Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[video](media:AAQFABNCH_gyAAROYrc94Q-s-ppqAAIC@telegram)
我部x360成日都唔跳點解會自己著機
看似都係disable返power on on lid open
[photo](media:AgADBQADa6gxG_YU2FfdcGLq3gZG0f9w3zIABC5k5D71rU3G3kMFAAEC@telegram)
唔知點解部機HIbernate唔到
唔駛比人屌 又有錢收
廢老真係好呃
[photo](media:AgADBQADbKgxG_YU2FdRwKVEB6phNuN23zIABNCV68oHxwz8gUgFAAEC@telegram)
唔好成日離題啦
[sticker](media:AAQCABMevDIOAATfWOJeyDpVvIBVAAIC@telegram)
HKBN又死死地,但死唔晒
[photo](media:AgADBQADeagxG9Gj4Fd9mz-LWlGlxX1V9jIABLzFJx_kHvVlG0oEAAEC@telegram)
你地要唔要 I❤️HKT
[sticker](media:AAQFABNl19oyAATNmyVRZusHz9QYAAIC@telegram)
ivan 幾時做左admin
佢地行埋左
我唔做嘢的,得閒咪屌吓鬼
HKBN比平日慢左好多, 昨日死機, 我感覺似係佢地加左Layer 7既monitoring/filtering而引起的.

我以前試過DataCenter加左Layer 7既分析後, 成個網慢晒.
[photo](media:AgADBQAD16gxG1h24VfSOZN5hXHM1nlo3jIABFjGKOuZha38gdYFAAEC@telegram)
我呢條係1G黎的😭
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQCABNS_YUqAAQ8r-Z8sXElVK9NAAIC@telegram)
投訴得 🙊
而家投訴都無用啦, 應該係大圍野
應該要probe出黎做,而唔係直加做data analytics
因為想做實時filter, 發覺太大流量頂唔到.
佢而加咁做有咩用, network唔係淨係駁通左就得咩?
Bottleneck?
我估係個軟件處理唔到, 當時係用Vyatta
[sticker](media:AAQFABPNncsyAARYZQPnkRiAgD84AAIC@telegram)
緊係唔係
你會想知道啲 traffic flow
流量用幾多
This smells like DPI
本身大家都上到網,做咩仲要搞佢
咁萬一塞咗點算
通吓佢😀
哦~咁明啦
HKBN太慢了, 唔玩電腦啦, 出去剪頭髮, 然後比家用老婆😢
低估左個filter
yes
Every ISP did the same shit
Ping 166ms
[photo](media:AgADBQADfKgxG9Gj4Ffkjt9mTZGcB2px3zIABFoyREYG2k3p3UUFAAEC@telegram)
只係probe出黎你唔覺
我都有做
sFlow 攞 sample 再分析
都仲有其他野嘅
[photo](media:AgADBQADfagxG9Gj4FdH5Thty4_ZHq5w3zIABKAxI_sragqMw0MFAAEC@telegram)
頂....沖涼出街, 唔好再對住條HKBN啦.........
[sticker](media:AAQFABNhaLMyAAS9JEhFpGMNvgsPAAIC@telegram)
我老母問,點算,佢想開set top box 睇戲
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
你download其他戲落手指, 插入電視比佢睇
帶你老母出街睇電影
無,電視劇
又話吹奏Hkbn
仲用HKBN
[photo](media:AgADBQADfqgxG9Gj4Fc06ODyz3aPeZVd9jIABEjaLLEoJw9Bw0gEAAEC@telegram)
6mb netvigator
我都想用hkbn, 唐樓救星
我見過有唐樓有 hkbn 光纖
有覆蓋嘅話真係救星嚟
Network撚有鋪癮鍾意probe traffic你唔知咩
唔通用icable咩
以前住唐樓,等左兩年終於有, 用多兩年, 比人收左層樓
[sticker](media:AAQFABMUDcEyAAT1K4i6B7vLO7EGAAIC@telegram)
hgc?
被遺忘的選擇
不了
反正人地唔係做你小生意
agger
less ppl using it
成日斷線🤷🏻‍♂️
hgc 食親都係大茶飯
乜嘢 cloud firewall 啊 sdn marketplace 啊
仲有個好似好正嘅 Metro Ethernet
我下星期會去見HKBN既CISO,第一次見唔敢問佢點解你地個網死咁耐💩
寬頻做嚟好似淨係留名
點解要L7既 係咪6月9號用黎監控
好似好正🤭
HKBN當客狗咁撚點用
我尻估咋
叫佢上自己公司台
問下無妨,佢可能自動波交待
但HGC內部都好亂的,佢地個高層退左休,我而家成日去佢觀塘Office坐
上司下屬關係亂?
去過佢係沙田個 datacentre 觀摩
成日見有女入房?
