Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[video](media:AAQFABMbBvgyAARCeZa-93ZebiRdAAIC@telegram)
15吋機 比我會買x1e
[photo](media:AgADBQADl6kxG4NUoVepfQ-DnvLZccts3jIABEOtmMQp5xwcip4FAAEC@telegram)
我8:45出門
其實點解你唔直接比阿嫂
佢想見曾女
唔知佢呀,尋日曾女都冇反應
我會買Mac
唔駛ssh都要裝putty
poweshell SSH client on99
剛剛先返到公司 好在臨落車先急屎
聽朝再搵過你
一落雨 獅子山以北係rush hour就食曬屎
[photo](media:AgADBQADHKkxG45VqVfr4-f-6ncVSclM9jIABOorPSiEAfMOixUEAAEC@telegram)
我都係
[photo](media:AgADBQADyagxG6XeoVcYe9K1Ljh7wFRT9jIABJLbZY_yvMWmLBYEAAEC@telegram)
好在隨身有帶勾
[photo](media:AgADBQADH6kxG45VqVfDggobtkgrChl_3zIABB9OG--dcnQdRAUFAAEC@telegram)
華為Server大平賣,平到我都想買返部
因為冇人買🤔
呢隻麻麻地 淨係要個 X6000 殼就好
刀鋒要配第二啲
[photo](media:AgADBQADIqkxG45VqVe_1kfqihsNkbJv3zIABMD9BPs9q2pYYQwFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADI6kxG45VqVeChdzyoLenAltM9jIABEkwuJ5Wt2YkVhMEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADJKkxG45VqVcqA4Gve6sX3Xhw3zIABDPGbtalAhF_QgoFAAEC@telegram)
身為電腦Engineer 必須要識裝電視😉
咁點拎番支電鑽出黎
[sticker](media:AAQFABOCV7MyAAR67j2UyWW0KoUVAAIC@telegram)
琴日先裝完
嘻嘻
真男人
考CCNA應該要加實務試:即場裝電視
@nomijo 早排果單野,依家office膊頭有花既去曬HQ解釋
[photo](media:AgADBQADW6kxG7-kqVcXTKztQgPAu8F_3zIABOUtIiPefwWAYgsFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADUqgxGxc-qFftFP_soohzxwVM9jIABMPbXzRrxsABnhoEAAEC@telegram)
What is Umbrella Corporation ?
賣遮既
人生贏家
冧機個單?
你做乜變左性
成班比人捉曬去hq問責
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
三個line ger
嗱,你唔好篤單野出黎呀
我咩都唔知架
我老細都唔知
我冇同佢講到你講果堆野
[sticker](media:AAQCABMRqLcNAARBpl2wymMWCS9CAAIC@telegram)
總之,center講咩故仔,你地只係知得呢隻故仔
[sticker](media:AAQCABNzIksNAATKUEwuu4S2BeyjAgABAg@telegram)
禾矛講過野
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
但如果佢地睇返cctv/要求睇cctv
咁就冚家拎啦
我咩都唔知 我散仔
三個senior ger比人拖左去TTW
係喎重有AVP
啱啦,叫佢地入多套做resilience
[sticker](media:AAQEABMLB90ZAAS-IBQ0_snPGXZoAAIC@telegram)
你唔叫佢地都會 見過鬼依家上面咋型
點死都有野兜住
話要redundancy 唔可以所有野放曬一個位
叫佢放去火炭
可唔可以pm你地係邊個谷講
呢度。
或者上infra cloud
呀唔係
應該ok
佢咩都冇講過
所以不存在係邊個谷講
睇下邊面平啲
[sticker](media:AAQEABN7eIwZAAQvk5-pT2hqDfMgAAIC@telegram)
老電最叻係賺自己人錢
今次係我第二次帶Intern
梗嘅
咁好呀
我地睇完cctv之後發覺,26個字母同10隻數字都會有人識唔晒🤭
我未帶過人
抆錯蘇 熄錯櫃是吧
帶第一次會屌
咁喉琴既你
我上次帶鬼仔,185 很想要吧
禾矛講過野,但應該再痴筋啲
今日先返工添
帶第二次就會識點玩
我地果層突然多左好多headcount
你係咪會叫老散係咁搬鐵
然後係咁屌佢
執緊位呀嘛
如果我帶人會齊齊hea
我唔明點解我地果層會食Intern
要睇老細咩要求啦,有要求嘅,見你多件人,即係workload可以多啦...
依家Mark Sir我就去食飯
我食完飯返到黎要見到隻Rack d線理好曬
唔係既你就做曬先好收工
之前鬼仔學曬我地D野,1755就執定袋
但多數返黎條友求其做完
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
捉佢好屌
然後我就係到執
執完再影埋相,教埋點執
隔離line ger:offload下你(我)d workload
但呢個流程要不下十次
最緊要教識佢自食其力
佢地仲準時過你地啦
即係一個人食2個半人workload
外國文化
所以你會屌出黎
又贏
下次都係你
原來鳩鳩下又已經五點
如果佢遲到又早退,或者老細想搵佢談心搵唔到人
你就仆街了
我個鬼仔日日九點返黎 無人開門比佢
[sticker](media:AAQEABPLRIwZAAQFm1gNIy0xJM0QAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQEABMVyWEZAAQVx-9QxfY9eAw6AAIC@telegram)
借張卡過佢啦
...
