Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

有冇firewall係可以做到web filtering+過濾咗d病毒同埋phishing email?
F5
係咪統稱叫utm?
係咪多數都要比license
小學要用到咁高級嗎
我終於明點解我兩部Laptop唔可以同時login連登:我B機係A機clone出黎既,所有UUID都一樣
pfsense有咩plugin可以做到同utm一樣
有咪有人走左去剪鄉黑fibre
[sticker](media:AAQFABMbOPgyAARAJVVkcDzFkKwsAAIC@telegram)
在公司嗎?
想約我叫雞?
幫我去個網站
你條新女呀?
不了 老師話唔好上陌生的網站
屌,intranet 嚟
我而家external 上唔到呀
話明Intranet,你係出面上唔到有咩問題呀
136幾時入左intranet....
[sticker](media:AAQEABMVyWEZAAQVx-9QxfY9eAw6AAIC@telegram)
Mark Sir又出山了
所以想你幫我開個網站,去check啲嘢
犯法野唔好,我好愛我份工
你要問pkkw,佢哋霸咗
一陣間一撳入去然後全集團d機死曬
好似無..我望開嘅都係10,172.....
真,我驚個gdcn炒晒
ISP 要霸住public ip 做internal network, 有幾難
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
唔係係,我係話望住GDCN都係10/172個段
136嘅話,俾BTU屌死都似
依家興霸啲 9. 11. 25. 嗰啲做內網
一組IP咁貴用黎做intra傻的嗎
有都賣比客啦
錯啦 唔係自己嘅時候
你而家上下你咪知
以敝公司既尿性
例如我可以攞 11. 做內網
我冇咁蠢既
你絕對不會成功
@licson
唔係我唔幫你啊

