no p̷̧̥̖͋̒̕̚͝u̸̢͍̖͍̺̦͕͛š̵̯͍ş̴̩̤͈̱̖͍͖̒̎̈̈y̵ ̛͔̹̪̫͔̘͕͛̍̂͂́̀͠ ̩ says to 電訊台
DKLM 班summer 一個月之後就走,反而唔使做嘢,仲要本來應緊call都可以叫佢logout , 去sit其他人講call,就不是仲講多啲IT 知識畀佢哋 我哋班full time就好似被流放邊疆嘅孩子咁,自生自滅,做錯嘢無人講點改