Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

唉,幫兄弟幫佢交左2個月datacenter 租,攪到自己好窮😢
想問大家一D PBX既野, 好耐無玩唔記得左個原理.
當一部電話插上電後, 佢boardcast出去搵dhcp, 咁pbx內既dhcp根據mac address派個IP比佢.................
然後, 個電話會識得去個tftp server度download個電話既 config xml 檔來設定部電話自己........
咁, 究竟係邊個令到個電話, 知道個tftp server既IP地址呢?????
我對上個之玩係7年前既事了.
好似係自己initial setting
即係要係電話度set左個pbx ip先?
拿我呢度SIP Phone就要自己人手set server ip嘅
剛剛都搵左人問, 都係話要人手係電話度set, 謝謝大家先.
good cluster
我鍾意佢隻USFF
細過Mac mini
m.2 sata + 2.5 bay
16gb ram
T-series CPU
t series aint nothing but a
佢TDP 45定65
所以行T
啱啱收到PCCW高層消息:下年香港政府唔再同PCCW續約維護政府嘅網絡系統,全部會轉用一間深圳公司(近乎零成本投標)轉用華為網路設備!
...
cls
PCCW 合約24億,深圳公司用3億投返黎
居然今次唔列明要用cisco
香港將會進入中國一個普通城市,全民監控
以前列明要用
[sticker](media:AAQFABOT0NYyAAS1qbHlLpDOoKsKAAIC@telegram)
大家做開呢行知咩事啦!
但深圳公司都唔係supplier list喎
會否吹大左少少
零成本接返嚟做,你話邊個俾錢
🤔
唔係呀,投呢啲tender要係supplier list入邊先俾投
已經confirmed
係list入邊
但我記憶中無一間network係大陸,mail同software side就有
遲啲有新聞出咪知
Contractor , not network .
tender都未完....
我頭先同響team 人嘅manger 傾完,佢地心裡有數
用支為
[sticker](media:AAQEABNbm6cZAARI7NVxV704AZ6TAgABAg@telegram)
如果佢唔列明要用cisco就真係無得爭嘅...
molamola
上次中佢個wifi都係因為要cisco
遲啲街燈有閉路電視,政府一定引入大陸啲咩face recognition 系統返嚟
有,先導咪我地公司幫佢裝
最終點會比香港公司做
我唔知道,但暫時都係Gtech
街燈條fuse好似係6A
[photo](media:AgADBQADXasxG8CO8VTrKXhTDPRwGbvw3zIABKGN7CrTqayd-04FAAEC@telegram)
ShenZhen Company for ID card system tender
oh wow
hehe.......
玩完
he. jeng
88
發上連登囉
pls , I don`t have account
cdrom sor
[photo](media:AgADBQAD86gxG6wp8VTil0o1Ag8fP1Z13zIABMKYBEerD8thYEoGAAEC@telegram)
cisco嘅後門同華為嘅後門邊個好啲
Juniper & Cisco is the best
Cisco 爆親嘅鑊都好大單,但好日都唔爆一鑊
華為係forever beta
[sticker](media:AAQFABMba9YyAASKGTYGQEutm_wRAAIC@telegram)
Juniper... not that really the best
明天收7隻巨型 Cisco
佢個recovery mode玩死好多機
rich
MTR有冇自己做Network架呢
依家好似都好多野行Ethernet
咩都有d
你做緊MTR?
之前咪講左law
我諗緊報2020 Grad E
好似過廿K
我低級員工
秘書都20k啦
NSA定CCP
唔知點解連燈 成日屌GT 但係就只屌土木
個個都話工程係狗做,where 工程 = BSE
neither
[sticker](media:AAQFABN748AyAAQqIzTq5oQ6y_ofAAIC@telegram)
airgap then
Civil BSE = dogdog
This way sir
可以考牌唔
但係個市成日比人話差
You MTR or Traxcomm ?
我個friend做mtr contractor 細電 唔知做邊間
唔知佢係咪atkin做呢
Microview
肯定唔會
因為記得唔係
https://lihkg.com/thread/1246122/page/1
死廢青 收intern offer好似中六合彩咁
反而係我依家train緊條intern係hku elec final year 唔知9月報各路grad e會唔會見返佢呢
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
唔講太多了,費事起底
MTR senior engineering manager
唔係CTO咩
MTR 中電:骨醫
無犯法, 怕D咩?
準備犯法
真頭用真名啦
[sticker](media:AAQFABNbwtMyAASskY91s8p2nXAiAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADCakxG7L30VQ3VJCB4zVQrZdM9jIABCnkUEnoCexS5jkFAAEC@telegram)
hehe, jeng
行得正企得正,驚咩
[photo](media:AgADBAADOrAxG5t08FCCxiCjkYuEewUqHxsABL-SC6o-z_WxbooHAAEC@telegram)
mtr員工上堂又平過人
咁似HKT既 專賺內銷
敝公司又係成日都sell自己友,雖然有時有great deal
早排蘋果開倉內部畫飛,七折
四千蚊 有64gb ipad pro 12.9
淨係用黎睇下片都抵既
睇片睇PDF
雖然唔知Linux同ipad夾唔夾
用USB手指
過野
自己做光纖
有,Traxcomm
原來得dpiloma
[photo](media:AgADBQADz6gxG2LR8FQNLWhBqZ8rgBD03zIABBUAARaufgFMSqZYBQABAg@telegram)
借錢App,計過年利率係58.4%,低於60%所以合法,但貴到痴左線
借10萬,要還15萬4000
你好似對賭錢借錢咁敏感既?
我都唔賭錢既😓
見你成日屌呃錢野
係呀
但我唔賭錢的