就係佢提供線路比伊朗😶🤫
[sticker](media:AAQFABOkY94yAAQX38Int-0AAYbgAgACAg@telegram)
有錢唔通唔賺
新華豐3樓個DC,你話識邊個邊個,就唔使申請就入到去,入到去無人理你,我剪晒佢既光纖都仲得
咦?
一條線賣幾十萬,因為無人敢做
我淨係去得最多 BDX
HGC 嘅話
因為自己嘢係裏面
BDX 嘅話保安基本都做足
不過點解對 trap door 係玻璃 🌚
我朋友有個光纖托盤盒係3樓,由地下電錶房上黎的,有24條光纖
美觀
所以新華豐地下上和記3樓,有需要可以搵我
不過 BDX 啲 form 好煩
搞 cross connect 仲煩
到而家都仲有幾條未搞掂
你信唔信如果下一代的iPhone係iPhone XI一定有班傻鳩連登仔會話部機奶共,因為iPhone XI = iPhone 習
連登係咁架啦
我覺得一定有
幾好諗頭
我仲記得果陣搬入去,話啲 cross connect 已經 ready
插落部 router,冇一條著
結果打電話掃射個 manager 成日先同我拿拿林開通一條
大家又信唔信
HKBN咁樣downtime
陣間就會有人話
局部性 downtime
點解我覺得係死 bras
HKBN 用Cisco 咁廢;轉Huawei啦
或者 olt
OLT 好似係 alcatel 喎
局部但都算major disruption
HKBN 嘅話
轉左啦
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
😂 除左smt間間都華為,好似係
撈少少華為其實冇乜害(認真
個間 hgc 啲嘢簡直係大雜燴添
其實我信TLS
依家係allin huawei
國家隊撐場
老實
你驚自己隻router man in the middle attack好過驚人地用華為
如果唔係我屋企冇位我應該買咗部華為 OLT 擺屋企做 GPON Lab
家用router既vulu
家用Router 既vulnerability肯撚定大過你華為隻 switch
[photo](media:AgADBQADwKgxG9KB4Vdtv774UvPKE9Rq3jIABHl_43MbLC7_h9EFAAEC@telegram)
話時話華為有隻 switch 有 4GB deep buffering
人地啲 switch buffer 得幾十 MB 一百幾 MB
唔得咩 🙊
但係你呢隻點解配 DC power
張圖求期搵
我應該買隻配 AC power 誒
佢os 虧,無計
我諗緊 4GB buffer 咁鬼誇張
做乜野用 😂
啲process 問題
同埋有啲細部的架
例如華為 MA5608
[photo](media:AgADBAADHakxG1Vz5VN2FAABK_eavl4zKB8bAARPIEkyS265Qa_IBgABAg@telegram)
沒有謀反又怕什麼被人家看 對不對
我日日謀反
點算
好驚中
一陣你比人引渡
我部x360 真係sleep唔到
sleep左,重係會發熱既
唔知係Ubuntu對8th gen唔得定點
Kaby Lake R
原來Kaby Lake R已經係17年Q3
原來已經過左咁耐
今日係Event剛好老細有黎,然後漏口暗示下加人工
@licson 你話一個motherboard有無可能唔支持32G以上
有,舊板咪係
x79山寨板 同個sales質問佢答唔到原因
話得最高兩條16G
然後就循環論證了
唔好用華南板啦
用 Supermicro 板
有咩原因會咁先
或者 Dell server 準系統
Handle 0x0029, DMI type 16, 23 bytes
Physical Memory Array
        Location: System Board Or Motherboard
        Use: System Memory
        Error Correction Type: Multi-bit ECC
        Maximum Capacity: 96 GB
        Error Information Handle: Not Provided
        Number Of Devices: 4

咁呢個又如何
ddr3有32g條?regecc?
yes
consumer 16係極限
唔知將個64G LRDIMM插入去會點
屌HKBN
依家remote唔到部機
[sticker](media:AAQEABP5kroaAASaAAGzCjepEtF8QQACAg@telegram)
[sticker](media:AAQFABMUDcEyAAT1K4i6B7vLO7EGAAIC@telegram)
我 hkbn 冇事
[photo](media:AgADBQADgKgxG-pK4Vcdc-m7H2S2TKBm3jIABIZ6pVEmpeBEMNoFAAEC@telegram)
先前係咁斷
[photo](media:AgADBQADhKgxG9Gj4FdOKHn6X_o8jnta9jIABOXo2O6CkTHEP04EAAEC@telegram)
。。。。
[sticker](media:AAQFABOSGdsyAAS0JYn0XtcVeKp1AAIC@telegram)
1G變100M
[sticker](media:AAQEABM4qrIaAAThzriBj5HotvIkAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADhagxG9Gj4FdzXyh-TjG5NyVU9jIABC_88nrhheQnME4EAAEC@telegram)
陣間打去屌佢
[sticker](media:AAQEABP5kroaAASaAAGzCjepEtF8QQACAg@telegram)
我琴日凌晨斷到de唔到bug
[sticker](media:AAQFABMdmssyAAQHUl1j9YI0BX4CAAIC@telegram)
點解你地咁慘呢 🤔
局部地區性問題
其實啲山寨板可唔可以單挑插32G以上
16G 得
32G呢
32GB 打後係 lrdimm
唔肯定
32G有RDIMM
我用開嗰啲 server 得
你買部 Dell R620 準系統咪唔洗煩
或者 R720
你出錢
多謝
其實唔貴......