而家曾女唔幫你啊
[sticker](media:AAQFABNDcr8yAAR3CeZUIO3MUb4QAAIC@telegram)
敝公司賺到盡既性格 係唔會做呢D野
@nomijo WeSave講:放返D public IP出黎賣比客
而家神話要upgrade
[sticker](media:AAQFABPvh9AyAAQrzhbyxv_RxmxeAAIC@telegram)
你同我都無錢袋嫁
啲錢俾BTU袋
查询目标: 136.138.103.201
地理位置: 美国
运营商: ford.com
经纬度: 37.090, -95.713 (UTC-5)
冇 asn
即係冇 announce 出街
人人都可以偷嚟做內網
你都可以偷8.8.8.8做內網
但唔代表真係內網sosad
試下冇壞 🌚
你有一個大膽的想法?
反正樓上三位同一間公司
[sticker](media:AAQFABPdcN4yAATRpynaC5RIMRAmAAIC@telegram)
放緊假,不了
壞左點算先
又出聲明?
你食左佢
redistribute static
一個 TCP connect 唔會壞嘅
一陣無碼流出咪仆街
要神白等19個鐘頭了
[sticker](media:AAQFABPNTr4yAARgjmdcWRbUr6MEAAIC@telegram)
但嗰ip range係ford嘅...幾時會關pccw事
我又R頭了
返到公司你可以試下條link
星期五再講
[photo](media:AgADBQAD26gxG7NsuFWhFEO4EQv6dA6h-TIABG_7GWQmpTA3254AAgI@telegram)
[sticker](media:AAQFABPdcN4yAATRpynaC5RIMRAmAAIC@telegram)
嘩 FC 頭
用扭嘅
咁比面淨係剪
[photo](media:AgADBQADiqgxG_v4uFUWpRSQqJWWZA2h-TIABEXXWiaCjQ8j7J8AAgI@telegram)
又買一部 😕
24 port 唔夠插
rich
rich
Agger
[photo](media:AgADBQADrKgxG922uFXWB9QiAAHHnyqC898yAATTt2xAlrmh3jL7BQABAg@telegram)
插住嗰啲係 Mellanox Connect-X 6 200G NIC
[sticker](media:AAQFABPyBMwyAARDiyglzL467YNAAAIC@telegram)
我插住老婆個西
淘一個foxconn c602 各位法官大人 屌定唔屌?
435 human kid
Buy Dell R620
Go for stability
thank you for being sarcastic
Foxconn have questionable stability
可以叫到雞比埋房錢喇喎...
My (now broken) ThunderX rig is made by Foxconn engineers as a test system
that's arm
但435連10g...真係索
I do know one datacentre that uses all Foxconn made servers
It's the Foxconn datacentre in Kaoshiung
@sstevefan1999 呢隻卡要 PCIe 4.0 x16 先推得郁
唔知道 AMD CPU 推唔推得郁呢
epyc點解唔得
intel連pcie gen 4都未玩得
因爲 AMD 嘅 PCIe 4 好似仲有啲 bug
人地 IBM 已經有 PCIe 4 成年
所以 PCIe 4.0 應該係 IBM 有先跟住到 AMD
powerpc有_人用乜
香港有幾部 POWER 系統
plsql囉
我掂過個部比人囉嚟做 Database ……
大東電報局?
唔只
dont fucking tell me db2
同埋其實 Power 9 好吸引
唔係 DB2
唔記得咗乜嘢 DB 但係一定唔係 DB2
thank the god which is non-existant
個部野八路然後 dual node
所以十幾粒 CPU
oof, not numa?
佢哋嗰啲係 Supercomputer arch 嚟有啲難解釋
挑 又唔係openmp
supercomputer 咁咪行ml?
IBM 有隻野叫 FSP
可以幾部機用特殊線將啲 FSP 駁埋一齊
變成一個單一 system
所以我用過個部係兩部八路合體變成一部 16 CPU system
中間唔知用乜嘢 arch
[sticker](media:AAQFABPW1NYyAARqZX1RyyfLFqlMAAIC@telegram)
每粒 CPU 係 8C64T @ 3.72GHz
就嚟似external numa
嘩咁都得?
最多駁幾多部機?
[photo](media:AgADBQADgKkxG3pUuVWcN8AWoJKkFyCl-TIABPmSoec6aX3SDKUAAgI@telegram)
不過pcie x8 差評
新嗰啲都係 x8 架喎
我張 ConnectX-3 都係 PCIe 3.0 x8
netflix都有啲咁嘅野
睇 system
POWER7+ POWER8 POWER9 唔同
我玩過個隻係 POWER7+ 淨係可以駁兩部
[sticker](media:AAQFABP5XN4yAARNvdDJK3Y7Whk4AAIC@telegram)
有冇網上爬嘅用戶喺度
完啦好嗎
ok
無得跑數
[sticker](media:AAQFABP2scsyAATKPSiaO45pkvAeAAIC@telegram)
條線勁粗
我唔想到時嬲嬲地剪左AS個4PAIR router
跑咩數?
無事發生過
小弟為call center 員工
跑數是責任
[sticker](media:AAQFABPr1fYyAASDahDOaqukdchSAAIC@telegram)
哦....victor還好嗎
新員工,唔識佢
我TS 位
矛事,佢好似Retail
你啲ticket出得好啲,曾女sir就唔會屌死你
佢support team ?!
好似係product support
[sticker](media:AAQFABP587EyAAT4rabeF9gNdXURAAIC@telegram)
睇嚟曾女知道我乜水了
[sticker](media:AAQFABP587EyAAT4rabeF9gNdXURAAIC@telegram)
金翅仆佳鳥
應該係,除非唔係
話說有次叫 HKT 商業 BB 由 PPPoE 轉 DHCP
然後轉嗰陣啲 PPPoE 無斷線
🤔
咁快入左職喇
無事,兩個profile黎
am31同sumitomo
你有冇disqualified 過一場ticket ?
sumimoto唔係condom牌子?
搞唔掂你地係咪會扣人工
竟然係咁
未過試用期唔會
過唔到試用期呢
所以呢,有啲未清profile嘅port呢..會有人好好地咁用
呢個機會係0
我又唔係工程部
有手有腳就請
咪又係搵你做T3 support
雖然遲下就要去LCK做裝修
真係慘,做Product做到做埋自己場裝修
support 呢都係 T1 好做啲
有排都未搵到你
搵到上黎,張ticket都唔知route左去邊架喇
可能route左去null
所以,冇事既
所以叫TS出好張ticket
唔係呢,一齊鳩下鳩下囉
TS支KY好快會用晒
還好,小弟yck
[sticker](media:AAQFABNc7b8yAATs5tpU7ZhEUqUQAAIC@telegram)
見到滿滿嘅機會
你有一個大膽嘅想法
乜嘢都無
公司究竟幾時出糧
[sticker](media:AAQFABPr1fYyAASDahDOaqukdchSAAIC@telegram)
大公司應該每個月七號或之前
我哋28號
好似26
今個月就係
應該
如果係身痕渣兜就即日有
唔係就下一日先有
匯豐
[sticker](media:AAQCABPs6KwOAASPGxXvdgH6eJdfAAIC@telegram)
東亞出開26 27
乜宜家仲有分架乜 🤔
以爲宜家時代進步咗跨行應該快好多
CS份糧 三份一係比客屌 三份一係比上司屌
payroll唔行FPS
我知
TS高唔高人工
行返之前個套
好似叫恒常指示轉賬
但係應該都係即日架喎
一個月有冇兩萬
唔係,諗多左
只要 order 落得早
睇返42.5h or 48h

