Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

微信而家過濾左「香港」2個字,含有呢2個字既野對方都收唔到
[photo](media:AgADBQAD36gxG1_HsFYrKtHU-UyUkF65-TIABAEAAwIAA20AA6igAQABFgQ@telegram)
[photo](media:AgADBQADGqkxGxV1sFbaQG2RvFva7r-LAjMABAEAAwIAA20AA_6iAAIWBA@telegram)
無呢個地方
xianggang呢
無試啦⋯⋯
[sticker](media:AAQFAAPFAQAC0SR4B6JKORpcgdsxhjC-MgAEAQAHbQAD8QwAAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQFAAN3AANp7mAaSxonvL73erGGVN4yAAQBAAdtAAMDNwACFgQ@telegram)
我老細聽日請我去水立方揼骨🤣🤣🤣
係咪想約你講香港局勢
[video](media:AAQFAAN3AANfx7BWs69Ba_SzKT6G1AIzAAQBAAdtAAM3AgACFgQ@telegram)
坐地鐵收到呢D
過關個陣俾人拉左
[photo](media:AgADBQADsqgxG5zIuFaPnVQAARyH77Iis_kyAAQBAAMCAANtAAOWoAEAARYE@telegram)
高登出口電梯壞左,要行樓梯呀⋯⋯
[sticker](media:AAQFAAOQAAOXNe0gVbLcYRLHy2tVVt4yAAQBAAdtAAMbbgACFgQ@telegram)
係咪又炒梯
唔見有
[video](media:AAQFAAOEAAOcyLhWzX-JthjvXmnDkwIzAAQBAAdtAAM3JwACFgQ@telegram)
咁係咪更加快?
同 raid0 一樣
照計係
因為 stripe 兩次同 stripe 一次差唔多
咁有春用咩😂
strip完重可以strip?
緊係得
同一條女可唔可以strip兩次
性斗士?
on9
會更慢
metadata寫入時間增加
[photo](media:AgADBQADr6gxG6EuuFbWlW3M-IHaLOW2-TIABAEAAwIAA20AA6SkAQABFgQ@telegram)
唔記得帶Console線,可以收工了
又呃左一日糧
唔係咁計的
咩公司黎
中聯辦分部?
Ironman個間
SPAN返去北京
3750G開機好慢
[photo](media:AgADBQADv6gxG5zIuFaw8KxNbe_yqwF5-TIABAEAAwIAA20AA1s7AgABFgQ@telegram)
裝上去當dummy switch用住先,遲下有console線先慢慢set
呢單野執$2400,下次粗重野都係請多個人幫手
[sticker](media:AAQFAAN7BQACbHe8DKlDLafvXS2a2kPeMgAEAQAHbQADg2oAAhYE@telegram)
最好做完有得去鬆骨(HK Only)
香港d骨女唔正
SA應該好多女做喎
我成日見黃衫大學生PT
FT SA係咪好似老麥經理咁成日食女
係都俾SM食左先
[photo](media:AgADBQAD9agxG5nIuFYZUBQTFgvpRDB1-TIABAEAAwIAA20AAzc7AgABFgQ@telegram)
[photo](media:AgADBQAD9qgxG5nIuFa6mK8wSkTbayWMAjMABAEAAwIAA20AAzmoAAIWBA@telegram)
攪掂了,累,洗左3次手,好怕手PRTG
係station control room扑野
[sticker](media:AAQFAAOZAAOXNe0gH09gOrjWIclYS94yAAQBAAdtAAO5fgACFgQ@telegram)
我做PT 250/hr
[sticker](media:AAQFAAOPAAOXNe0gVwI_SAaISgU3VN4yAAQBAAdtAAOhYAACFgQ@telegram)
$500一次Job ok? 正常都係1-2小時
can think think
夠DUP一次骨
主要睇時間 我返9-6
9-6 1-5
同我office果隻差不多大塵
我半常等佢地收晒工先去,唔係既話會好多人煩我
個個office都大塵架啦
諗得過
測試完,無問題,執野返屋企,聽日老細請揼骨
五舊水 2hrs sounds reasonable
下次搵你睇你有無時間
好呀
但我認唔到人,你轉Logo或轉名我就認唔到你架啦
香港人最鍾意返工
我又唔係Ernest駛乜改名
[sticker](media:AAQFAANcAAPNiFoWZogTTTbvybMNn_kyAAQBAAdtAAMZLwACFgQ@telegram)
[sticker](media:AAQFAAMGAAOx4JoPGVVROdeXuPle1PkyAAQBAAdtAAO1bwACFgQ@telegram)
我之前睇左一陣先發覺 係屯公阿伯
唔怪得個舞步熟口熟面
我睇唔出
你多數做咩? 插線拉線?
[sticker](media:AAQFAANHAAMqSC4Dv7wmVeVd9jxYfLMyAAQBAAdtAANiEQACFgQ@telegram)
咩都有架,講唔定。多數office support,因為我最唔想做呢d
或者要體力既野
反而我成日係office搬貨lol
返左一年工 手臂都粗左
臀部挺左
胸部結實左
想問下如果一個database server淨係allow inbound但係deny all outbound traffic會點?
做唔到transaction囉
即係個網會update唔到啲新野出嚟?
你開wiresharp睇mysql應該會見到係雙向traffic
即係allow同deny都要有
[sticker](media:AAQFAAOyAAN3BFsBmy3hW4u6K3_E77EyAAQBAAdtAANiDwACFgQ@telegram)
mysql行得TCP 即係要outbound都allow啦
ok thx
[sticker](media:AAQEAAMfBwACzfXABI3nzTErGSpP8QuRMAAEAQAHbQADySYAAhYE@telegram)
但通常係outbound唔限port range
知唔知pkkw 啲電腦要點樣set proxy 先出到街?
proxy.pccw.com port 8080
要較埋DNS
但係行LAN一定係行intra
static intranet dns + proxy.pccw.com:8080
星期一返去試下
Intranet好煩,又乜都block
is
淨係去到google 同政府網站
所以我office有三條WAN
無啦
除左Intra重有兩條Biz一條Netvigator
咁要睇你果邊policy
Google search都block7了
[sticker](media:AAQFAANAAAN544YHKMXWNZoCnigK6r8yAAQBAAdtAAMGJQACFgQ@telegram)
...
得google個畫面去到
咪就係囉😂
你又係巴打? 萎任證呢
[sticker](media:AAQEAAPoBgACzfXABNEXJwxfAUhOhBaiMAAEAQAHbQADdR0AAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQFAAO4AAOjNEIcMuYj8CP5Xye54vkyAAQBAAdtAAOCcwACFgQ@telegram)
根據員工守則,員工係公司範圍需展示萎任證
已歸家
HR 姐姐唔畀我
[sticker](media:AAQEAAMfBwACzfXABI3nzTErGSpP8QuRMAAEAQAHbQADySYAAhYE@telegram)
仲食咗我兩幅相
佢拎去J又話你知咩
。。。
拎返去磨下塊西先
結果你張staff card張相唔知點解朦朦地
星期二last day
咁快,好在冇比你寫我referral
蝕埋
等開學?
yes
我梗係寫其他full time
我果邊有個靚女intern,返黎做PT
Poly定City info sys
係refer 其他人,寫你做refer 人
佢地做唔耐我咪一樣一伏
我諗緊派唔派散水餅好
你最多咪冇錢😂
我嗰邊gt幾個女嚟
Intern都派啦
細細粒女GT又rotate走喇,黎左條仔
[sticker](media:AAQFAANlAAPNiFoWUEjZVG7Uh06CnvkyAAQBAAdtAAM2KAACFgQ@telegram)
intern 咁真係用學嘢嘅名義入嚟
佢想學CCNA
但佢大電底
佢見到我咁威猛所以想跟我學野
大食底?
幾時先有女intern再黎我team
Old switch?
呢排成日去隔離Team教人做野,都比d女intern望住
今日重要兩個一齊回頭望 搞到我幾鬼怕醜
好想搵塊西鑽入去
任何TCP既traffic都係雙向架啦,單向點做3 way hand shaking
所以通常係server outbound唔set
反而係firewall先會set outbound
[sticker](media:AAQFAAO3EAADl5gMj0FwVi0AAaEmaXXKMgAEAQAHbQADbEEAAhYE@telegram)
女intern ? 不了

