Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

4G 網絡用既GTP Router,我都唔識的,幫人裝而已
竟然你會唔識?
[photo](media:AgADBQADf6kxG2WakVeoN6XwAehooZd23zIABEwrOJxAsW3GzP8EAAEC@telegram)
我大把野唔識
[photo](media:AgADBQADWKgxG8uHkVcZPjqCWp-hu7Bn3jIABFidXxvhH9eh-pUFAAEC@telegram)
我識變魔術
呢個setting都唔差
咁交夜重開緊工?
定係係水立方梳乎緊
Agent CC 9/6 你上不上街?
[sticker](media:AAQFABPHwt8yAAQTHl-b_w7-XpYDAAIC@telegram)
真係好應景
jeng
我到時應該係河南
又返鄉下
[photo](media:AgADBQADGqkxG4NUmVdPQQ8g7i0qAAH4WfYyAARSBgOdYyU8NCsHBAABAg@telegram)
多毛 粉紅
係😓
你又岩
俾人夾左上去
單毛係黃色,多模係粉藍
敏感時期
唔係既
請佢上去飲餐茶
然後一句:你做人醒定D
大陸佬好興飲茶
台灣佬同大陸佬都鍾意港式飲茶
不過台式點心唔正宗
中英聯合聲明已經作廢左,外國還信你香港什麼,就是法冶,現在整條送中條例,德國已經出在聲唔信香港法庭了,咁外資仲點解要來香港做生意?你估香港真係香啲?
最近想買既野差不多都買齊了
新電腦,二手電話,二手芒
重有NAS底板
又有排玩了
我2星期既星期六日都未休息過😢
(星期一至五就有)
休息左五日,做兩日
你992都抵啦
xz冇得指定destination,只好 > 落個dst file
屌你
星期一至五都有做野架,平均一日2小時
[sticker](media:AAQFABOUht8yAAS-FWXXcOhhjnJOAAIC@telegram)
捱到又咳了😭
逃犯條例的修訂變相損害香港法治,削減法律對於社會各界,包括本港營商環境的保障。外資有見法律保障被降級,有機會考慮撒出本港市場。屆時,股市將會大跌,令市民蒙受經濟選失。此外,外資撤資會拋售物業,令樓價下跌,市民手持的物業有機會變成負資產。外資撤資亦需要裁員,與外資合作的中小企也會因為合作機會減少令收入下跌,亦有機會需要裁員,因而引政相當規模的失業。因此,逃犯條例對民生確有實際影響,市民不能置身事外。
Datacenter 空氣好乾
software router 🙊
成個4G系統都係Software base
Hardware base個d 唔可以控制到咁多野,例如微個Send字唔Send圖
哦 OK
我發覺行FreeNAS有樣野好就係如果你個platform夠勁你可以ssh入去然後先行XZ
咁就唔駛offline zip完先push上去
雖然我依家係mount左nfs然後remote xz
同埋好鬼怕隻C1037U過熱
你地有冇睇熱剌對利記?
睇緊
好悶
[sticker](media:AAQFABNo87EyAATgimBrQ8QHupcOAAIC@telegram)
部notebool 9 pen i7 賣一皮, 最平
[photo](media:AgADBQAD5agxGySqmVf1mEAq0llt3OZd9jIABKsMI3salAsPfA4EAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADH6kxG4NUmVfybhA3D0jcZDRY9jIABNXQkFR_w3MDAAEHBAABAg@telegram)
岩岩風澤睇,父親節八折, 拎舊機去再減5%
不過等埋ice lake好D, 有新GPU
你果個係pen喎
Always冇得反芒
SpecOK既,不過牌子同設計真係麻麻
sor 文盲, 以為最輕果部一款
agger , keyboad 唔好打同mon 又反光
sony 果部s14x貴五千,又冇6cell電
sony機先至出名電細
so cute😆
正臭雞
stefan: 點解D雞咁cheap
我公司最近借左幾部samsung notebook返黎
....
