Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQAD7qgxG3-2-FVNJPYTYQHSTWuy-TIABAEAAwIAA20AA8HgAAIWBA@telegram)
[sticker](media:AAQBAAOaEQACmX-IAmf1ZVkY7sfLE2_vLwAEAQAHbQADniEAAhYE@telegram)
唔好以爲 ECC 就唔會壞
我都試過壞兩條 ECC RAM
好彩 server BIOS 會出 alery
[photo](media:AgADBQAD8KgxG3-2-FUKzz_vgCFlKphO9jIABAEAAwIAA20AA0o-BgABFgQ@telegram)
原來我係大陸叫車都坐左萬幾銀😱
叫雞叫左萬幾銀
一次都成千啦
乜大陸雞有咁貴咩
唔係一次兩舊水?
cc哥食開好野
精選幻幻?
CC哥幾時帶細妹食好西
我唔貪心 龍蝦刺身 大拖羅就夠
介紹d老細比小妹
[photo](media:AgADBQAEqTEbf7b4VWfn-4rOLlb7o6T5MgAEAQADAgADbQAD-uAAAhYE@telegram)
原來我地公司兩條DSL重active既
不過唔知係拮有就DHCP定要dialup
今日好多同事都返到工
黃衫果D?
唔返會比人炒
病左唔得呀
依然聽call
[sticker](media:AAQFAAMlAAPBm4EIqtzE3wvmhJ539bEyAAQBAAdtAAODPwACFgQ@telegram)
0930 online
到而家聽咗5隻call
要有BSN先報到fault
大陸既生野唔好食啦,90%都會肚痾
你叫雞都會肚痾啦
你老細平時係大陸定香港請你食飯
香港,我老細係美國華僑
我而家入天水圍,然後去青山精神病院。對上個次去係10幾年前去做義工
中國Spy?
唔係,但老細真係識中國既軍工Hacker
[photo](media:AgADBQADCKkxG3-2-FXz5XszuWAHMYTz3zIABAEAAwIAA20AA148BgABFgQ@telegram)
好撚遠😭
即係同中共軍部有密切聯系
唔係,佢都怕麻煩,只係朋友
但佢最近同個前美軍Hacker反面,話佢次次出黎食飯認威認世,有佢講無人講,好煩膠。
係會咁,自豪嘛
同埋知多人哋少少野
我以前d同事次次去上海都食魚生buffet
唔怕做下一個李文和咩
係,所以而家唔同佢食飯
做朋友姐⋯⋯⋯
吹水嘅野有幾多真幾多假,外人聽完好難知
係,吹下水當故仔聽完就算。
但我地曾經搵過佢幫手睇Log
例如點解一般用戶既Browser,去百度時,有時會有http post 去百度既一張圖片,個圖片係一個pixel 既點
上次先見到大陸嘅合成蠔
好嘔心
百度成日做埋d野古撚怪怪咁,光明正大send過去唔得既
😂環保
呢個好正常架
最緊要睇唔到
Google Analytics 都係咁
同意,用100%水煮2個鐘先食🤣
因為search engine拿用戶資料係人都知,唔使咁鬼鼠
web beacon
係,光明正大收集麻
公開就會想block
咁又係⋯⋯⋯
用Duckduckgo是常識吧
Stsrtpage都唔錯
duckduck go search !sp
[photo](media:AgADBQADtKgxGyZG-VWeOSEsFdJa5SuG-TIABAEAAwIAA20AAwx5AQABFgQ@telegram)
kokosuki
屋企?