人地呃錢冇你咁叻呀嘛
岩岩寄左條ram比你
[photo](media:AgADBQADhqgxG9Gj4FfLgDaHgBCKsJ1r3jIABH9LoxL_j9Ugy9IFAAEC@telegram)
剪左個柒頭?
剪左😢
Thanks
由細到大都唔鍾意剪頭髮💇‍♂️
因為同你剪親都係男?
如果係女既髮型師你係咪好願意
剪頭髮唔舒服
我反而係唔鍾意頭髮厚
揸上手覺得厚就唔舒服
依家已經長到半遮眼
[photo](media:AgADBQADh6gxG9Gj4FfI0Ao-FXLYD2523zIABPNAdhgmpIr1G0kFAAEC@telegram)
求先見 4TB 2.5 USBHDD 賣800
好想買一個黎Backup
冇錯
挑,你都冇頭髮既
[photo](media:AgADBQADiKgxG9Gj4FfHl76tw9d74-B03zIABDt6fQVobogW0UUFAAEC@telegram)
我之前有一塊J1900不過得2 SATA, without mpcie
同埋呢D細system永遠得pciex1
重要冇得比你裝大卡
其實x1 slot係咪可以自己鋸左佢
鋸左之後插大卡,行x1 speed
可以
甚至有啲冇封尾
呢個我見server board就係
Server board通常都唔封
我本來拎左塊M5014同9211出黎用 點知FreeBSD唔認9211
[photo](media:AgADBQADbKgxGzIs2Fc_6x-GQsQZ171x3zIABM7CTlJuXK_yKkUFAAEC@telegram)
有二手600既就買
[photo](media:AgADBQADiagxG9Gj4FfGPzZMMJiCEgN93zIABDlZyDCIw4ZraU0FAAEC@telegram)
我依家拎住一堆500GB 3.5" 都幾雞肋
SSD都多容量過你
賺埋D錢除左用黎餵飽 @sakura_18 之外最好就係用黎買知識
部X360 sleep 但係粒CPU都唔會入sleep state
Sleep = idle power 5W
唔知係ubuntu driver唔support Kaby Lake R定點
定係部機本身底板唔夾
下次再再再買都係買X1 Yoga
或者X390
今日去roadshow見到有人用XPS13,但我真係麻麻果種款
蝸牛星際
jm9?
礦渣nas 實際得100mbit
因為我好奇到底乜野J1900有雙LAN
條友話無型號
chipset有gigabit support 但要short走一個resistor
大陸Model都Up比我丫嘛
而且容易翻車
老司機表示連Taobao HM65都玩過
X79好似係prosumer板,未去到server grade
[photo](media:AgADBQADjagxG9Gj4FdtQedd9x3HC-hR9jIABPCGQr6VQVUJnlEEAAEC@telegram)
[sticker](media:AAQFABP1fLMyAAQ2f7HiPmH4BGEQAAIC@telegram)
6000按一次? 按邊度先
是旦打個備註姐🤣
AMD。。。
按摩店
我係度諗2-bay NAS ITX Case + Ryzen 3G
Ryzen 5 2400G + ITX motherboard + ITX NAS Case
[sticker](media:AAQFABP0dbMyAARikf4XHfRDy4YGAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
又係連登文
NE9000 都未係核心
Cisco CRS3 先係
NE9000 應該係做 aggergation
NE應只係做residents border router
當然亦都有可能咁叻仔做埋AS router
因為ne 9k 上到單port 400G traffic
十月完HKBN, 有冇推介
見到 Navigator 10G 有D心動
[sticker](media:AAQFABOz5r8yAAQ_K50S0BU9HD8QAAIC@telegram)
等唔等3系?
我都未打算換Desktop住
依家用緊e3-1230v3 + 970
係平嘅,但有冇咁豬兜....
[video](media:AAQFABP4PPgyAAT_hlMFBOFcW80DAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADpagxG9Gj4FcwiFnqX4GgdwLz3zIABKQrtO_eLcTxaFgEAAEC@telegram)
個background好靚
遊行情報、求助Telegram group

https://t.me/joinchat/CQaFmBRbRYHRyb-7DEmQog

記住唔好相認、勿貼個人資料!
Hmm
How about two V100s