Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[sticker](media:AAQFAAPoAgACQDzkD1--BmZueYDExJQCMwAEAQAHbQAD1CkAAhYE@telegram)
搵到d cls野
3275 qs正 12k人仔
3647itx 有m2冇聲卡 2.5k人仔
聲卡要嘥多二千幾買 DAC
XH320 V2睇落好正
1700人仔整準barebone 但係屌你係2.5寸
2.5“ 好
慳好多位
多謝licson
冇話幫你買
多謝licson
但我目前個cluster係行緊3t 3.5' sata...
你大把錢
有錢囝
[sticker](media:AAQFAAN4BQACbHe8DErxObjUPwzvM2LeMgAEAQAHbQADYGgAAhYE@telegram)
喂你咪仲多
個個月要砌女
agg
gg
is
今日行雷 你地講大話屈人小心比雷劈
[sticker](media:AAQFAANrBQACbHe8DFvCJYlA2DM_TEfeMgAEAQAHbQADBXcAAhYE@telegram)
唯一認同
[sticker](media:AAQFAANuAAPNiFoWNHeVmG_FxNh2XvgyAAQBAAdtAAPXVAACFgQ@telegram)
[photo](media:AgADBQADiagxG5zIwFaaekTOq22lYDyBAjMABAEAAwIAA20AA3quAAIWBA@telegram)
有冇人知點解我merlin r7000 無show DHCP client 出嚟嘅?
又係客???
呢個我自己嘅