day shift
night shift
over night shift
42.5 就C02
同一間都好,都要4點先見到數
48都係
你地就好啦,返咁多hrs
C02 咋喎
有得賣鐘真好
我地一個week 40個鐘,d人重要九點半返到,買埋早餐上去食,然後十二點食到兩點半
wtf ??
六點就閃人
好似叫IP鐘
屌,我哋要login system
[sticker](media:AAQFABPr1fYyAASDahDOaqukdchSAAIC@telegram)
BB2既就四點閃左
唔明咩叫“賣鐘”🤔
PCCW作息時間
9:30 買早餐上公司
10:00食完早餐
12:00放飯
14:30返到上公司
15:30落樓下買Tea
16:00 咁又一日
乜你地部門唔係咁架咩
睇下,call center 幾咁慘
全部嘢都要login system
變相打卡
[sticker](media:AAQFABNsXd4yAAQdi6Xnqx93EWcuAAIC@telegram)
你地個PC Login就係用黎打卡既
去廁所駛唔駛撳鐘
不是PC login
係skill access login
一個聽call(歌)嘅system
係喎 我屋企都係用網上爬 我又係沙田區
打黎搵下你先
我還是nwebly
priority set 得比較低
YCK 咪之前成兩隻櫃冇左電果棟樓
[sticker](media:AAQFABM6M94yAAT2tGXyr0jGqShqAAIC@telegram)
個場Mark Sir睇架喎
OT左,會有timeoff 收,你唔想放可以賣,好似60蚊個鐘
我618入職㗎咋喎😂
幾樓?🤔
real
OT? 不存在的
唔係OT pay,係timeoff
一星期有得返48個鐘咁幸福
理論上應該只係7樓
明少少,即係可以早收工?

但你放棄早收工呢個權利,而換取$$
嚟6樓關照下小弟
是返多左,補返鐘俾你放返
過黎會俾人屌死,不了
咁又係,N賤入唔到電話樓層
你張卡廢,你估你係mark sir?
All area access
on9 先返48

日日7:30先收工,仲要搵多日8點收
返1130又唔見你出聲
我就日日九點正返到Office
我有個同事,編更編咗4日收8點

剩低個日收6點
吓 我前排先返完份日夜顛倒嘅
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
宜家煉成咗可以隨時變日夜……
同IT 無關的
不值一提
做鴨定做爸爸
但你咁樣做鴨應該會窮
有人仲on9
返1130
收1830

