AgentCC@tg says to 電訊台
即係部機係非洲都好, 你坐係屋企, 就等於你企左係非州部機面前, 可以入BIOS, 可以裝OS, 可以remote入CD (當然, 只係mount你自己屋企個 .iso 過去, 然後用你既 .iso boot機)