我呢到啲summer job 啲妹妹先正
[sticker](media:AAQFAAMrAAPNiFoWapnDXTiWCyL5XN4yAAQBAAdtAAMZOAACFgQ@telegram)
Yes
早排都有telesales女PT
[photo](media:AgADBQADwagxG5zIuFaUNigft8pB3zWIAjMABAEAAwIAA20AA1qmAAIWBA@telegram)
我上司個上司都成日同啲summer (女)吹水

班summer(女)返工唔使做嘢
最好著短D
我呢邊頂多得牛仔裙
[sticker](media:AAQFAANmAAPNiFoW21V-UBuFxEOlmvkyAAQBAAdtAAPNLwACFgQ@telegram)
所以已經篤咗佢背脊
DKLM

班summer 一個月之後就走,反而唔使做嘢,仲要本來應緊call都可以叫佢logout , 去sit其他人講call,就不是仲講多啲IT 知識畀佢哋


我哋班full time就好似被流放邊疆嘅孩子咁,自生自滅,做錯嘢無人講點改
班summer 嘅福利仲好過ft
[sticker](media:AAQFAAM8AwACOUBXAd3rBA36qBlSmOyxMgAEAQAHbQADIBoAAhYE@telegram)
我上司冇理過個intern添喎
曾女,你同我帶住佢得喇
畀機會你做tutor
好上司
可惜intern有棍
好狡猾嘅上司
講it知識有咩問題
你係咪提子咋
[sticker](media:AAQFAANnAAPNiFoWtYTI2LI-1PfIi_kyAAQBAAdtAAMaLgACFgQ@telegram)
上司唔教你野所以篤灰
問題係完全無同我哋ft 講過任何嘢
除咗話HR 直接要搵我之外
無啦
關心?
沒有的
你黎打工架咋
大家都係新人
你走去關心個summer 都唔理下個full time 嘅?
終於明白點解老田成日走人了
啲上司都唔理啲下屬嘅

完全唔理
Erm。。。
我做左成年又唔太覺喎
利申:今年執餅碎有得加薪
唔同BU 掛
你commercial group?
咁又係 我聽隔離老細講 部門可以好山頭主義
我係consumer
wtf ?
我成日都講係under ringo架啦
你vp係乜水?
係唔知點解人地成日唱衰我地公司咋嘛
Under博士
博士都唔知咁你真係好低層
嘩!!!
Susanna hui
唔係
wtf ?
佢係CPA 唔係PHD
觀塘班人教錯人?
唔係,不過我VP係under allen
至於觀塘 係咪arthur教
yesd
我同佢係tech carnival合作過
onboard training佢就幾cool既,tech carnival就我share返d promotional script比佢
[sticker](media:AAQFAANvAAPNiFoW3QkHoYX6ZGzwiPkyAAQBAAdtAAMlKAACFgQ@telegram)