Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADS6gxG2UPuVZ-wrLpC0-wSoHw3zIABIj7XkC1SYyNcmIDAAEC@telegram)
阿淇個G點應該易搵過笑點
如果公司block 左usb, 你地會點過file?
個file 過1gb, 唔比network 果條友知呢?
[photo](media:AgADBQADcKgxG3eTsVaQa0Tj6CdriENT2zIABE6YgH9_8bDbo_EFAAEC@telegram)
Diu
[sticker](media:AAQFABOlYbMyAAQRtT6f760JBRsVAAIC@telegram)
咁似d公司網站,但係個日期係waaaaay back then
快D ssh上去改返喇
一陣個HR問你:乜你個網站Outdate左既
[photo](media:AgADBQADTagxG2UPuVZdbwEXzKf5a4V-3zIABPwNWrqIUU-pB1cEAAEC@telegram)
270都係出街用好,座枱太細Mon
依家都好少用X270了,返工都係帶370多
平時用要開720P mode唔係個DPI太高好難睇
抵 但得8G又無得換
如果唔係執著thinkpad 6000都買到i7 wor
平過NOP
不過二手
laptop唔駛i7喇
form factor都係consideration
Thinkpad = tank
雖然我有望過HP既elitebook x360
但係12.5' FHD真係好難睇,用到成個駝背佬咁
依家鍾意360多過clamshell
篤芒真係好重要
特別係係床用
以前無type c dock,就focus thinkpad因為買dock平
同埋真方便
依家選擇多左
可以買7gen or above既type c機
你會唔會要埋tb?
同ax wifi
wifi card都易換,TB呢D雞筋野就。。。
我好似從來未用過
但lenovo有fast charge
依家D廠都開始玩usb pd + quickcharge
我部X270好似都係慢叉版
370就係快叉
elitebook x360有樣野吸引既, 56w大電
以前有兩個ssd slot, 而加得番一個
14“ model無55+真係唔太得
以前係2.5 bay + m.2
依家就得m.2 nvme
m.2sata only
依家x280都行slim ultrabook路線
成日摸同事部機
soldered ram真係扣分
唔係既我都可以買i5 base model換ram
正想講
L390 yoga反而有2x sodimm
但得45W
L390個price真係好sweet
8000蚊有反芒+筆+2x sodimm
but small battery + no TB
no quick charge it seems
樓下茶記D公治幾好食
下午茶都食三文治...
唔係好正常咩
我平時係公司食tea係。。。重慶冷麵。。。魚生飯。。。魚蛋粉
我多數雞脾紅豆冰
或者金拱門
或者西多
起身第一餐,求先做完運動
手重震緊
早餐咁好正常
炸野少食
但X270唯一有樣好就係裝大電有99Wh
但衰在無quick charge
同埋我部機應該係隊爆左個usb PD chip
USB得返9V 1A可以叉
原來屋企隻2nd NAS重有4x500Gb,idle緊
[photo](media:AgADBQADpqgxG5EysVaZHEXO5m9jQqtb9jIABKRWScIjXJ9i72EDAAEC@telegram)
不過無聲
點解後面咁多公仔
[photo](media:AgADBQADT6gxG2UPuVaGbaLv9_VuCvtu3zIABOMHpGShq5BleE0EAAEC@telegram)
係機樓用都幾鬼Yo
你 stepmother 對你好唔好?