Log for
電訊台
人地公司機, 我幫佢update dell bios and firmware 架咋.
佢個iDRAC入面既auto update, 有某上自動update唔到, 要人手update
4隻1TB Samsung SSD @ Raid 10
4隻1TB Samsung SSD @ Raid 10
我近排問個姣西坐過法拉利未,佢話剩係坐過波子,又話自己有男朋友剩,之後影架車問佢出唔出食飯,又扮嘢話未啱傾唔出,然後隔晚就send對波比我睇.......
Dell機有iDRAC, 可以將Remote既Mon傳過黎, 將你既keyboard, mouse, CD, .iso 傳過去, 就好似你企左係部機面前一樣.
IPMI係一種通訊協定, Dell就有晒成個web interface管理, 亦有一個迷你電腦係底版度, 所以可以控制Server既電源開關
即係部機係非洲都好, 你坐係屋企, 就等於你企左係非州部機面前, 可以入BIOS, 可以裝OS, 可以remote入CD (當然, 只係mount你自己屋企個 .iso 過去, 然後用你既 .iso boot機)
即係假設, 你要係全球52個國家既Data Center都放一部Dell R630 Server, Dell既order可以幫你做到放去全球既DataCenter, 包上門安裝上機櫃.
而你想要自己裝系統, 你無理由坐飛機去52個國家去現場裝架? 所以你就可以用呢個iDRAC, remote安裝了.
即係假設, 你要係全球52個國家既Data Center都放一部Dell R630 Server, Dell既order可以幫你做到放去全球既DataCenter, 包上門安裝上機櫃.
而你想要自己裝系統, 你無理由坐飛機去52個國家去現場裝架? 所以你就可以用呢個iDRAC, remote安裝了.
你落Order時, 係可以叫Dell上門安裝,上櫃的, 你係DataCenter租櫃/空間時,會比埋個port 位你, 你叫個師傅幫你插入去就得.
而部機iDRAC既IP, 可以係落單時叫Dell set埋入去的.
你可以用public, 然後set ACL, 限制你既IP先access度. 你如果唔用public, 即係現場你都應該已經set好個環境吧.
你可以用public, 然後set ACL, 限制你既IP先access度. 你如果唔用public, 即係現場你都應該已經set好個環境吧.
我公司係美國同英國隻櫃, 剛開始時是搵外判去setup的, set完就係Dell落order寄去
佢地用既係 4G 電話系統既 P Gateway用的, 要實體機, 個系統係用Redhat source開始定制的.
佢地用既係 4G 電話系統既 P Gateway用的, 要實體機, 個系統係用Redhat source開始定制的.
換左CPU都行唔到的. 佢上一個版本只support v3 cpu, 最近先support v4 cpu
換左CPU都行唔到的. 佢上一個版本只support v3 cpu, 最近先support v4 cpu
佢想攪個樣野, 研發左幾年, 仲未攪掂. 佢又大把錢燒, 無計.
佢夢想係國際漫遊SIM卡是免費派發, 可以全球使用, Whatsapp/wechat....只能Send文字, 可以打電話, 要send圖/video就要充值, 充左值馬上開通.
係中國人問題, 佢樣樣野即慶, 改黎改去, 好Q亂.
我知現時係以QoS黎限制, 但佢唔係只係想限速, 係要直頭唔比過.
要係layer 7上面, 知道你用咩軟件, 然後限制左佢.
要係layer 7上面, 知道你用咩軟件, 然後限制左佢.
Can I use it in HK and Asia ?
係, 但佢希望咁樣可以打死晒其他對手, 咁佢就獨大.
泰國咭都有 unlimited data . 384k
泰國咭都有 unlimited data . 384k
到最後X240個Keyboard收左皮 再換另一部既keyboard落去
到最後X240個Keyboard收左皮 再換另一部既keyboard落去
係架,有一張叫iDrac卡,就係一部電腦仔,所以server點死都死唔到佢
係架,有一張叫iDrac卡,就係一部電腦仔,所以server點死都死唔到佢
4G network由幾個部份組成,其中一個部分叫 P Gateway, 呢部機就係用係呢度
關鍵作用的是作為數據交換的核心組件,承載3GPP和非3GPP網絡之間的數據交換
I can, are you want to connect in HK ?