Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

係MTR做野真係高危職業
[photo](media:AgADBQAD7agxGxPx-FZ9rmiHuXbPUPev-TIABAEAAwIAA20AA5juAQABFgQ@telegram)
hkm sbq nh h yek cm jyrm
[Spam/NSFW Detection]

A-G,I-X,Z
@licson

Type /ilovehusky If you want to turn off the SPAM/NSFW DETECTION.
你地今年先加完人工
[sticker](media:AAQFAANnAAPNiFoWtYTI2LI-1PfIi_kyAAQBAAdtAAMaLgACFgQ@telegram)
高層係咪從來唔準時返工
日日有女望 福利黎
份糧包架
曾女算唔算電訊界的陳雲
[sticker](media:AAQFAAMIAwACQDzkD3NxHawAAdK2bwfCAjMABAEAB20AA0YTAAIWBA@telegram)
姐係痴線佬...
似劉馬車
似陳雲即係話佢地中海o者
電訊界的劉馬車🙊
唔似
咁你係咪cpp界的劉馬車
乜我有刀柄插屎忽咩😂
睇你都食唔到女
作為一個哲學家係唔需要女的
作為一個毒撚你是不會有女的
being both a poison penis and philosopher you can say so
咁應該係cpp界的陳雲 Vs 電訊界的劉馬車
[sticker](media:AAQFAAMIAwACQDzkD3NxHawAAdK2bwfCAjMABAEAB20AA0YTAAIWBA@telegram)
陳雲有英籍 我估
[photo](media:AgADBQADBakxGxPx-FYNpuP4kEpITMKg-TIABAEAAwIAA20AAx7wAQABFgQ@telegram)
插kvm 開vbox
我搵返當日去中央軍委度開會既相,設定為Wallpaper, 咁樣過關應該安全
要了
[sticker](media:AAQFAANHAAMqSC4Dv7wmVeVd9jxYfLMyAAQBAAdtAANiEQACFgQ@telegram)
依家搞到部電話好樣衰
拎定張證
你老婆係咪藍絲黎
90%黃,10%藍
果10%係咪財富帶來的藍
佢話始終係佢出生既國家
佢係咪冇HKID
可能有就全黃架喇
我出生的國家:英國
我都係
我係:大不列顛及北愛爾蘭黃和國
簡稱:英國
ching
英國幾時係共和國
係咩?最後個三個字錯左,等我一陣
Rape blue ?
全名係
大不列顛及北愛爾蘭聯合王國
Republics of China
大不列顛及北愛爾蘭聯合王國
差小小姐
[sticker](media:AAQFAAMDAANFpDsQWyMIR5ENxBR6VvgyAAQBAAdtAAMQYQACFgQ@telegram)
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
咁你都要認識祖國
People republic
我唔夠愛國
[sticker](media:AAQFAAM6AAP1JtIFsaZ28M3-mHwUYrMyAAQBAAdtAAN1HwACFgQ@telegram)
Do you have a UK passport?
小弟有熟讀life in the UK test
無,橙橙
[sticker](media:AAQFAAMvAAMqSC4D7dng3C7VfMf1fLMyAAQBAAdtAANhEAACFgQ@telegram)
Oh oh ....
中學返學日日要打呔
所以暫時要投靠別國
St Andrew's
St George
同St Patrick
拔瘁有個大仆街 日日返學要打呔
Why you don’t have UK passport ?
佢個名叫做AgentCC
中學除左中國語文,中屎,其他都係全英語教學。而我,就日日逃學
屋企唔攪,自己細個又唔識野,又幫台灣國做過政治野
有UK passport又點
現在土共違反聯合聲明

