Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[172804.779162] RAS: Soft-offlining pfn: 0x552c1a
[172804.780469] mce: [Hardware Error]: Machine check events logged
[172804.780471] EDAC sbridge MC0: HANDLING MCE MEMORY ERROR
[172804.780472] EDAC sbridge MC0: CPU 0: Machine Check Event: 0 Bank 5: 8c00004000010091
[172804.780473] EDAC sbridge MC0: TSC 15915514fa5dd
[172804.780473] EDAC sbridge MC0: ADDR 552c1ae00
[172804.780474] EDAC sbridge MC0: MISC 2140444486
[172804.780475] EDAC sbridge MC0: PROCESSOR 0:206d7 TIME 1563882597 SOCKET 0 APIC 0
[172804.780487] EDAC MC0: 1 CE memory read error on CPU_SrcID#0_Ha#0_Chan#1_DIMM#0 (channel:1 slot:0 page:0x552c1a offset:0xe00 grain:32 syndrome:0x0 -  area:DRAM err_code:0001:0091 socket:0 ha:0 channel_mask:2 rank:1)

oh dear
thanks to ecc my foreign trash ram is not ruined
但其實應該你打光纖頭打得唔好 更易packet loss?
yes
打得唔好都係 loss 多幾個 dB 咁
除非打得勁差
個頭唔乾淨個loss會多啲
香港人都好好屈
今日第一隻call 就收到compliment
[sticker](media:AAQEABO9OpsZAARh0ynpKB20QFRqAAIC@telegram)
一個comp就打曬丁
[sticker](media:AAQFABM4UNsyAATynYz1ntPcsmdCAAIC@telegram)
全日第一隻喎
可能係你呢份工既所有
is
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
可能就會變咗唯一一隻有compliment 嘅call
why
可能係失婚婦人
用心聆聽,更知你心

網上行
[sticker](media:AAQFABO50PYyAASonTHDtSItBuAEAAIC@telegram)
佢係老母

不過佢個女癲嘅
靚唔靚
臭嘅
【即時】(16:53) 網民自發到九龍灣港鐵總部大樓抗議

直播:https://bit.ly/30Vpu5z
係唔係可以早d放工
又係黃衫出黎
乜你比人圍咩
趁未俾人圍走
好在冇人會去香港電訊機樓抗議比人剪Fiber
走唔到啦而家😭
廠入面有冇杯麵呢
有canteen
個老細黃定藍
但收左皮?
一係就加料,一係就落閘
老細:落閘吹咩
今日個廠發生事故,捉早關門
汽水機都斷埋電
晚市消夜都有
依家係咪應該考慮收工唔帶電腦先
反正我有幾部機,不如索性留自己部機係公司
雖然1.3又唔係好重
不嬲係
貢怕what
佢地刀吾會紮營
咦,咁我係咪應該坐巴士呢
穩陣D
聽朝先搞九龍塘
今晚睇下食大家樂定點先~
唔打緊我坐巴士返工既
除非獅隧雙線出九龍都壞車啦
公司叫人唔好離開office😭
係咪有OT鐘
咁點解唔走
機樓都會有後門啦
where ?
Kowloon bay 🤔
高層叫d人唔好離開office 然後自己搵後門
上帝攞走你一道門
必然會留你一扇窗
唔準用後門
落去最低嘅樓層

