Log for
電訊台
咩頭唔係問題,係中間條fiber嘅transmission幾多
有official data............
係,最on9係原本有sm tie佢唔用,要另外科水拉多條MMtie
咁半個鐘搭車去泳池晒好多時間, 如果你regular做運動
呢個係 assignment 所以一定係 true 🌚
有用
我老婆同個仔可以游水
我可以落Gym
而家舊既乜撚都無
話就話市中心但無可能日日去shopping
我而家住係Town
真係去邊都20mins內
但帶個仔週圍去咩
所以National Fibre Network好重要
我等左個cfu上嚟同我move broadband
我自己搭車拎個router Fibre terminal…自己拎patch cord去新屋…
條線自己patch
然後再收我400蚊National Fibre行政費
一間叫Netlink Trust前稱OpenNet既機構會每家每戶裝一個patch terminal points
為左national broadband plan
所以d cfu插條patch cord就得
FTTH都係公家野
結果佢幫我係backend system activate我個patch panel
port 2,(佢上門前已經做左,所以佢到我新屋前我已經上緊網)…
佢真係做個speedtest, 有1Gbps
跟住…簽張紙就係係張單收我300港紙…
你只需要買條National Fibre 去你ISP個條線、出海條線就夠
佢收front point
end point係用戶承擔
呢度landed可能要
但high rise全部到戶
但政府運作貴極有個譜…你少好多maintenance做啦…而且上會易…起碼呢度有6間ISP
係少左underground呢個part,其他無分別.但另外一個就係SLA有幾好
話時話
@nomijo 知唔知道本身去長洲條纜係咪仲係 ATM circuit
香港仲有冇公司 office 用銅線 T1/E1 上網揸住唔肯放
就算係駁埋啲 office 一齊,T1/E1 比 ME 貴咁多...
貴公司有冇諗過勸人唔好用,嗰啲嘢係 maintenance 上面應該好麻煩 😂
成個機房無啦啦為咗一個客要多部銅線 termination
然後 main 部銅線機要養著班老嘢 engineer
啲機就算係 electronic switch 都係好大部又老
你公司唔係話 CE2.0 certified 架咩
新公司粒u癈得濟, 可能要淘粒u放入去😭 諗起之前放果粒u
windwos update on撚9 update完,隻game玩唔到