Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

T4連boarding gate都係automated.....
我上次返來香港體驗過
每次例會日 Office就好似Party mode咁
又平左
最近見二手區 2t sata ssd 1400
Micon 1100
三叔
860 evo?
都話sata
Evo咪sata
最近撚緊買hdd expand nas好定買ssd換好
ubuntu又唔大食
我部x270好粗用咩 咁快用到殘殘地
個外觀
thanks
呢個都抵
不過依家開始唔用x270
所以算
我desktop又唔嫌慢
開機都重係好快 因為唔常用
個度有機打
yes
[video](media:AAQFABO1EfgyAAQtgfPd5d7vc3FCAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD6agxGzi0MVd-YctOs50zY-6C3zIABF6KrwexilcUnKkEAAEC@telegram)
好彩有勾,無勾我真係唔知點痾屎
如果有帶鑽就幫佢裝返個不鏽鋼勾
3M勾得架啦
[photo](media:AgADBQAD26gxGzeVMFfSG5PxYaxo4aJ13zIABNGbkMG_tZ-IZbEEAAEC@telegram)
Malaysia好多傻鳩中伏買左Huawei機
而家部機價值幾乎 = 0
出去賣俾ST9都唔收
[sticker](media:AAQFABNF-LEyAAS46XziRsimp0QQAAIC@telegram)
下一部就係OnePlus 屎米 Oppo