三叔個keyboard好差,同fujitsu sony同級
XPS都係咁上下
反而平價機,牙石個keyboard唔錯
Thinkpad就肯定第一,牙石,HP第二
三叔,係<1kg laptop黎計最平
次次一比價, D keyboard幾好打都冇用
sony仲有出notebook既咩
VAIO唔係賣左啦咩
明就得啦
我反而覺得,用起上黎唔就手幾平都無用
用得唔舒服
啲女幾靚都無用,唔係自己果type 就無用
相處得唔舒服
[sticker](media:AAQFABP7nsoyAARwN1nCUoCotEgLAAIC@telegram)
無見D機好耐我以為執左
[sticker](media:AAQFABOQZL8yAAR6mKS4tmRxqaMGAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADIKkxG4NUmVeEYHBCvaBvz75M9jIABKgH9Z_n91oYzwwEAAEC@telegram)
無見你派膠咁耐以為你死左,乜你重未死?
正臭雞
D雞臭ga
唔好食阿笨
sor我真係唔食雞既
fortnite?
阿笨唔係馬嬲咩?
咁你食咩
[sticker](media:AAQFABM_W78yAASW05XhibWR5xIEAAIC@telegram)
喂你幾時死
原來今個星期五係紅日
fornite id?
add左先
fortnite battleground係咪free
噢... 你唔記得咗...
stefansteve1999
你說你有野做嘛
[sticker](media:AAQEABPLRIwZAAQFm1gNIy0xJM0QAAIC@telegram)
YES
食雞最好玩既戰術係:食下花生一路逃走
前期盡量唔打交
咁樣冇樂趣
戰術黎,唔一定要打到開巷先好玩
有d人靠著草可以入頭30
後期先出黎殺人
[photo](media:AgADBQADIakxG4NUmVe5k5PZgzlya_Nn3jIABEIy-cMBzDm9r5cFAAEC@telegram)
Macbook Pro果種四四方方+圓角
[photo](media:AgADBQADIqkxG4NUmVe1_uhYwk1dC2J23zIABCvssrC_nKZ8hAEFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADI6kxG4NUmVemiY9FDK8SaKdY9jIABPPqcXJjFKM4iQoEAAEC@telegram)
agger
[photo](media:AgADBQADRKkxG8uHmVfDQxC9Y5KPhIZu3zIABNyZ4VC9n6F77_sEAAEC@telegram)
今年終於有大電
[photo](media:AgADBQAD96kxG6XemVd9ISExj6HCxMR73zIABDGY3bFSOp5pcAgFAAEC@telegram)
你叫雞
[photo](media:AgADBQADJqkxG4NUmVcXWzO59MwBpYOD3zIABBu81I-2D8Jzj_kEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADJ6kxG4NUmVeVzrR-ITGN9exY9jIABPHv9lQMgod2FAgEAAEC@telegram)
奇聞共享
[photo](media:AgADBQADYakxG4NUoVfy88UsQwKvnJpt3jIABDhbRGRGTXuxEY4FAAEC@telegram)
Aoc 造,貼牙石牌
[photo](media:AgADBQADYqkxG4NUoVf89kySkr_ZlO5p3jIABNYXk5TR6lTdW5gFAAEC@telegram)
奇人
[photo](media:AgADBQADY6kxG4NUoVfWDm3-lRbVsD5W9jIABBNsZevnMwVwUwkEAAEC@telegram)
想問有冇forum講砌rack?
砌咩rack?
想好似licson咁,試下config下D infa
雖然我果到得6mb
btw, 你去完旅行?
琴日high得濟,今日出晒事
你識U,識計heat gen heat flow同power,已經搞掂大部分hardware
咁梗係繼續high啦,番黎先抖
個人散晒,仲要曬過龍🤭
我七一又放大假喇
不過唔打算去旅行
其實係D補假太多
咁買線果D咩黎?
放0.5放返1
買咩線 上網線定電線
其實砌隻rack好難咩,係理線理得靚要少少心機
返大陸,去外國D 線
個啲係physical connection,點走線,用咩線咩頭對咩light source 乜乜
果D係如果你係internet exchange放rack先會搞
呢啲routing ,軟野黎
未必既,係Internetworking config囉
又唔會void,怕什麼
屌 why ch name
比如你係某機樓租左位,剛好果度又有某ISP
臭Husky
明白,咁養一部係咪好貴?
