Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADuagxG2ZmiVR1eVR0oW6980N--TIABAMOm6YVyrCqYywAAgI@telegram)
仆街叫錯汁
你notebook d貼紙貼到上鍵盤🙈
唔記得左平時係叫satay唔係叫curry
呢個curry黎 辣到趴街
沙嗲就惹味但唔係辣
應該都係你老婆送?
食麵彈到成部機都係油添
貼到上ram hdd cpu
我部hp未裝身
點解要貼哂全部
好似幾抵玩
[photo](media:AgADBQADuqgxG2ZmiVThAgFgm883JMBQ9jIABMdxrAumwZD5FO8EAAEC@telegram)
屌隻router放唔入…
去個客屋企裝野?
唔係
係我屋企
咁勁 又買樓
私樓則黎喏
公屋搬私樓
大屋變細屋
[photo](media:AgADBQADCakxG46AgFQIo2ghPNeZ-vN6-TIABJ1BQGPcuVkc1C4AAgI@telegram)
大灣區?
公屋搬私樓重有得細,你本身都幾大間公屋喎
新加坡公屋好大間架
我本身住緊800呎
定不如拉返明線光纖人去
[sticker](media:AAQBABNZ1BMwAASm54ao9AH3wtlVAAIC@telegram)
拉光纖啦
應該會
要買個d黏合式線糟
因為裝修冇用喉
我屋企成日用呢啲
🌚
然後裝修佬同我用電話線
想問
APC to APC最長可以拉幾長
20m得唔得
咩頭唔係問題,係中間條fiber嘅transmission幾多
通常係single mode,20Km都OK
個師傅話可以成km....
可以
3M有無出…
要計下拉幾長…
gpon 嚟,係 single mode 啦
除非佢咁on直俾mm
應該係,除非唔係
🙊
點會無...
GPON
GPON
應該係,除非唔係....
全國都係GPON
有official data............
我個邊Now個班傻閪要玩mm tie,因為粒頭平
🙊
40G 以上行 mm 就開始貴
喺邊度行 mm 先
除非你買粒 bidi 頭
2樓上到24樓再屈返落11 樓
政府起
用人民錢
anyway一屋有兩個頭
我同屋主一人一個頭
😂
攞自己嚟玩
但係唔係本身有 sm 光纖咩
你可以either買成套split,拉入自己屋
或者connector入去
splitter 好平啫 😂
室內 model 嘅話
係,最on9係原本有sm tie佢唔用,要另外科水拉多條MMtie
為左慳佢啲Equipment錢
但拉勻係差唔多
Eric 你買返粒的仔同埋條纖就得
冇錯
其實嘥多咗錢
咁點解要走?
不過如果已經起咗 MM 嘅話遲啲加嘢係會平啲嘅
新屋有gym有泳池
乜都無
點解我覺得屋苑啲附加設施好似冇乜用 😂
Mm stand for multi mode?
買樓我會考慮地區,大細,景觀,拉唔拉到光纖 😂
因為你冇做開運動
你話啦 我有游水
不過唔係去細泳池
通常去沙灘
Yes
咁半個鐘搭車去泳池晒好多時間, 如果你regular做運動
Well...
半個鐘去沙灘還好 😂
通常都係深水灣
你諗下你去淺水灣要幾耐 🙊
錢呢
原來你買樓 係唔駛考慮價錢
[sticker](media:AAQFABPlo7MyAARvwKQNwwmtkc2lAQABAg@telegram)
佢rich
True
``Licson is rich
»True```
呢個係 assignment 所以一定係 true 🌚
»Licson is Rich
True
有用
我老婆同個仔可以游水
我可以落Gym
而家舊既乜撚都無
話就話市中心但無可能日日去shopping
hmm
我而家住係Town
真係去邊都20mins內
但帶個仔週圍去咩
that is my life 😂
好攰的
雖然我住得偏
結果我都係柄係屋企
咁其實屋苑設施就緊要了
新樓同新公屋一定有…
住得偏嘅我唔係度度有
[sticker](media:AAQFABOqQ74yAARLvUYeMRoLQxwSAAIC@telegram)
貴價地段
半山要拉線係咪貴到仆街
所以National Fibre Network好重要
定係索性報到你唔拉
冇錯
呢d根本係基建…
不過香港而家起既新樓應該點都有fibre拉到啦
係,最少有一間
我等左個cfu上嚟同我move broadband
我自己搭車拎個router Fibre terminal…自己拎patch cord去新屋…

條線自己patch
壽山村起緊新豪宅,我估應該都會有
自己駁晒所有野
個cfu上嚟同我用fast做speed test
咁就收左我300港紙
😂
算啦 佢幫你拉都辛苦架
然後再收我400蚊National Fibre行政費
政府度拉之嘛
尤其是屋苑啲喉
邊有野拉
FTTH喎
又係屋企有 patch panel?
