Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

多年來華為一而再盜竊企業知識產權,華爾街日報記者更以「惡名昭彰」來形容華為。在美國最早一宗的盜竊技術訴訟是2003年1月,當時科技巨頭Cisco控告華為抄襲其路由器軟件及使用手冊,企業法律顧問Mark Chandler更飛到深圳跟任正非對質,而任只以「巧合」來回應。最後案件華為敗訴,華為承認抄襲了部分Cisco的產品。
中國工業走下坡了
你間屋沒事吧
點會有事
[photo](media:AgADBQADg6gxGx-UYVcB3FRjn16-7WlN9jIABBHIX55_m4VXJdEDAAEC@telegram)
D豬肉咁紅既?
豬瘟對人體無害
[sticker](media:AAQFABMUYrMyAARFnl4blmr1QXUfAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADW6kxGzeRWVfh--GEWFYnJddM9jIABI4XwFvcK1SoO8oDAAEC@telegram)
退休生活
我次次飲茶都係食蝦餃,叉燒腸,排骨,以後都係小食排骨,叉燒雖然都有豬肉,但太好食😋
今日返9點,放9:55
大媽呢
拿拿林做完就走,怕比個d大媽拉住
今日教佢地用指紋門鎖
[photo](media:AgADBQADXKkxGzeRWVeH-j9UdE7wjfDu3zIABJjh-WRPKiGe4c4DAAEC@telegram)
旺角朗豪坊Agnes b 條女好靚😍
大鳩agent個真係好爽快😍
賺bonus?
pic?
agnesb條女.txt
好想死
[photo](media:AgADBQAD3qgxGzdBWFf6ZKkEiLgxN0fy3zIABFsDcD_nm9lfFtEDAAEC@telegram)
屌你原來N router仲存在
[photo](media:AgADBQADoKgxGy1TWVfIbH8Dom6ptGfx3zIABEB5htriw3P7SsoDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD4agxGzdBWFeui9sC3r5lMNte9jIABEBbqFa7XzpM6M8DAAEC@telegram)
屌,我好掛住屋企個1Gbps
證明你係毒撚
[sticker](media:AAQFABMu6L8yAAT9zSVXkUj1dhIQAAIC@telegram)
的確係用完返唔到轉頭嘅
其實你做咩去咗馬拉
4Mbps喎
500M都可以忍痛下
100可以當56k
我老婆passport到期要換新
而家都唔知搞幾耐
垃圾國家
你老婆唔係攞英國護照咩
唔係
Why
咁佢做咩同你結婚
173ms
我有個客死左.......

佢既組織忽然搵我, 話佢死左, 佢死前無留底個網站既資料, 而佢個網已經一段時間無比錢, 已經過左期了.
佢當時都講過要快D整好個site, 因為唔知幾時會死, 當時以為佢講下.
Dell Inspiron 17 5775 Laptop: Ryzen 5 2500U, 17.3", 12GB DDR4, 1TB HDD
https://slickdeals.net/share/android_app/fp/474697
@AgentCC 你講過要大mon, 岩你呀
[photo](media:AgADBQADoagxGx-UYVcLtadJTeVP4Yps3jIABAFJJWF1IP-Xb1UFAAEC@telegram)
🙈
部野2.87 kg😂
AMD會唔會好熱呀? 🙈
會, 不過冇咩問題
轉左Linode 嚟VPN
173ms變50ms
大mon冇用 大波先有用
要你做帛金?
no ar
比人暗殺
阿淇咩cup
D?
[photo](media:AgADBQADp6gxGx-UYVehnROqQO31qep_3zIABP78KFVSUJaVosoEAAEC@telegram)
我朋友🤣
佢真係唔識野
[photo](media:AgADBQADqagxGx-UYVfn11aRWeXOd3B03zIABKq8ScDaYdtrCtMEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADqqgxGx-UYVfty71vYM-Oh9VV9jIABL4ex3pP7ndqP9EDAAEC@telegram)
其實可以試下連約買。

買500萬嘅貨。 到五百幾萬嘅貨。

用女朋友借p loan, 再用credit card loan。

因為連約買,租金可以當借貸力。

到你上咗會收埋樓用一條p loan to kill返女朋友的credit card loan.

單位就畀租客繼續幫你供住先, 自己同女朋友就主力清番啲窿
好似好識買樓咁
我朋友佢響廣州幫中國電訊網絡商 起5g網絡 佢話中國停曬所有5G嘅基建開發
apple?
下, 5g唔係中國自己野黎咩
Yes
[video](media:AAQFABPC1PYyAAQzGLnfo2qlMqZDAAIC@telegram)
你唔係起埋一份咩
我無俾under table fee , 無得入埸
早兩個月你唔係返左上去廣州搞電訊5G咩
俾under table fee,又怕逃犯條例
Yes ar, 傾
而家都未有5G出
之前用邊間?
佢用緊馬拉的 WiFi
後面 ADSL
🙈
加埋條電話線可能殘殘地
唔比都拉
你逃稅
IPSec 快過wireguard好多
起碼快個dup
[video](media:AAQFABMRHvgyAATAA4AXPgJi2vJNAAIC@telegram)
笑柒死
有個老坑用左三日時間搞呢部printer
無問題啦
我都唔知我個部機會有個recycle toner
最緊要係佢仲未知有呢粒main power switch
人地要攬住自己D權 扮識野
唔通我阻住佢咩
係咪叫harry
sor me唔撚搞呢D野嘅
原來printer無toner會響警鐘
tss? 有電就關你事架喇
條老坑到依家都唔撚知有呢個switch
FSI Test姐
最近身邊好多人都唔識用printer 🖨 包括後生
[sticker](media:AAQFABM1gbMyAAQTM5fSSKp2qCofAAIC@telegram)
阿嫂好似好感慨😂😂😂😂
真,佢地會倒左啲碳粉
阿嫂呢句就知佢係負責lead 人
倒到成地都係
bb
你又話陪我訓
好勁😂
唔g
我就叫clerk做既
皮幾野請個clerk返黎 唔換碳粉咁請黎做乜
我有秘書幫手 同埋新人自動自覺
你又話訓既
我唔係佢嘅clerk 😐
係喎 你又啱
[sticker](media:AAQFABM_W78yAASW05XhibWR5xIEAAIC@telegram)
又放閃
你係我既
堅啊
我仲見過有人擺部手機上去影印
佢真係想影部機出黎做stencil
我係其中一個,部機出error,然後係收多餘碳粉個樽滿左,我又唔知個窿,一扯,一跌,成地粉...
早排office一次出error
就係咁
然後叫個intern過黎,比個樽佢,叫佢認左佢
碳粉回收樽
[sticker](media:AAQFABPgUtYyAAS-nF6b2tewDpUOAAIC@telegram)
我地呢度最勁嘅係佢將條新toner放入去回收個個slot
屌你老
[sticker](media:AAQFABPgUtYyAAS-nF6b2tewDpUOAAIC@telegram)
你都將條jer放入阿淇個西度啦
我曾經想將回收樽嘅碳粉倒返入toner到,但當我拎個toner出黎個時又倒到一地都個,我就放棄
回收樽唔係溝曬色?
我個部得黑白
[sticker](media:AAQFABPTSN4yAARztDfqiSNyWYkwAAIC@telegram)
黑粉白粉唔係會溝埋?
無白粉嫁喎...