跳窗出去
咁我不如行去商場後門
差唔多又執野走
[sticker](media:AAQEABN5sWEZAARU2Mi9t8jRnw5hAAIC@telegram)
1830先收工
[sticker](media:AAQFABNsXd4yAAQdi6Xnqx93EWcuAAIC@telegram)
d友仔原來唔知有2個出口
但唔夠人
守唔晒
[sticker](media:AAQFABOSGdsyAAS0JYn0XtcVeKp1AAIC@telegram)
跟住堆staff由另一邊走晒。。
[sticker](media:AAQFABO9mLMyAARZWL80w_9RzoYNAAIC@telegram)
係,我已經走左😂
25仔
出咗糧單了!!!
幾多?
最好圍多幾日唔駛返工
好少
commission 得1256.66
其實好多文職放5點半,人地一早走左
=.=
HKT果D囉
9點半上到機樓,10點食完早餐,坐兩個鐘又落樓食飯
兩點半返上黎,三點三就tea 1730就唔見人
[photo](media:AgADBQAEqTEb3bbAVWV0PdnUUe1gmVr2MgAEBPqNjXiL6HLYAwYAAQI@telegram)
@sakura_18 唔知幾時到你公司遍地開花呢
一班秘書影id card貼上網
[photo](media:AgADBQADAakxG922wFWXulpA0ZNaNE9N9jIABO-9d5lmTyIhzA4GAAEC@telegram)
係機樓have sex正唔正
可以啊
一定好刺激
how about DDoS ?
你係咪入去剪反對派fiber
瘋狂抽插rj45
[sticker](media:AAQFABM4UNsyAATynYz1ntPcsmdCAAIC@telegram)
份請願書應該俾人放在係垃圾筒啦
rip
[photo](media:AgADBQADIKkxG5uuwFVwHtDeOKdCQZuz-TIABNCTOCiO8sHjGq8AAgI@telegram)
Depends post
Sol好似出到2皮賤人
咪又係CS
今日收到風BTU GT竟然唔駛OT
我同事個friend新到職
點解我冇shuttle坐既
未甩p牌?正常呀
即係咩BU ?
又話ICT做到仆街既
嗰個叫sol
BTU咪BU囉
係咪搞事呀你
Business Technology Unit
坐YCK吓話世侄
吾是British Thermal Unit
呢個先係高質嘅答案
YCK地下好跣呀同你講
廁所?
嗱,望下intra
有時有錢執
水人入HKT?
我都好想可以係離開公司嘅情況下去到intra
VPN囉
不過我就唔帶公司機走既
我小薯仔便會有ac
申請
我點解釋到😂
Pccw connection 有200trap n go
唔好扮野喎 我都係02咋喎
Career Step 02
我聽call,使鬼要vpn
mark sir就至少都07
貢愛工作牙
堅愛返工
mark
[sticker](media:AAQFABMDMdsyAAR9BEqv7SEfhr1qAAIC@telegram)
Mark sir 應該07
啱啱又自願OT 嚟
禾最多sponsorship 電話
矛vpn
@licson

我收1830㗎
又有怨婦?
一個月都慳返成舊水架
係神畀咗個學習機會我
今日al刀返公司代表what
我同事03 出左張電話卡
啱啱差啲出事
[sticker](media:AAQFABNJ6N8yAASQiK0wuxKM0QVDAAIC@telegram)
隻櫃又跣低?
收咁大份糧 忍下啦
好彩project老細放過禾
吾洗delay
代表你揀錯日子請假
Master dissertation 牙
咁同返公司咩事
矛錢牙
朋大同公司巧近
C07
然後禾要反去禁掣
我進修都可以揀下
我location四通八達
26號出糧啦喎
矛,人工低到想call g脫青刀矛錢
公司停車場有好多車
矛車牌
有死氣喉
禾吾是巴膠
[sticker](media:AAQFABOiOvgyAAQBi6BpuzU4eU4lAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABOiPPgyAAQbpfN1GHOdzwsuAAIC@telegram)
DDOS is no use, I’m the physically attack
China telecom core router ?
Or which anti government party
你哋星期六同星期日有咩娛樂啊?
性交
[sticker](media:AAQFABMoot8yAARgPAhzhfJSlms9AAIC@telegram)
727一路睇直播放火一路性交嗎?
我老母影張證件相 點知影親都硬係唔得 到底佢識唔識影證件相架屌
每次都係差少少 係咪玩鳩我呢
@kelvinpun 喂,做乜鳩我機樓630pm比人斷左網架
我用網上行架喎
關我撚事
你問個1830收工嘅人
你收左工就斷網 梗係問你啦
明白嘅,請提供返網上行登入名稱,等我幫你核對返資料
我又要投訴
不過係投訴 @sakura_18 ,點解你覆email 咁快
如果你地交嘢快少少,可以更加快
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
阿嫂,唔好串好
由於先生未能提供相關資料,所以今次未能幫先生解決問題;假如日後先生仲有其他關於香港電訊嘅問題,歡迎再次致電我哋嘅熱線1000查詢,多謝您嘅來電,bye bye
幾時有香港10g ftth😖
原來網上爬有
Do you have money
im poorish sick and shit
is
不過家用客得下載10G
上載2.5G
B 仔客先有上下10G
月費盛惠$2888
不嬲都有
遲啲會有十 G 對等
datacenter 拉條 XC 就有 10G 啦
係屋企想有 10G 難 😢
B仔?
BCCW
Betvigator
Business
B-Cable
遲啲有 XGSPON 都會有架啦
呢個係 direct fibre
我係公司行speedtest得百幾
MBit
business
你公司點做野架,上網咁撚慢
我地公司每秒幾百萬上落
唔撚好用
cut 左佢
cut 撚埋右
老細叫聽日返去diagnose
佢返黎之前要上得返網
而家打去1000囉
TS 24小時都有人聽