Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADPqkxGwEVIFdQikqObMHQfF-y-TIABAEAAwIAA20AAykbAgABFgQ@telegram)
hx ipmgpnccly
樓下好多記者
snell's law
下午又俾人圍,係唔係唔駛返工
我依家坐緊地鐵
[sticker](media:AAQFAAN6AAN3BFsByq8lQ1wYjT-1-bEyAAQBAAdtAANbFAACFgQ@telegram)
坐地鐵即係支持林鄭
甘我企
跳閘啦
黃竹坑有咩datacenter?
HGC
係 Cavendish Centre 地下個幾層
仲有無其他?
仲有 PCCW Exchange 嘅
不過嗰個一定淨係自己用
其他我就唔知啦
好的, 謝謝!
我媽今日又返左大陸,唔知係咪成功洗左佢白,等佢走G
[photo](media:AgADBQAD_qgxG_ZJKFfEhtrsoR58u7iLAjMABAEAAwIAA20AA8gqAQABFgQ@telegram)
黃金地庫廁所既勾,歡迎大家使用
你都可以買兩部自己 stack
我鍾意stack human
男above女below
又或者女above我都ok
得左
同邊個先
同你老婆好唔好
你係咪好想
[sticker](media:AAQFAAO4AAOXNe0gZ126s9xP0bPOWt4yAAQBAAdtAAMYdAACFgQ@telegram)
[sticker](media:AAQFAAPlAAOy-nsO-5IYhxCEUqXlj8oyAAQBAAdtAAOXGQACFgQ@telegram)
你唔係同你老婆咩
你成日搵其他人d老婆
你知我知全it界都知
人地老婆又試過 賣倫敦金又試過 幾時轉行做埋黑警
stack 親通常都四五六部架喎 你肯定要 stack human?
4P都好正常啫
琴日去客度都係4P
你買到degree未
就黎開學啦喎
大家留意,Production既switch, 一插好條Stack cable後就會reboot的
所以一係早早預先set好,用緊既switch就要預downtime
插到條女reboot幾次
[sticker](media:AAQFAAOZAAOXNe0gH09gOrjWIclYS94yAAQBAAdtAAO5fgACFgQ@telegram)
Kick
走資走左去邊
Bay Area
Greater?
China Bay Area
校長教我,叫大陸
Mainland
你唔係最愛叫支?
火山火山呢 飛左嗱?
var stack = new Stack<Human>()
here you go, something you like