租位係比機樓 租線係比ISP
啲綫咪歸硬野囉
乜肥貓有租Rack咩
貓叉?自己起
佢係Rack咩,自己屋企?
Yes
佢拎server機當desktop用
屋企放Rack同你普通砌機咪一樣
冇,我見佢地用laptop remote , 個interface左面成排機,好似好過癮咁
佢果隻Tower黎下話
X99雙路
應該唔是,佢個web host 埋個到
個時佢執左成堆搞minecraft
但軟野多
Rack都無咩特別 都係將d blade server aggregate曬一齊咁解
所以無咩forum 吹呢啲
software唔洗搞?
不過要睇蘇頭過唔過13A
同普通電腦一樣
冇特別
但要自己執單咁執
明白
Rack係form factor黎啫
iscsi 呢D function算咩?
Storage area network
Hardware interface
簡單黎講係高級NAS咁解
乜原來你個底咁渣
佢做開軟野,正路嘅
係,淨係識IIS 同 .net
入去女校做TSS啦
大把野你睇
Gov,學校最鍾意用MS Stack
你唔入去做?
我咁champ 免得入到去搞到d同學冇心機讀書
咁去男校
低估佢能力了🤔 同埋... 有我就夠啦~
繼續吹
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
阿嫂你又黎放閃
係保護動物
佢怕自己唔得
呢層又唔係嘅 @Slowman529 其實你係唔係對老婆專一架
係後生嘅肉體面前....😊
@sakura_18 好後生
有肉地
[sticker](media:AAQEABON7mUZAAQISiLbOYtxIR8xAAIC@telegram)
記住才子嘅說話,放風都要識返屋企
唔知邊個藝人話:玩完記得返屋企
係出面係肉體享受,係配菜
主菜係要返屋企食
好似盧覓雪講既
記住屋企果個先係真愛
然後有一日,有個細路女,叫你爸爸
肯定係行騙
要唔要當面驗dna
定係因為唔得
[sticker](media:AAQEABMLB90ZAAS-IBQ0_snPGXZoAAIC@telegram)
你係咪叫雞唔用套果種人
到處留情
留精
叫雞?叫kfc?
大家都係記住呢度係有谷主
因住...
[sticker](media:AAQFABPlj8oyAARx-secM8dluJcZAAIC@telegram)
另一邊,今日定唔知琴日先大開殺戒
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
定係叫jollibee
我地其實係到研究緊ageing 對data transmission 同injection有咩影響
多謝
[sticker](media:AAQFABM_W78yAASW05XhibWR5xIEAAIC@telegram)
咁都兜到
你又無料 又唔識網絡技術 又唔識寫code 留你係度咪算比面你囉
迫自己多啲魯芬飄移就得
利申,唔識
隔離係咪指shiny個小氣種
最近公司又開左張太空卡
btw, iscsi 同\\xxx.xxx.xxx.xxx\ 有咩分別?
本質上唔同
兩回事
double slash係network location
行smb
iscsi係network storage procotol黎
前者hardware interface and controlling,後者...如何進入公廁
你上youtube有片講
簡單黎講iscsi可以比你將一個remote既storage dev扮成local
類似pass through hdd over network
即係前者淨係可以比一部機入?
明白
可以n 部嘅
iscsi係san protocol
你查下san
smb只係file sharing
iscsi係硬件sharing
好, 我search唔到 iscsi vs smb
兩樣野都唔同類
好,咁我分開睇
SMB NFS FTP果堆叫file sharing protocol
iscsi係hardware sharing
SMB係act on file system
你唔係senior engineer黎架咩點解會唔識
我programmer黎, 淨係識SMB
.net D 野學一年都識 XD
係囉 senior programmer都唔識呢D?
唔怪得Kit咁廢成日黎R水吹又冇技術野講
無啦啦又拉我落水做乜
[sticker](media:AAQFABPlj8oyAARx-secM8dluJcZAAIC@telegram)
我聽日收套G3220 kit返黎revamp我隻NAS先
你係咪街市賣魚架? 做乜成日黎R水吹既,乜你同條女無野好講喇?
