Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADoKgxG0iN2VXpP-ErzPDdYod1-TIABIbDqkBPDhZdhVUBAAEC@telegram)
原來今個月25號就出左糧
今日要去打簿喇
我地公司用緊SRX240做G/W
琴日經歷完冇網之災
原來Office重有隻Cisco 805
行緊Serial
得罪黑社會?
等極icelake都唔出
Why ?
我都唔知點解死一隻Aruba AP就搞到全office冇左wifi
冇埋WAN
邊個壽頭諗出黎既
D cable左搭右搭
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
放緊大假,仲有3日
高鐵賣水果個姐姐好靚女
國安重未叫你開工咩
唔駛去機樓standby?
國安放假
Angle放假⋯⋯⋯
[video](media:AAQFABN82_kyAAS_7UtTO8S6gPMYAAIC@telegram)
係男廁廁格內,忽然走左個女人出黎😓
原來女廁維修
...
係咪前後腳
可能佢有棍架呢
[photo](media:AgADBQADeqgxG8GF2FVRS4p_GgmtOopa9jIABArQUkPbUfHYcRkGAAEC@telegram)