Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

我果層 叫多左三條師父上黎拉Fiber
操內地口音 唔知係自己人定係老臨
或者係spy呢
我地部門個AVP 升左一年都未夠 又閃人了
之前係Marketring Sen Mgr
PLA spy
[photo](media:AgADBQADfakxG481aFafxCY6vQ85KFin-TIABAEAAwIAA20AA1pPAQABFgQ@telegram)
北京spy
其實我識北京人,佢哋好討厭政府
HG8040H5
見到佢入左去Provision個page 要入密碼 ONT Aurh
how
[sticker](media:AAQFAAPaAQACaiakBEIDfT2U71bCF-7AMgAEAQAHbQADPQcAAhYE@telegram)
個modem 未執光纖咁做config ?
插左,有氣到,Auth唔到
可能Config唔岩 依家幾個FS走上走落
因為想用返原本條線唔想再拉過
但唔知條線去左邊
有冇BSN or FSA ?
就係冇 所以變左鬼線
然而條線有氣既
好恐怖
[photo](media:AgADBQADEakxGxCCaFafTklvK_9tZkeEAjMABAEAAwIAA20AAyBTAAIWBA@telegram)
好悶叨...
呀...
我都係 係公司等到四點出發落荔灣
食大茶飯
有無其他it群 link @Slowman529
TGB囉 我冇喇
EPC
HKGOLDEN
[sticker](media:AAQFAANrAAMqSC4Dluh6AVhM1qn0dbMyAAQBAAdtAAOGBgACFgQ@telegram)
垃圾husky群好耐之前ban左我
husky壞左
[sticker](media:AAQFAANOAAOXNe0gP_EQV_5xnd6_Nt4yAAQBAAdtAANIAwACFgQ@telegram)
What is TGB ?
祖國的呼喚! Love 🇨🇳 China
jamesE
[Spam/NSFW Detection]

A-G,I-X,Z
@licson

Type /ilovehusky If you want to turn off the SPAM/NSFW DETECTION.
Done
lol
今日去荔灣開會 見到副老爺電話機放左係玻璃櫃做display
幾好玩