唔用到唔會識la
我明明係做教育產品管理 但係我學識埋CCNA
土木工程,水電
焊工
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
搞DB 同front end back end已經好多野要記
更唔好講要R&D同寫Code
香港地99% = CRUD
其實我都想做developer
不過香港清一色mobile/web
果個係你啫
近排多唔多人同你買london gold
佢唔係理呢樣架~
唔係都係呃人錢架咩
BB你淨係理我架可
唔是
[sticker](media:AAQEABM4umEZAAT-_NzlA8q_UkdAAAIC@telegram)
死開啦 成陣毒撚除
[sticker](media:AAQFABMPFvgyAASBBWedfpDRPYcJAAIC@telegram)
我知道你個位係唔使落手落腳做 係點人做嘢嘛 你所有個人資料我都睇過~
不過聽聞近排你新收返嚟嘅唔係幾幫到手...
[sticker](media:AAQFABPVKMEyAAS2kftbkqvkvRMGAQABAg@telegram)
個Mgr廢 班細既幾勁都補唔返
好正路
巧彩矛人睇過禾g料jer
睇人撩Jer?????
[sticker](media:AAQFABPTaN8yAASkBxKVVl3sNSRtAAIC@telegram)
好似都係阿嫂用呢d sticker 先正
[sticker](media:AAQEABM4umEZAAT-_NzlA8q_UkdAAAIC@telegram)
你刷左牙未
me 好似睇過
變態
乜U甘黃甘爆力
矛,u肯din矛
@licson 就黎grad喇喎
話說我發覺其實我可以坐係床度打機
部電視咁Q大
我諗諗下身邊好多IT人去左保險IT到做
錢姐
呢幾年有有四個
你闊太撐場?
[photo](media:AgADBQADZ6kxG4NUoVd5GRu0Zc28gPhY9jIABOtayCpBBPgxOQ0EAAEC@telegram)
真係正
下次買部PS5返黎先
買左新電視?
唔係 搬左廳果部入房
32吋
右下角點解有隻熊
個架都係琴晚搭日山
Pc加手制都得
Pc d game可以淘
我有手掣 無驚
Steam淘寶
推介dmc
又買淘寶game key lolol
平ho多
其實可以考慮下買部switch同 @sakura_18 打機
雖然switch依家都開始out
部電視好在有埋usb port
可以叉電
新加坡有咩景點
[photo](media:AgADBQADaKkxG4NUoVfKsCXcx9Y2E7RV9jIABPPOBIrUujorJAgEAAEC@telegram)
你知唔知邊度?
no?
but so much like hong kong la
估下
要問坡撚github
其實組屋同公屋有咩分別
新加坡85%嘅人都住組屋😵
組合屋?
係呀,用膠板砌出黎架咋
好似村屋天台果D
6uoon9
其實打風會唔會死
玻國係風區咩
聽日收左塊老母板返黎就換落部gaming機度先
想知台灣冇公屋, d窮人點算
訓街
或者好似HK咁 返SZ
玻國人頭GDP高定馬拉高
其實台灣有
但係好少
跟市場價交租交到死果日都幾慘
問過個台仔, 佢唔識答
台灣地咁平
除非你一定要住大城市
都係,但係得係台北做野先有前途
你住埋d濕鳩地方其實好平
新北都好平
係唯獨台北市門牌地址值錢
新北唔濕鳩,可以台北返工, 樓價又平少少,新市鎮黎
隔左條地界即刻平一節
都唔一定,係正啲乜嘢發展園區做野都 OK
台東,台南, 高雄果d先濕鳩
高雄有korea瑜
台南高雄果堆係工業區
我表姐兩公婆打算移民台灣
我倒係度諗佢地過到去點搵食
一個人頭 180萬 住一年就有passport
商業真係只有台北
問過的士佬搞It都係台北
問佢台中好唔好 , 話台中算鳩數啦
成日吹奏大灣區個的士佬?