新加坡全國新樓不論公私都已經裝好晒架
patch panel係政府裝架
一間叫Netlink Trust前稱OpenNet既機構會每家每戶裝一個patch terminal points
為左national broadband plan
所以d cfu插條patch cord就得
FTTH都係公家野
我幫佢插埋
結果佢幫我係backend system activate我個patch panel
port 2,(佢上門前已經做左,所以佢到我新屋前我已經上緊網)…
佢真係做個speedtest, 有1Gbps
跟住…簽張紙就係係張單收我300港紙…
好好賺
屌你地幾時係新加坡開ISP
你諗住300佢袋晒?
間ISP仲好賺
你睇無基建可言
但唔係要問佢買port咩
你只需要買條National Fibre 去你ISP個條線、出海條線就夠
佢收front point
end point係用戶承擔
即係activate end point係我俾錢
你話係咪好好賺
我以為套嘢淨係到大廈
front都唔係平嫁....
唔係,到戶
點知原來直接到戶架
因為澳州 nbn 都係要拉線
淨係到大廈電訊房
呢度landed可能要
但high rise全部到戶
公私樓全部都戶
所以我話香港應該跟
如果話要做Smart city
你ISP其實應該開心
咁樣個運作成本平好多
但政府運作貴極有個譜…你少好多maintenance做啦…而且上會易…起碼呢度有6間ISP
係少左underground呢個part,其他無分別.但另外一個就係SLA有幾好
我查查先,但你而家問題係香港咁…村屋唐樓無
呢樣政府同你食左呢堆先
最近政府資助起了
會 follow 之前個 LLU 模式
一間起完之後要免費比其他用
因為係政府比錢你起
話時話 @nomijo 知唔知道本身去長洲條纜係咪仲係 ATM circuit
兩個都有,但好似轉緊fiber
唔係本身就 fibre 咩
竟然係銅線 ATM circuit?
是,有呢啲舊到乜嘅circuit
平州而家有電纜未
坪州好似有
香港仲有冇公司 office 用銅線 T1/E1 上網揸住唔肯放
many
even PSTN
office 上網喎,唔計信用卡機
係🤭
就算係駁埋啲 office 一齊,T1/E1 比 ME 貴咁多...
又慢咁多
佢地要條平嘅真私家線
貴公司有冇諗過勸人唔好用,嗰啲嘢係 maintenance 上面應該好麻煩 😂
收錢嗰個唔係咁諗
成個機房無啦啦為咗一個客要多部銅線 termination
咁又無野喎,仲有電話
然後 main 部銅線機要養著班老嘢 engineer
何況新嘅機slim又唔係食太多空間
你諗下堆電話exchange 食嘅位仲多
淨係堆ATM已經唔想睇
又係嘅
拆晒堆舊電話exchange,已經大把位
係 😂
可惜電話 exchange 應該無得點樣縮細?
所以空間真係唔係問題,除左某幾間
有,equipment縮
啲機就算係 electronic switch 都係好大部又老
由一層樓,依家堆中國貨一間房就夠
差唔多縮到70%空間
Cable side就無嫁啦
依家係煩堆老爺私家線同埋警察姐
警察?
但係我真係估唔到啲人會唔捨得唔要 T1 私家線
咁鬼慢
唔在乎bandwidth囉
老實講 ME 嘅保證都做得同私家線一模一樣
bandwidth 又大
你既保證?
係品VPN扮專線
即係佢transmit嘅野係好細囉
ME 有標準要跟架
CE 乜乜乜
唔係
我唔肯定𠝹vlan算唔算
有無得vlan入面包多個vlan
QinQ
你公司唔係話 CE2.0 certified 架咩
除左鎅 VLAN 有好多 QoS 嘢要跟
都係...
係啊
Good Storage
話時話我以前都用 switch 解決呢個問題
缺點係過一部 switch 要比一次電
Lagson最後入左邊間U
Licson Laggingson
新公司粒u癈得濟, 可能要淘粒u放入去😭 諗起之前放果粒u
windwos update on撚9 update完,隻game玩唔到
乜game
gal gun?
Escape from tarkov
man of culture
貼錢打工黎講我呢度好興
又要講句 我呢度連mon都要自備
忽u
escaped
Byod😂
垃圾啦
又要講
27寸mon無me份
19寸又無份
忽u
最後me自己帶左兩隻24寸返去
呢D就係香港政府
西鳩工
Claim錢未
claim佢老母 連OT都未撚補
仲好意思叫人繼續O
官校都要OT架咩
冇撚有錯
放心 七月頭就走
[photo](media:AgADBQADg6gxGxMqiVS5ZKxpkKGhEMWF-TIABKKkKYJTQdLi8zMAAgI@telegram)
整唔甩😂🙈😭
.....................
rip
螺絲批幫到你
一字個隻
ryzen要熱一熱先好抆出黎...
個heat sink咁大舊
[photo](media:AgADBQAEqTEbXuuIVOU9x9S7dCKdc4PfMgAEBDG3OesPHCIv6gUAAQI@telegram)
[photo](media:AgADBQADhKgxGxMqiVSA8QzZCLdac96B-TIABBE2qQRR7XVkVDMAAgI@telegram)
呢堆又係邊個比 點解可以咁多
果粒咩u黎?
係咪server u
唔係
2700Z
唔係頭先開機5下beep都唔知發生咩事🙈