Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

小心新漏洞,有用 Cisco ASR 嘅話
DLLM
now national fibre if need relocate
need charge
用得起既話
what is this ip
oh nothing la
4616 = PolyU
crazy
why ? why polu
剛剛又碰到盲人,他想去麥當勞,我帶他去,然後協助他點餐,然後他要去洗手間,帶他去洗手間,他就跟我說最近的中國美國貿易戰
佢撐邊面?
美國🇺🇸,話中國忘恩負義,當初中國窮時資助左咁多野比中國
中國就係咁忘恩負義吹咩
香港人表示
我都覺得奇怪點解隻VPN HDD咁快爆,原來我一路用緊10Gb,clone完無extend返做500
@licson 有d客喜歡偷偷入錢入你銀行但又唔通知,攪到你要自己對返係邊個客😅
唔係不嬲睇入數紙作實?
闊太黎既?
依家係office用緊公司芒,1600x900 距離遠左睇起上黎都唔太差
唔會特別覺得大
硬係覺得好似好易壞
姐係PolyU P Core某層樓個堆機嘅IP
請問你做咩查人哋地址?
唔係,係binance個register ip
我諗緊係咪自己reg
[photo](media:AgADBQAD96gxG3P02VbpK-FvWxkHi-Vq2zIABMxifpMk9ofWhP0FAAEC@telegram)
下,唔係你自己登記㗎
ip係poly既話,就係
好耐之前
[sticker](media:AAQFABPvh9AyAAQrzhbyxv_RxmxeAAIC@telegram)
其實我都俾人入侵左交易所戶口
有個越南嘅IP登入左
不過我個Account係冇錢嘅
Moto?
兩盒都係M記
Surface Go下面果部咩黎?
MTP850
搞左成兩個鐘
終於穢土轉生成功
換ssd?
[photo](media:AgADBQAD_6gxG3P02VblghderION4Npq2zIABA4bxBey3kOojAkGAAEC@telegram)
大鑊過換SSD
換Keyboard
我都換過
因為覺得舊機X240個Keyboard響D 所以拆左部X240換Keyboard上X270
差不多係成部機拆曬咁濟
心理作用X240個key travel係長過X270
所以最後都係換左
X270個Keyboard key travel有D短
依個操作,基本上係分左兩部機屍再穢土轉生
但整體黎講個keyboard係舒服左少少
新版Lenovo keyboard唔太好打
依家係時候裝返個新Keyboard上X240。。。
再潛先
雖然我估我都就黎又換支
@sakura_18 有人話唔要你喎
終於執好曬D手尾
搞搞下搞到成十點添,但係換左個自己鍾意既Keyboard
Call me Tinker
[photo](media:AgADBQADBKkxG3P02VbiU4DH5RQ9JITy3zIABOnyeVWyG2_baHkDAAEC@telegram)
換完果下,X240有D燒焦味,原來係塊hidden既m.2 slot ribbon short左
呢塊野聽講好神秘,要access佢都係要分屍先得,但係靠佢可以有第二塊m.2 sata
一開始幾驚燒底板,但無理由又入到Windows
同埋palm rest位勁熱