Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADWKgxG-7NyFYObp5GyHhbveN83zIABKXVsdWvykafcmAEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADcagxG9RMyVYUSyAYmDWiCOBl2zIABND5ThbZrIStdP0FAAEC@telegram)
我識芽籠就夠
又叫支?
有蛇嘅基站
一定係部機夠暖
陣間部機死左 仲埋唔埋去打番著佢好😁
好恐怖,最驚蛇
部機死左唔夠熱,條蛇自然走
退緊皮,打柒佢啦
你雙腿之間條蛇仔呢
退完皮就走
我見過有D位好多骨添
未必,啱啱撞正天氣凍就繼續係到
諗諗下 佢蛻皮應該幾痛下
點會
你甩皮會痛咩
你去搣嗰陣咪痛
佢甩果層皮已經死左
人都會甩皮,不過太細你見唔到,變成微塵
只不過爬蟲就原塊過
我D腳皮唔痛
養蛇好危險,一陣連你都食埋
當D蛇縮埋自己,唔食唔痾果時,就要小心喇
我去Zoo摸過幾次蛇,種手感好奇特
最重要係條蛇凍冰冰