英國要馬上歸還 BNO 失去了48 年的 公民權
唔通幫過吾爾開希逃去台灣又四圍同人講咩
[photo](media:AgADAgADV6sxG_3z-Eoc25HOLD57hWjwtw8ABAEAAwIAA20AAxGqAgABFgQ@telegram)
吾爾開希,柴玲,係經過香港一間叫做中國災胞救助總會,由大陸偷渡黎香港,然後由中華旅行社比證件佢飛去台灣,再由台灣飛去美國。
當年我17歲
咁你幫咩手
英國大使館條友分分鍾有bc都俾人拉左
叫雞 犯法
[sticker](media:AAQFAANuAAPNiFoWNHeVmG_FxNh2XvgyAAQBAAdtAAPXVAACFgQ@telegram)
Note event BNO?
運送公文,佢地唔會用郵寄,會用「人」袋係身送,隨時會比共產黨殺
係呀,無呀⋯⋯😭
係香港叫啦
當時香港既接頭人係中華旅行社嘅黃小姐
NC but Also have HK passport is fucked
總統文件我都有份帶👨‍✈️
Should remove your China nationally
Which China?
中華民國🤣
Only have 1 China in this world
食完早餐,埋單先
英國都無CCNA工😭
又無HKT😭
Obtain your UK nationality but still work in HK
HK Citizenship + BC is good
Or buy a EU Visa and passport
馬爾他應該最平
How much ?
BT呢
need experience
i worked at HKT
jealous😔
唔會連Technician都做唔到掛
又有Telco exp
[photo](media:AgADBQAD36gxGxPxAAFXzD5x6f4bZUYEgPkyAAQBAAMCAANtAAMXkQIAARYE@telegram)
Ireland 5mil hkd
need experience
I have, you no have?
[sticker](media:AAQBAANPAwACPWOtB6q7A6knhW2sxsreLwAEAQAHbQADhRsAAhYE@telegram)
Life is hard, I use Python
Which is the best ?
[video](media:AAQBAANkAAPNqQABR5lo8S0zPa6AydZrBgAEAQAHbQAD0lIAAhYE@telegram)
cls
#report #member
曾女......member
違返左組規「言論自由-禁止宣傳違法活動」
Leo 已經比左口頭警告
下次禁言七日/直接ban
Killed 曾女
😆
BNO 你無份做啦
🧐
係咪你開果個bno group?
咁撚口賤,啱架喇
I am still here
[sticker](media:AAQFAANUDQACNJz2BQgLOyNaiHsEsj6-MgAEAQAHbQADxgEAAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQFAANSDQACNJz2Beeq7ko9UDrPzU6-MgAEAQAHbQADowQAAhYE@telegram)
收工返大灣區
過關前Delete 連登
我係地鐵隔離個年青人,睇落20歲左右,開大聲睇抖音🤮
不如索性買兩部電話啦
又去叫雞?
係咪大陸人
個樣唔似呀⋯⋯
其實咁先正
大家一齊share
你唔好on9啦 係聯合王國
追Post啦,下面改左
diu
唔追開
[sticker](media:AAQFAAMGAwACQDzkD7GrWOJG3DmoBdYCMwAEAQAHbQADQQgAAhYE@telegram)
廢時context混亂
do you have 外籍
nope
[photo](media:AgADBQAD3KgxG1tU-VYdGTRX7OpteH6IAjMABAEAAwIAA20AA1_8AAIWBA@telegram)
[photo](media:AgADBQADIqkxGxPxAAFXAAGi9Og50zcLTqL5MgAEAQADAgADbQADd_cBAAEWBA@telegram)
[photo](media:AgADBQADI6kxGxPxAAFXHiLy4SLkCXuBiAIzAAQBAAMCAANtAAOw9wACFgQ@telegram)
好多動物
aww
我隻nas夠多動物
過關見到有7個人被抽中檢查手機,佢地都唔係年輕人,無著黑衫,普通短衫+背囊,大概30-40歲
人獸?
佢哋樣衰?
唔知呀,中佬樣都查
你有無抽中過
[sticker](media:AAQFAAOyAAN3BFsBmy3hW4u6K3_E77EyAAQBAAdtAANiDwACFgQ@telegram)
因為你好撚樣衰?😂
check 到廢事check
[sticker](media:AAQCAAPfAwACierlB7f0BxbkIl44NW-5DwAEAQAHcwAD5RYAAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQFAAPoAgACQDzkD1--BmZueYDExJQCMwAEAQAHbQAD1CkAAhYE@telegram)
因為你似親中癈老
著住解放軍軍服
有批華為貨係美國,3折出售清貨,全新,有無人要,華為成系列野都有🤔
即係可以Put支為啦
華為而家100%撤出美國
美國無人肯買華為
如果入口到黎香港就發
政府咁多Tender指定要支為
淨係milk HK都夠食啦
5折賣返比香港
政府肯定full pay
呢d要overpay
cover番d loss
30%成本,10%運費唔知得唔得,賺10%,另外50%行賄香港官員
肯定會塞SAR食左佢
依家因為Google既project,搞到Office又多班人識Linux
雖然我都加左人工
識android咪識linux
雖然我都重係lead
我個度個個都用win10🌚
隔離Team Head:A君係Engineering畢業,但我唔覺得佢識Engineering
[sticker](media:AAQCAAP3LgAC4KOCB__rkKT6BJs76VXjDQAEAQAHbQADFjkAAhYE@telegram)
agger
食飽飽
Windows XP 仲有無得download
[sticker](media:AAQFAAM6AAP1JtIFsaZ28M3-mHwUYrMyAAQBAAdtAAN1HwACFgQ@telegram)
WTF, HKBN bought JOS
They bought everything !! and they ard funded by China money
CCP money
to build up another HKT
海關呢
仲有ICAC要分錢
No surprise
所以,諗下囉,一係呢到有人有方法接左佢
But as I know, they dont use 華為
not d swtich咪係華為
They did use .... Lol
依家呢
麥Sir應該最熟手
Their router ?
5G
都有
hkt幾時可以鼓勵員工考華為cert
每年好似華為俾左200張 voucher
Core router has. Lovely Net Engine
5g 開始改裝鳥
改成Huawei?
Who?
改裝咩野
自己network
改成HW?
一早 is HW
有一部係