你個邊無spare card咩
係咪你既寫照
食intern = 負效率
帶intern = 效率重低左
人家下屬不是intern
不過今次呢個intern唔係directly under我條Team
開張卡,1舊水姐🤭
出糧比佢拖自己後腿
[sticker](media:AAQEABPqQIwZAASYx4dsZlP9wS0bAAIC@telegram)
敝公司 乜鳩都要計CAPEX
可能office水費都入埋Capex
Toner錢 紙錢
係扣ccc數
全部自己CC埋單
乜柒purchase都係ccc
我諗緊carnival 到底係project錢 定係一筆過泵落黎
Project
但應該唔洗入F8
Susanna project
大姐個人Show
之前video,同埋祖母綠,就係AA project
你點會只係lead intern😂😂😂
點解你地知大家d project
@sakura_18 你上次帶住果班都已經senior 同officer仲有n 個associate 啦 🙄
Wa.....
佢應該仔1 個打10個
用某種方法知定先,咁就唔會怕做自己個part 炒車
然後成個project咩都入你數
Hack入去Intranet
因為所有traffic都要經engineering
而且呢啲project多數伏到核爆
或者要求飛左上去外太空
雖然水源充足
聽人講smart home係伏黎
Product yap,用親嘅客唔係半山就南區,麻鳩煩而唔可以得失
Ptbf 教嘢plan 1800/hr (可教金融/投資/科技/英文/煎牛扒)
按摩plan 500/45min (有人讚㗎)
Room plan 議價
揀客。 算靚仔。 無腹肌。 無相。無煙。無酒
Why you change you name
Go to travel and my parents ask me to hand in some external contact for safety. I travel by my own and I make up TG as a frd
......
lol
乜你放大假咩
Anyway, will change back after finish the trip
定係去大灣旅行
放緊
我樓下
囡囡contact?
大灣區不了
Jeff To
No 囡囡
咁似Tech Carnival
Jeff Wong🤭
Tech Carnival:唔理駛幾多錢 都要解決問題
所以我地係華輝,淘寶,Vendor 各自買左一份料
最後office用三份料去做一件事
Top manager project就係咁
所以有啲冚家拎會拍下膊頭
大姐落聖旨wow
你去邊度旅行,係咪搵Club Travek
「喂,你個單野有冇多餘名目上到單」
你係咪用緊Club Sim +員工保險
即係點呢 要headcount定乜
Club travel唔中我想去嘅地方
啲Facility,啲機,啲線啲櫃,咁㠪下
Headcount 都可能會有
矛,data roaming 緊
岩岩電台通知,係2019-06-02,晚上時間,天水圍警署開咗單Crime information 案件TSW RN 19016811。內容如下:
報案人為網上遊戲論壇(傳說對決)的網主,其係同日較早時,係遊戲論壇(傳說對決)內發現網名為(Liu Kun Wa)會員發表言論,內容關於佢會學台灣鄭捷,持刀係港鐵斬人,但無講到日期、時間、地點,而其言論已在論壇刪除了。大家巡邏時注意有以上事件。
溫馨提示:記得將自己的IoT set guest network或者 vLAN走
即係點? smart plug連ap isolated ssid.
yes
剛剛砌nas
[photo](media:AgADBQAD76gxG8o2qFcJwlo4Y4sckj163zIABCea25gR1yWGSRUFAAEC@telegram)
聽日考慮帶新電腦先
[photo](media:AgADBQADpqgxG4GoqVdHFFE8RaSE5CeD3zIABF9sST2nb2x5rhIFAAEC@telegram)
你黎?
共七個SATA口,剛剛好 一個boot 四個接catty 兩個接internal 2.5 x2
重有條PCIE可以插x8 10GbE
點勾警察電台條band?唔係行digital啦咩?
無得勾
得返民航有
我都有機聽
海事囉
不過海事好無聊
民航都冇乜野好聽
民航好多野聽架
@AgentCC 想問你D freelance係唔係都係靠熟人介紹同口脾?
係呀
平時多點幫人做野,到到某個位你就收錢幫人做,如果平時d人都好滿意既話就唔介意比錢。但首先對方唔可以係閪人,因為閪人只會食免費餐,係唔會比錢的
明白, thanks
當中絕對會比人搵笨的,但唔好介意,實會有d咁既人,但佢搵你笨,你亦何嘗唔係搵佢做白老鼠🐁學野呢
學到夠料時,人際關係亦好時,就會開始多人搵你做野
明白
我成日一開口就話自己好癈😂
你要操到自己好似CC咁fit