Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

好似幾正下
唔知點解有個衝動想推跌佢
賣左曬命谷
你係果邊,係咪要有工做先可以續visa
佢唔係玻仔咩
連鐵你都唔放過,正淫賊
想推倒Switch
我PR嚟架喎🤔
之前份工又咁緊張續唔續到約
唔駛交租養家?😂
work pass梗係要靠份工
但做左PR都唔代表可以失業架…
唔駛錢咩
我儲既錢係留嚟返祖國
唔係失業用嚟搣
原來係咁
what kind of layer dos?
有無人要租IP?
POP: HKG1 -- Mega-iAdvantage Hong Kong, China
[photo](media:AgADBQADiKgxGxRqoVaXbh6a9hLkAUtX2zIABBFbDgkCZv34HNwFAAEC@telegram)
幫人做功學🤣
佢講既control plane係咪vlan 10個條?
個5,10,5係我寫比朋友的
咁好簡單啦
[photo](media:AgADBQADbKgxG7c3oFZyOaFdkmv-5Hh43zIABAxZgvDjacM540YEAAEC@telegram)
non user facing ma
不過又奇怪既,SW1 SW2 行緊5-20
呢個只係Allow 5-20 vlan通過姐,只係條rule
實際PC A , PC B, 係行緊Vlan 5
原來你唔愛阿淇
中出即飛既人
[sticker](media:AAQFABNYS94yAAQtFhiBpQwGo7l-AAIC@telegram)
你自己呢
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADjagxGxRqoVZ9DZ-kw9RjLxl93zIABMWb7nsQqjDmHEgEAAEC@telegram)
嘩 隻手咁粗 邊個黎
你上次貼條女有咁粗咩
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
視覺問題
相機問題
可能係女問題 呢條女唔係上次果條
佢嘅問題
仲有咩問題
明明上次條女fit咁多
冇問題
好心你就同人食好d啦
即係你昅女啦
一個女搵咁多都唔益下條女
我就唔同喇餐餐同佢要食好野
早幾日先食完元氣
cheap
有蟲既
千兩
你又知?
一遊啦
@Slowman529 你老婆都唔上水認下tag
@sakura_18 老婆唔係每個人都應架嘛
在~
大細超
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
係親疏有別
你小學老師無教過你?
對D疏人,就有疏法
[photo](media:AgADBQADdqgxG1XBoFZknNaodUsMbjpm2zIABJ3tY3wz_ypFXt4FAAEC@telegram)
對男人來說,這些都是紅色
You arent an artist
[photo](media:AgADBQADkqgxGxRqoVa8VnZ4umuIZR3y3zIABKKAEKJNq_IShVADAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADd6gxG1XBoFapFxL-YxcNIU9q2zIABI27KCbfzRZYLegFAAEC@telegram)
貪玩撚出黎既Project真係比人推左去Production...
[sticker](media:AAQFABOlYbMyAAQRtT6f760JBRsVAAIC@telegram)
電訊谷雞蟲呢個朵 你估你定ernest適合d
咁老粗既
用黎做noti