Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

我點知啫,toner要我換架咩
公司成皮野請個clerk返黎就係要黎換粉
[photo](media:AgADBQAD2agxGx-UYVfIzMr51qhD9Aly3zIABHpR_kvmmrlvd8wEAAEC@telegram)
收工
比囡囡抓?
伸手入機櫃介親
[photo](media:AgADAgADc6sxGzckaUuA-2c8ecZF4IaohQ8ABIY4e1Rw-6ZTqXoAAgI@telegram)
[photo](media:AgADBQADq6gxG_fCaVeAx2hq9FqTOxaD3zIABPl9zrOF3SUYI80EAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADq6gxG_fCaVeAx2hq9FqTOxaD3zIABPl9zrOF3SUYI80EAAEC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPvh9AyAAQrzhbyxv_RxmxeAAIC@telegram)
人地公司機, 我幫佢update dell bios and firmware 架咋.
佢個iDRAC入面既auto update, 有某上自動update唔到, 要人手update
原來
4隻1TB Samsung SSD @ Raid 10
4隻1TB Samsung SSD @ Raid 10
要黎行4G network既 P Gateway
要黎行4G network既 P Gateway
我近排問個姣西坐過法拉利未,佢話剩係坐過波子,又話自己有男朋友剩,之後影架車問佢出唔出食飯,又扮嘢話未啱傾唔出,然後隔晚就send對波比我睇.......
講好左價錢咪有波睇
[photo](media:AgADBQADxqkxG27IaVefUYfWA3YmPONW9jIABPmHkZXJbiuWN-UDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADxqkxG27IaVefUYfWA3YmPONW9jIABPmHkZXJbiuWN-UDAAEC@telegram)
幾多錢一晚
你有興趣?
架車幾多錢一晚
重以為法拉利,原來係康打仔
重以為法拉利,原來係康打仔
大發扮大袋
大發扮大袋
我玩呢D唔玩女
我玩呢D唔玩女
32 core 64 threads
remote desktop?
remote desktop?
哎吔張 gif failed
Dell iDRAC java console
[photo](media:AgADBQADs6gxG_fCaVf5s5cv4UL_KsJr3jIABOuUk7bYxRK6qWgFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADs6gxG_fCaVf5s5cv4UL_KsJr3jIABOuUk7bYxRK6qWgFAAEC@telegram)
玩完啦, 使返乾淨部機比人
🤤
係時候挑戰R20😂
乜bios都cap到圖架咩
[photo](media:AgADBQADl6gxGwgcaVcuOdQxIG23z5iA3zIABCxshVkcvvHHJ9wEAAEC@telegram)
Dell機有iDRAC, 可以將Remote既Mon傳過黎, 將你既keyboard, mouse, CD, .iso 傳過去, 就好似你企左係部機面前一樣.
同IPMI有咩分別
個module兩年換左5,6次🤷🏻‍♂️
個module兩年換左5,6次🤷🏻‍♂️
IPMI係一種通訊協定, Dell就有晒成個web interface管理, 亦有一個迷你電腦係底版度, 所以可以控制Server既電源開關
@Slowman529 錄左段片比你睇
@Slowman529 錄左段片比你睇
咩黎?🤤
即係部機係非洲都好, 你坐係屋企, 就等於你企左係非州部機面前, 可以入BIOS, 可以裝OS, 可以remote入CD (當然, 只係mount你自己屋企個 .iso 過去, 然後用你既 .iso boot機)
即係假設, 你要係全球52個國家既Data Center都放一部Dell R630 Server, Dell既order可以幫你做到放去全球既DataCenter, 包上門安裝上機櫃.

而你想要自己裝系統, 你無理由坐飛機去52個國家去現場裝架? 所以你就可以用呢個iDRAC, remote安裝了.
即係假設, 你要係全球52個國家既Data Center都放一部Dell R630 Server, Dell既order可以幫你做到放去全球既DataCenter, 包上門安裝上機櫃.

而你想要自己裝系統, 你無理由坐飛機去52個國家去現場裝架? 所以你就可以用呢個iDRAC, remote安裝了.
network 線點駁
network 線點駁
你落Order時, 係可以叫Dell上門安裝,上櫃的, 你係DataCenter租櫃/空間時,會比埋個port 位你, 你叫個師傅幫你插入去就得.

