Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

verizon做豬隊友?
What happened 😮
壞CPU
最後發現係散熱膏乾左
rip
in dma?
seems costy
raw pi4出左
max 4GB ram😆
我公司部電腦都係得4gb
冇事
換左散熱膏就用得返
goodwill
我估係mounting問題🤔
用水冷啦
火牌?
Am2+時代已經學識
彎過針,自己撩返好
機都開唔倒點熱🙈
唔通用風筒
風筒
Ok
不過都好彩冇灣針,socket都冇事
[sticker](media:AAQFABOKSdMyAASKRuXly0DAMU4jAAIC@telegram)
想問下尋日verizon bgp 點解會搞到offline?
YouTube and Pakistan Telecom
https://youtu.be/IzLPKuAOe50
係咪似呢個
in short,有人/application annouce 錯route,verizon食左,然後冚世界就loop爆左個原頭同verizon
太多jargon 睇唔明😢
大公司食細公司d announce 其實有無守則?
BGP,無
差在幾時發現,同埋個鑊有幾大
咁現時係點filter?
翻兜成功😘
出事,睇route,announcement,reannounce再做
終於呢排又可以係公司Hea一陣了
雖然下個目標係考IELTS 不過我估都冇得溫
下個目標:試下TSHOOT或者ROUTING
Switch暫時搵唔到Dump
或者睇下大地震完咩環境先
[photo](media:AgADBQAD66gxG17rkFQP0n7wLZKeRVCE-TIABIsC4m6BEuxcNTwAAgI@telegram)
[photo](media:AgADBQADq6gxG0JVkVRafm-IGTLADhB03zIABCcvYhdo2yfPRf0FAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD96gxG17rkFQ_QKYpNsMQV-Nw3zIABLW4FnlNbud0nPgFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD9qgxG17rkFTF4Z-ewFh2cm5N9jIABE1VFyAydYtYwAABBQABAg@telegram)
Pi with nvme 😊
Atomic Pi?
不如整兩隻Router係屋企玩HSRP
雖然都係得一個ISP
因為 Noction 出咗條 /21 又無做 filtering
全世界見到 more specific 就飛晒過去
不如一齊讀NP
[sticker](media:AAQFABMUWN4yAARJcYDhzKmFIBhwAAIC@telegram)
最多叫聲你師兄
shitmatic十月開課
[photo](media:AgADBQADrKgxG17rmFSkxpReT_Z_Eal_3zIABJ0gWHGN29hrgf0FAAEC@telegram)