Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

我都想出部Elitebook x360
好在你買chromebook啫,牙石d laptop我自己中過伏
所以之後斬手都唔再買佢
聽講好易壞😂
唔算好平,而加好多windows機都好平
Thinkpad就跌都唔爛
富記機就。。。都係算啦
料差,keyboard手感差,最緊要係自然壞
而加d laptop 4500一部,三年可以換一部
睇咩款啦,RAM攻頂就夠
Y/U 出i5夠
H就一定要i7
下次去豐柒試下elitebook先
最近有咩機見得人
富記同vaio d design差唔多
外表又唔係突出,重帶住d老土日系設
VAIO MIJ好似係
但好輕
富記依家唔係喇?
VAIO係MIJ
貴機先係MIJ
貴得黎唔抵
白色款好靚😍
VAIO要10K+先見得人,呢個價買普通機已經超beefy
VAIO最近得三款 S11 S13 SX14
款款都係overpriced
但IO port齊呢點都算少有?
見人見智囉,依家d人都慣左dongle life
重點係佢keep i/o port唔係問題,但佢重有好多野唔改
學MS咁upgrade cpu就推SP6
A12有🤤
SP6?
平板電腦 24Wh
此討論已完
重衰過S11/S13粒35Wh
好似有兩舊電?用埋keyboard果粒?
Keyboard那有電
VAIO 機廢 貴 唔抵
日版有
Battery only states 24Wh from main unit
Notebook衰左鏡面
Touch無計
篤芒+筆 一定要玻璃,只係多anti-glare好少少
而家仲有冇防反光mon?
雖然我會諗 我本身用緊Yoga 370
到底出X390 Yoga,Elitebook X360,X1 Yoga
non touch
Matte IPS = a lot
如果delay可以接受我會入手
IPS Matte
對住光源會霧化
IPS Touch 可以照到鏡
之前公司有部Chromebook Flip有埋筆,Acer
🤤
S11 S13真係好貴
尤其係S11
呢個價位買返XPS好過
日本真係好野唔益外人
香港spec都係state 15Hrs
香港spec都係state 15Hrs
不過只講左tablet 24Wh battery
不過只講左tablet 24Wh battery
NEC都只做內銷,以前佢已經做緊羽量級laptop
NEC都只做內銷,以前佢已經做緊羽量級laptop
Xps重到抽
Xps重到抽
同埋Y系應該冇咁食電
同埋Y系應該冇咁食電
你地覺得razer d料靚唔靚?
你地覺得razer d料靚唔靚?
1.23kg算重?
1.23kg算重?
可能人地17
可能人地17
原來已經輕左
原來已經輕左
8th gen Y = 7th gen U
8th gen Y = 7th gen U
之前拎親都好罪手
8th gen U = 7th gen H
8th gen U = 7th gen H
之前拎親都好罪手
已經ok
xps都叫重.............
我自己用notebook覺得真係唔洗勁,咩四核六核, 反而無風扇唔熱, 電池耐用比較重要
我自己用notebook覺得真係唔洗勁,咩四核六核, 反而無風扇唔熱, 電池耐用比較重要
大約好似係i3 level就夠, 而家i3 都有turbo🤤
大約好似係i3 level就夠, 而家i3 都有turbo🤤
xps 9375?
而家XPS係咪全部都冇風扇?
而家XPS係咪全部都冇風扇?
不過好多時廠都係aim 6hrs-8hrs web browsing
不過好多時廠都係aim 6hrs-8hrs web browsing
點會
點會
dual fan
🙈
🙈
我buy爛老母X270都係為左有大電
其他應該都有
我buy爛老母X270都係為左有大電
Arm行linux
Arm行linux
插埋大電重少少可以有90Wh+
插埋大電重少少可以有90Wh+
70打後都有
x5果D應該冇位放
Y系靜音操作真係正🤤
Y系靜音操作真係正🤤
TDP得果5W
TDP得果5W
風扇聲有幾可大
風扇聲有幾可大
其實都唔嘈...
普通文書機風扇都無乜聲
普通文書機風扇都無乜聲
你估3000rpm咩
X270煲機= 5K
Web browsing, unplugged
Web browsing, unplugged
細風扇轉速一般都比大風扇高
細風扇轉速一般都比大風扇高
Current CPU Frequency
600005
915498
1000008
1000022
---------------------
Maximum CPU Frequency
3100000
3100000
3100000
3100000
---------------------
Current CPU Perf Pref
balance_performance
---------------------
Current CPU Frequency
600005
915498
1000008
1000022
---------------------
Maximum CPU Frequency
3100000
3100000
3100000
3100000
---------------------
Current CPU Perf Pref
balance_performance
---------------------
👍🏻
依家又唔出power profile wattage喇
👍🏻
依家又唔出power profile wattage喇
-.-
我呢部機有液金
我呢部機有液金
想問壞左/未壞既printer可以拎去邊?
想問壞左/未壞既printer可以拎去邊?
9370 dual fan好靜 ummmmm
基本上風扇唔著
基本上風扇唔著
暴力熊?
暴力熊?
有得諗, 係唔知有咩ARM U夠performance
有得諗, 係唔知有咩ARM U夠performance
淘寶無名牌子
淘寶無名牌子
唔知60定80 玩左3Q
唔知60定80 玩左3Q
果時買完同D機上曬
果時買完同D機上曬
唔怕燒賓周既,金屬底蓋機可以貼埋石墨貼
唔怕燒賓周既,金屬底蓋機可以貼埋石墨貼
除左fan之外用埋底蓋散熱
除左fan之外用埋底蓋散熱
CPU system report通常3W
CPU system report通常3W
clock 1Ghz<
clock 1Ghz<
Gnome
Ubuntu 18 lts
Ubuntu 18 lts
Ryzen 3見街了咩
Ryzen 3見街了咩
@loli_make_the_world_great_again 我部機炒左, 我想乞多次check ip個段code, 謝謝!
it is so ez to write
ez to you not for me
<title>Your ip is: <?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']?> </title>

<?php
echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']
?>

<br>
佢個段好長的, 長D好似勁D
粗先至有用
一吋長,一吋強
謝謝2位, 我研究下先, 睇下邊個岩我用
我果個咪佢既 php one
直接摷你個http request吐返個source ip
cap packet我都識, 但就唔識html
HTTP request only
if you dont have php then just use python lor
我copy and paste黎改算吧
programming我只識VB
我係自己domain既VM開左個apache2 php放左段script
<?php
echo $_SERVER["HTTP_CF_CONNECTING_IP"];
?>

me lazy
try try
Simple is perfect
我最後改左咁:


<title>Your ip is: <?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']?> </title>

<center>
<font size="7">
<?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ?>
</font>
</center>

<br>
好想報答Husky 👻
下....之前學果D command咪冇用
如果真既大換血