Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADoqgxG1s1iFYCaJMGtLRhR3B73zIABJcOrGxEmemRaTIEAAEC@telegram)
有無人用老翻Win7出現remote desktop 唔到既問題?大陸公司呢幾日好多呢類問題
[photo](media:AgADBQADpagxG1s1iFaUrJ77iw25QIyA3zIABMs_6GKkiBmRxTMEAAEC@telegram)
要不是我們⋯⋯⋯⋯
傻B大陸人
Remote入去大陸定咩?
Win 10的確係gray zone你
你唔activate 就逼你睇ads
Win 7就。。。
我就KMS左,Win7無事喎
VPN LAN RDP
MS Win10都會係咁收集個人資料,所以10先至咁Loose
阿 有冇乜野 error
Win7 可能會因為先前 RDP encryption 升級過係 Win10 連唔返去
有咁既事?
yes
[photo](media:AgADBQADragxG3zGiFYqgE8MQ0eXdFdh2zIABLosRQZ_dOVeos8FAAEC@telegram)
又想用fake news 廣告嚟滅聲
好賤
呢種政府propaganda
Singapore 食屎
[photo](media:AgADBQADrqgxG1s1iFYAAfcM4fNIDL0Ya94yAATn1FARjYwfLhDFBAABAg@telegram)
五月飛霜,青海落緊雪
咁似大陸嘅
deleted acc?
曾女
[photo](media:AgADBQADVKgxGzVKkVY-vi2gQB-6MKpi2zIABMSWbpC10NV2d9AFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADU6gxGzVKkVaEuUszhoe1V57t3zIABExIdi3Nt5s-jkADAAEC@telegram)
頭等候機
[video](media:AAQFABPjFfgyAAS-sLxjqXo0zUsYAAIC@telegram)
[video](media:AAQFABNLuPYyAARdZ3izXwJF7KtGAAIC@telegram)
飲醉上機鬧事
攪email野好煩,imap有標準,Microsoft 又唔撚跟,攪到outlook 既功能亂晒。迫你用exchange
搬新屋
業主係Cisco做😂
office 356
[photo](media:AgADBQAD2agxG4LQiFZleZ_-CmgxkX1m2zIABGEyMsmFwjQ1mdkFAAEC@telegram)
頭先執到