Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

ASR1001, 開啟了CGN,可以支持很大的NAT數量。

但實作時,到了9萬用戶時,後面的人ACK後收不到回應,減小用戶後就正常
然後群裡有一個人回覆「我记得在非洲一个80万用户的移动网络项目上,网络部分用的Juniper做设计,我问过他们为什么不用路由器做NAT, 答复是路由器的NAT性能有限,必须用防火墙做NAT」
但Cisco明明話部ASR1001著左CGN後,就可以support到好大量的,Cisco既spec無理由錯架,所以都係唔明
乜Firewall NAT勁D架咩
咪臭係
[sticker](media:AAQFABNEW8oyAASE_6eMhCeFGAMXAAIC@telegram)
Ram問題?
好似用緊8G
咁應該夠砌
純粹係processor令到powerful啲
但switch可以用fabric做expansion
我係度諗MTR Grad E請唔請IT狗
佢係做流量卡的,出口都係Fiber
用部server行pfsense做NAT可能仲勁
我都想砌部PFSense
其實我係差張LAN Card
我而家係客人公司,準備緊裝Pfsense
有冇大媽色誘你
[photo](media:AgADBQADp6gxG8EXmFUarj2rbX-WMjqj-TIABD1QDM8G-eejF4gAAgI@telegram)
得我一個
server?
淘寶2手server
見到有盒龍眼,食埋先做🤣
你咁狼既,如果有條女你咪食埋先做
咁梗係
砌Server前,先砌左條女
NAT 係好麻煩嘅一樣嘢嚟
通常大規模 nat 用 F5
裡面有 FPGA 燒咗啲 nat processing logic 入去
ASR 嘅 ASIC 唔夠 F5 用 FPGA 咁 flexible
所以 F5 啲機唔夠效能可以 firmware update 改 logic gate 😂