WTF ?
行規,你新黎就唔好咁多事
[sticker](media:AAQFABPlo7MyAARvwKQNwwmtkc2lAQABAg@telegram)
知道佢個位部電腦上到其他網,就知唔係普通人啦
支持公司 係公司睇viutv
[sticker](media:AAQEABNJPowZAATIaKaI98oDX8ERAAIC@telegram)
我淨係有得睇now TV
tvb 都有嘅
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
@nomijo
得閒落嚟6樓啦,我坐門口位㗎咋
nowtv咩台都有得睇
@Slowman529 個老婆返工行出黎成個阿姐,後面仲有班人跟😂 今日先交完野去佢office ,阿嫂竟然塞住對耳唔想聽我講野
我開門比你
[sticker](media:AAQFABM6M94yAAT2tGXyr0jGqShqAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
禾吾是返YCK
成人台呢
901 902
[sticker](media:AAQFABP5XN4yAARNvdDJK3Y7Whk4AAIC@telegram)
但YCK7禾要睇埋咁解
Mark Sir係咪sub曬幾百個台
冇now tv
有前用戶
like 100 plan
個set top box係試channel用
tap into nowtv server farm
free tv shows
所以係萬能mode
有冇得打過嚟問光纖覆蓋
你老細有冇益你,叫你試下成人台
有客打黎話成人台有格仔,阿mark你去睇睇佢
啲細會自動波睇
自己上官網睇啦
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
no
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
D客成日打黎投訴話成人台起格呀
官網都係叫我搵sales😂
咁又矛
sales叫你打去call center
我地做野個流程係咁架喇
呢啲叫escalate
[sticker](media:AAQEABO9OpsZAARh0ynpKB20QFRqAAIC@telegram)
等兩年,然後話無法調查
positive
breakthrough
我哋call center 嘅三大營運守則
官網貴過街霸
[sticker](media:AAQFABMrd9YyAATN3Dal7etKQT8SAAIC@telegram)
一定嘅
PCCW營運守則:有野都唔好黎打擾
官網係官方 Plan
call center 教曉咗我一樣嘢

唔係你嘅嘢,就要射去其他部門
[sticker](media:AAQEABO9OpsZAARh0ynpKB20QFRqAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADsagxG922uFUGjFQeRpP5mRGo-TIABIPpzBDUJvTxqKcAAgI@telegram)
你食左無人讚,仲話你豬兜
唔通你比人剪fiber打到上黎,我又落黎幫你駁咩
梗係for比sales叫佢出quotation
剪fiber 真係要我哋硬食
[sticker](media:AAQFABNsXd4yAAQdi6Xnqx93EWcuAAIC@telegram)
pm電話,我搵人call你
因為事實上,小弟唔使跑數
[sticker](media:AAQFABNd68AyAATBzpnADm6YmBQAAwI@telegram)
剪哂你成座樓啲電話線
你都睇唔到Reading...咪又係射俾工程佬去睇
算啦我呢度黑洞嚟
剪碎哂就會幫你換光纖㗎喇
刑毀唔保
條fiber自己跣低
反正宜家興
可以叫你嗰度嘅業主立案法團要求拉fiber
我哋公司願意做
淨係剪一刀都有slack可以splice返 算比面架喇
無法團
comitted usage呢
緊係唔可以淨係得一刀
lot house ?
一係就噴水等佢生鏽
??
村屋?
個價on9
no
唐樓??
true
咪又係搵OPS quota 價
不過小心要成座樓陪葬幾個月
只要你嗰度過20人or80%住戶要求有光纖
歡迎向本公司入紙申請
唔夠剪爛哂啲線快架
剪爛到無得 splice 駁返
咁就會死死氣幫你拉光纖
所以用4G算
好難嫁喎...
尤其依家
你自己自製宣傳單張,塞晒去每戶就得
班傻佬會同你splice返
[sticker](media:AAQEABO9OpsZAARh0ynpKB20QFRqAAIC@telegram)
因為無錢拉過條
剪 trunk 🙊
成個起哂
照駁
拉一條,基本收費

600萬
算,就快唔使住呢邊
個堆嘅野要重新駁過仲煩過拉光纖
呢個係街外價...
OPS班傻佬就係開啲咁嘅價出黎
師傅窩足成日都未必駁返哂咁多條芯
一個modem
$600