@ern2019 的士佬
笑左, 唔係, 台灣的士佬
[photo](media:AgADBQADx6gxG2WamVeekkGDlze-qzJ73zIABEevZ29zvoBd_wMFAAEC@telegram)
台灣最好一樣野係電視好睇
唔似香港淨係捱cctvb
台灣綜藝好睇好多
係香港悶姐
我十年無睇tvb
細個會追劇 依家唔駛諗
你老婆唔追台劇咩?
講緊tvb呀 魚佬
我6,7 年
搭條魚腸黎好冇
咁鍾意搭嗲
等我試下搞到間房好似頭等艙咁先
因為我係屋企有9成時間都係係張床上面
唉,次次放舊野,都心急得濟放平左
賣乜
股?
I5 4460 放左一百😂
比我呀嘛
二百都同你收
又唔益谷友
我聽日 450買itx h81m g3220
upgrade nas
賣左, sor, 下次
Btw, 我燒底板,粒u唔知有冇壞
我依家desktop都係用緊四代
1230.v3 當年一千收返黎
然後琴日賣左套fx8350 990fxa
[photo](media:AgADBQADyagxG2WamVcf-NbPfBSTlKZn3jIABMXMKGTTZeVSD50FAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADaqkxG4NUoVf9LSeZemeTx8Du3zIABEXY_FAVvAoJ0hIEAAEC@telegram)
不了😭
/r/homelab
Thz
Iscsi 係block level = 你係aws 開個virtual hard disk 痴落個vm 度,之後可以format 做你想要既file system (zfs, ext4...)。nfs 係file level, 無得format fs, 只可crud野
AWS 嘅 equivalent 係 EBS
Virtual hard disk 好似係m$
😱
vhd係filesystem in a file既format黎啫
一個mimic曬一隻hdd所有sector既file
咁平!!??
係 , 唔知點解賣野唔想格價, 想盡快甩手
重有冇咩想賣
我幫你格一格
[sticker](media:AAQEABNJPowZAATIaKaI98oDX8ERAAIC@telegram)
8gb ddr3 ram, 你有用,送比你都得
4gb laptop ddr3 ram
唔好扮阿嫂啦
我部Desktop又真係有一個DIMM未插
你住邊
馬鞍山,平時返太子
你朝早幾點到太子站?
9-930
其實我隨時蛇落黎都得既
又唔洗, 比我諗下
我油麻地
OK
我有一日去郵局拎野 剛好係lunch time
果頭好多真光妹
...
你係咪搭巴士番工?
[photo](media:AgADBQADgakxG4NUoVez10ZTzv2asfd_3zIABPsLfOTzZAUtiwUFAAEC@telegram)
原來我粒3820qm係度
成日以為唔見左
你翻工搭巴士 定mtr?
bus
太子站落
聽日九點太子站等你,我唔見你會走先
你見唔到我應該訓過龍
我係閘入面
好 lol
即係我聽朝可以順便買早餐
我9:30返灣仔,準時到呀
okok
gov?
我突然醒起 我老婆都係返灣仔
老婆交收
8點到灣仔
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
然後買早餐
公司開9點
所以要8點返到去
交收able
我慢慢食早餐同埋... 等你起身嘛
係日本食魚生 好似好平
唔得咩=w=
我會選擇買返公司慢慢嘆
頂 阿嫂點解對住你講野咁溫柔
公司規矩
早餐要係位食
點解你對住 @Slowman529 就咁溫柔
對住D西人 咪西面囉
正常
做俾你睇姐
只有我先知道佢係張床度有幾威猛
no
我lunch比阿嫂咪得lor
可能曾女想收埋阿嫂 唔比我地望
[photo](media:AgADBQADhKkxG4NUoVfAwtJZsn7Srs1Q9jIABKsMRkDIY5qGIwwEAAEC@telegram)
我部腦要3個星期左右先到
咩腦?
Dual xeon platinum?
thinkpad
話時話我Team又有新伙記
[photo](media:AgADBQADhakxG4NUoVcZb88Zd50x9FNT9jIABOkJ8isKxANIcgoEAAEC@telegram)
我發覺我地order d機係湖南送黎
因為個盒度有寫