而部機iDRAC既IP, 可以係落單時叫Dell set埋入去的.
iDRAC ip 不會是用 public 嘛
iDRAC ip 不會是用 public 嘛
老細俾錢飛52個國家無所謂🤤
老細俾錢飛52個國家無所謂🤤
你可以用public, 然後set ACL, 限制你既IP先access度. 你如果唔用public, 即係現場你都應該已經set好個環境吧.
你可以用public, 然後set ACL, 限制你既IP先access度. 你如果唔用public, 即係現場你都應該已經set好個環境吧.
一星期一個國家🤤
[sticker](media:AAQFABPkprMyAARsLSEuBPlxXnEGAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPkprMyAARsLSEuBPlxXnEGAAIC@telegram)
呢部野幾錢?😳
我公司係美國同英國隻櫃, 剛開始時是搵外判去setup的, set完就係Dell落order寄去
2手野, 5萬掛, 唔記得了, 唔係我比.
點解公司會買server唔租?成部買平d?
點解公司會買server唔租?成部買平d?
幾時買斷都係平啲
佢地用既係 4G 電話系統既 P Gateway用的, 要實體機, 個系統係用Redhat source開始定制的.
佢地用既係 4G 電話系統既 P Gateway用的, 要實體機, 個系統係用Redhat source開始定制的.
換左CPU都行唔到的. 佢上一個版本只support v3 cpu, 最近先support v4 cpu
換左CPU都行唔到的. 佢上一個版本只support v3 cpu, 最近先support v4 cpu
佢要黎服務每秒100萬4G連線.
佢要黎服務每秒100萬4G連線.
[sticker](media:AAQFABMQ6bEyAARsKZivhqv_BloXAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABMQ6bEyAARsKZivhqv_BloXAAIC@telegram)
佢係自己出流量卡的.
佢係自己出流量卡的.
你可以試下
你可以試下
[sticker](media:AAQFABNE8PcyAATIMOpZQvmv9XJpAAIC@telegram)
佢想攪個樣野, 研發左幾年, 仲未攪掂. 佢又大把錢燒, 無計.
佢夢想係國際漫遊SIM卡是免費派發, 可以全球使用, Whatsapp/wechat....只能Send文字, 可以打電話, 要send圖/video就要充值, 充左值馬上開通.
已經燒左幾年前, 仲未成功
技術問題大d定商業問題大d
係中國人問題, 佢樣樣野即慶, 改黎改去, 好Q亂.
ChatSim?
[sticker](media:AAQFABNEW8oyAASE_6eMhCeFGAMXAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNEW8oyAASE_6eMhCeFGAMXAAIC@telegram)
唔知呀, 佢同我講就係咁.
好似已經有間咁嘅野🤔
我知現時係以QoS黎限制, 但佢唔係只係想限速, 係要直頭唔比過.
要係layer 7上面, 知道你用咩軟件, 然後限制左佢.
要係layer 7上面, 知道你用咩軟件, 然後限制左佢.
[sticker](media:AAQFABNEW8oyAASE_6eMhCeFGAMXAAIC@telegram)
出面係限速限到你放棄
出面係限速限到你放棄
睇睇先
$200 / years 🖕
呢部係 R920?
佢要做到免費派發, 免費用呀.
佢要做到免費派發, 免費用呀.
Yes, 淘寶圖only
930
930
成本好高🤔
成本好高🤔
Can I use it in HK and Asia ?
And China is also ok
係, 但佢希望咁樣可以打死晒其他對手, 咁佢就獨大.
泰國咭都有 unlimited data . 384k
泰國咭都有 unlimited data . 384k
HKD$40 only
HKD$40 only
我用黎上FB, Foodpanda
[photo](media:AgADBQAEqTEbDFpwV9D_2FJqoRTnVG3fMgAE6NvxWVnzu8wf1AQAAQI@telegram)
[photo](media:AgADBQAEqTEbDFpwV9D_2FJqoRTnVG3fMgAE6NvxWVnzu8wf1AQAAQI@telegram)
AgentCC咁有心,咁要睇曬佢先喇
AgentCC咁有心,咁要睇曬佢先喇
我求先去左換Keyboard
學海無涯呀⋯⋯😅
學海無涯呀⋯⋯😅
其實佢好似係onboard有另一組system咁
其實佢好似係onboard有另一組system咁
呢排係咁比老細催野都無溫過書
呢排係咁比老細催野都無溫過書
到最後X240個Keyboard收左皮 再換另一部既keyboard落去
到最後X240個Keyboard收左皮 再換另一部既keyboard落去
係架,有一張叫iDrac卡,就係一部電腦仔,所以server點死都死唔到佢
係架,有一張叫iDrac卡,就係一部電腦仔,所以server點死都死唔到佢
其實我一開始已經想用呢一款 不過因為太難拆無做到
其實我一開始已經想用呢一款 不過因為太難拆無做到
IT 大谷條link係咩?
我係度貼link 會唔會比個小氣西引渡我架
4G電話同呢部server有咩guanxi
4G network由幾個部份組成,其中一個部分叫 P Gateway, 呢部機就係用係呢度
關鍵作用的是作為數據交換的核心組件,承載3GPP和非3GPP網絡之間的數據交換
以本傷人😒
以本傷人😒
不嬲都係先搶市佔再收割
不嬲都係先搶市佔再收割
不過大陸市場大家都係鬥燒錢
不過大陸市場大家都係鬥燒錢
的的果D呢
[photo](media:AgADBQAD16gxG_fCcVfTsQWCfHhPPz3y3zIABPi0MCSWDu-EBeADAAEC@telegram)
大灣區broadband邊間出海快
@ern2019 個間
You want ?
You want ?
幫人問
幫人問
I can, are you want to connect in HK ?
yes
PM