which one
屋企
[sticker](media:AAQFAAN3AQACsvp7Dj3azgRShjeaCnTeMgAEAQAHbQAD9BMAAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQCAAOkYAAC4KOCB3haZNBy7EBLBhRTDwAEAQAHbQADQXIAAhYE@telegram)
[photo](media:AgADBQADiqgxG_v4uFUWpRSQqJWWZA2h-TIABAEAAwIAA20AA-2fAAIWBA@telegram)
買咗未換渣
ready for 4x1000?
of course
[sticker](media:AAQFAAOWAAOXNe0ggV3cIRj52d3XWt4yAAQBAAdtAAP9YAACFgQ@telegram)
[sticker](media:AAQFAANTAAN1II4cZalFPxer-TpBV94yAAQBAAdtAAP1AAMWBA@telegram)
Mark Sir日日話自己係小薯 講都冇人信啦
淨係 4x1G 都要駁八條
我驚到時候 20G 唔夠 aggregate
rich
打去10088問下business 10G 幾錢
me real small potato
有靚都small
成座noc歸你管
捉到mtr用老番係唔係打去海關
Yes
矛靚了...
叫曬出去做野
矛呀
btw
4G對講機會俾狗trace到?
佢都唔知你d traffic去邊
邊隻老番
講黎聽下
windows 10
比你鬧走晒
矛呀
仔既就屌走 女既就屌留
印尼退還七個「洋垃圾」貨櫃回香港和法國

#國際 印尼當局將七個裝有「洋垃圾」的貨櫃退回香港和法國。(7/30/17:21) 全文
大陸又打算水浸
今日坐左千幾蚊Uber😭
越窮越見鬼
[sticker](media:AAQFAAMvAAMqSC4D7dng3C7VfMf1fLMyAAQBAAdtAANhEAACFgQ@telegram)
連埋房錢夠叫兩次雞了
[sticker](media:AAQFAAM_AAPBm4EI6W3t_Fpwvq2OrLMyAAQBAAdtAANkpQEAARYE@telegram)
今個月係咪要蝕比老細了
R下爛腳扮下可憐 叫佢帶你去鬆骨補返
老細,我條腰唔知係咪烏低身整機整得多好痛
同埋呢排有少少熱氣
[sticker](media:AAQFAANDAAMqSC4D3YppcSvcYb54d7MyAAQBAAdtAAMoFAACFgQ@telegram)
Dell R410,24核心 X5650*2、
64G Ram(單條8G)、Segate 1T SAS硬碟*1

有無人有興趣?
10 蚊收
$2000
不了
X5650 大食鬼
窮人恩物
最近買咗兩部 R630
好窮
矛錢🤭
[photo](media:AgADBQADtqgxGxT10VXNfsLdKfbs9M-p-TIABAEAAwIAA20AA8y0AAIWBA@telegram)
$20
$30
$200
rich
矛錢啦
扮窮
r7
有錢就做金主啦
矛呀矛呀
唔好收啦
X5650 好食電架
志在參與
我想收 Sun Blade 6000
連 SPARC blade
罕有物資
mazda r7?
放去work place
電唔關禾事
[photo](media:AgADBQADPqkxG3-2AAFWSXd96mU7_9aWh_kyAAQBAAMCAANtAAPtgAEAARYE@telegram)
整呢d好辛苦,早知唔接
老細叫到你 有得say no咩
幫某某黨委裝fiber
咁似我之前見過某個女同事嘅
攝咗三部 R720 入公司 datacentre
叫人做o者
自己接既野
諗住咁簡單自己做,5個位
rich
八十後唔捱得
我70後🤣
Sor
🤣
日日接單5位數既都發達
咁好賺 拉一條線收一皮?
呢頭插完fiber果頭去插雞
[sticker](media:AAQFAAN4BQACbHe8DErxObjUPwzvM2LeMgAEAQAHbQADYGgAAhYE@telegram)
矛呀,我唔放data center嫁
仲要比佢吉三條 10G 落隻華三 Leaf Switch
IDK why 可以咁過分(
唔洗錢囉
On site main無數囉
[sticker](media:AAQFAANMAAOSKaoMk_2WbfVY-r3C2PkyAAQBAAdtAAMPHwACFgQ@telegram)
唔緊要 on site 嗰啲同佢係好朋友
已經win 左半
拉幾長?
一層樓,11去10樓
樓底幾高
裝修佬拉線,我只整面板
uber幾時會咁貴
[photo](media:AgADBQADQ6kxG3-2AAFWvp1LGl9z97W0gPkyAAQBAAMCAANtAAMSgAEAARYE@telegram)
[photo](media:AgADBQADU6oxG568CFbvD3LSHm8ta3C4-TIABAEAAwIAA20AAxHqAAIWBA@telegram)
#A267
Jacky Yeung
住順利宿舍
老豆都係狗
中五畢業撈咗倫敦金幾年, 越撈越霉靠老豆先做到狗