火牛
$3XX

痴撚線
1K core都要照去嫁啦
一係唔撈,一係屌死
就係咁簡單
NEC modem最好
所以御理話最cheap fs就係咁解
利申有隻連火牛
same
其他party無野做,係你FS咁Q慢,緊係屌死你先
話說宜家 ADSL 應該都仲係可以自攜 modem?
話說有隻4port係點玩
屌屌下自己FS唔同team都屌埋一份
邊隻?
🤔🤔🤔🤔
搵下先
原則上都係俾華為你,因為新個堆會係華為接
NTA-3110
好似要隊console線config?
NEC好似唔會郁/唔會新嘅order
佢直隊就有public ip攞
因為啲card好Q煩同舊
華爲有 DSLAM 乜
has model no?
有,新嘅
我以爲 DSLAM 會係 Alcatel 嗰啲 friend
以前DSLAM NEC獨家
[photo](media:AgADBQADs6gxG922uFW_O0QclFWf_J9z-TIABCm_E2KDgvzHwD8BAAEC@telegram)
如果有得自攜 ONU 你話幾好
唔使諗 modem 擺邊度
依家好似轉上去MA5800+ATN910
又係waway
無計啦 佢 compatibility 唔錯架
又平
both router?
MA5800 係 OLT
ATN910 係 BRAS
然後靜咗
舊嘅DSLAM會轉入ATN910
然後上MA5600
hmm
我睇咗一下 ATN910
之後就正常野
個樣似 Switch
係咪仲要駁野
無啦
佢唔知點解俾到隻可以support 48 pair 2 wire嘅version我地
🤯
特製 冇嘢好講
但係華爲本身無做開 DSLAM 架喎……
唔好問我,我都唔知佢點變魔術出黎
依家主要受惠係外島
好似市區今年都會轉
理論上DSL冇咁影斷線?
[sticker](media:AAQFABMKdN4yAATRPksgFTWiG_QTAAIC@telegram)
呢個理論好理論
其實我光纖都無乜嘢啊
。。。
DSL 先容易斷線
fiber無人/動物郁佢呢就無咩野
NF 都教過你啦

copper 容易受咩干擾啊?
DSL呢就environment轉得大,水浸下都gg
DSL 容易干擾好多
貴公司有冇興趣玩 G.Fast
弊公司負volt,所以無
聽聞 Alcatel 批 G.Fash 好有問題
啫係換咗之後冇咁易斷線?
好似有G. fast
[sticker](media:AAQFABMX7sAyAATOc34cYWimyj0HAAIC@telegram)
轉完電話線之後高 throughput 會 packet loss
係咪佢入錯hz
-V 好正常架
搞到filter出晒事
意思就係負極比電啫
電訊黎講呢,係-48V
-V 唔記得咗有個好處
咁就唔怕走signal,走電
同防氧化
我肯定條冚家令冇講得咁深入
同埋同交流網隔離咗
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
漏電嗰啲唔會影響到啲 equipment
上面AC,下面DC
carrier frequency都中唔到50Hz
基本上正v嘅dc都中唔到
銅線無前途,教黎do what
不如早啲落堂好過
可惜冇乜人要用 G.Fast
係 lab?
好似唔係
有人say過唔知邊條村like 100係G fast
[sticker](media:AAQFABNBXLMyAARxkZFVw8M8HrscAAIC@telegram)
好似係中興送上門系列之一
噴咗
村屋嗰啲爛線都上 G.Fast
得唔得架……
屋村黎
死唔去
屋村都過得去
起碼啲線無咁衰
村屋最多ADSL
我知道 G.Fast 對條電話線好高要求下
[photo](media:AgADBQADtKgxG922uFWUepBQJtonC29_-TIABAPMeHZ8AxdL9kEBAAEC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPOY8oyAASiwruaFPr5jKcQAAIC@telegram)
宜家啲 Fibre 好好屈架 無咁容易屈斷
distribution box入面果啲硬淨啲
[photo](media:AgADBQADtagxG922uFWvU0BHD5MiMIig-TIABHGj1gNUMENFaKQAAgI@telegram)