Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

住邊
[photo](media:AgADBQADSagxG0z0cVb5XIqurf72Obp83zIABDxfHrzRp5bAKSoEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADnKgxG6coaFYZBIAdqmRk0Mnw3zIABAnWMFh6YhGfUy8DAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADSqgxG0z0cVZoQJ-jnCFZno9T9jIABK_Nj3NpK_AiFy0DAAEC@telegram)
我都想買r420
裝機咪裝機囉 心諗做乜勁
開左平板mode
係action center熄返
有d反芒機識自己switch
I help you you help me, we are friends
(Ernest, 2019)
我成日諗PD尿袋係咪咁實用呢
見過有人係大家樂插住用
一舨既尿袋 3.7v x 10Ah 都成37W 不過只出5V
雖然我好懷疑係咪作大
[photo](media:AgADBQADeKkxGyelcVZQgk0h6ZdXx2Vy3zIABHsJRXQ5sR5rISkEAAEC@telegram)
咁細隻有37wh???
座低要15Ah到20Ah是常識吧
一部4s咁上下大咋喎
計wh
我部yoga同270都可以用5v叉(掛)
無特別試過
差唔多,你望下屌米
我估佢作大啫 不過呢隻係lipo
以前miniso係行18650x4
四粒18650先至得3.7v 12Ah
但係好叉大件
我老細問過一個問題: 唔知一堆呢d濕鳩尿袋並聯一齊去power d大device得唔得
我倒未試過
並聯再升壓
[photo](media:AgADBQADW6gxG0z0cVZMZDykLqMGmyxT9jIABIRnwBxfJKx-6TIDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADXKgxG0z0cVZ381cDi7ExGGRa9jIABNchWDG-9qi8xDYDAAEC@telegram)
呢隻都claim咁多啦😑
敝公司個櫃成堆尿袋 我估成一百隻
如果佢無mon current,理論上得
普通usb線 食到2A
或者拆件拎粒電池serial左佢
最多咪俾埋PD線
PD上限都係2.5A啫
之後係靠高電壓
定係20V 3.25A
無嘅,之後咪搵野tune拎返要嘅V同current
[photo](media:AgADBQADXagxG0z0cVb-kZFSw1GDRW9x3zIABAJWYjMR7lmD0igEAAEC@telegram)
老細最緊要係reuse堆無用殘袋
奇L怪 一部爆格一部兩格
我地全新既
vendor做完show無拎走 輾轉地送左返機樓最後公有化
寄幾個過黎上環
[sticker](media:AAQFABOdkdMyAASZI0ivgRrcwfglAAIC@telegram)
我都比左一堆我老婆用
唔怕電話話無電
[sticker](media:AAQFABOQZL8yAAR6mKS4tmRxqaMGAAIC@telegram)
你比地址黎我internal mail你
😘
WTT???
寄去WTT 2😃
呢隻唔錯既有5V2A
名呢
Mark Sir咪得
廢青
到時自己認領
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
一陣比人彈信
佢要地址同咩dept 就ok
一係寫你老細個名
人名唔鳩理
唔係架 我寄野去ttw17 一層幾百人
Branch 落NPO/EO
唔寫名係會寄失
因為要分咩ccc嘅籃
乜你唔係坐荔灣架咩
見你個尿袋靚 攞去用咋下話
幾時去左wtt
所以落啱branch就
👌
你pm個地址黎囉
聽日寄比你
幾時say我坐荔灣
咪WTT 2
Ok 嫁啦
工程部大佬你唔係坐荔灣咩
Me is 細佬
香港大佬坐TTW/LKT
大大佬坐LHK
彼德大帝?
呢啲梗嫁啦
ringo四大天皇坐ttw17
我去過ett
wtt未去過
經過就有
exchange operation???
電話機?
ETT 就FM 大佬黎
我行3仔 要熄volte
唔係有時會接通左無聲
寄過去就得嫁啦
等我去address book望下你個名先
腸下二樓坐幾多人
矛,矛人坐,address book上
fm要睇埋d contractor師父
嘻嘻
我同事有個friend做fm
想知
switchport trunk encapsulation dot1q
switchport mode trunk
可唔可以調轉次序寫
唔得
你試下調轉佢會鬧你
default唔係dot1q喇咩
default 係 dynamic
講緊trunk encap
[sticker](media:AAQEABO-CqIwAAR9eIwYHEH-6l8qAAIC@telegram)
依家重係default cisco果個咩
係呀
唔係
dynamic trunk protocol
自己揀 dot1q 定係 isl
trunk encap dot1q唔係開trunk既default?
唔係
要去到 Nexus 系列先係
直頭無咗 switchport trunk encap 個 command
你平時用開果啲 Catalyst 都仲要自己揀
考慮緊執隻二手1921 1941
不過得ip base拉神
無security option
eBay 執
本地有 800 1500
會有好多包奇怪 license 嘅
好似我執部 Nexus 竟然包 Enterprise license
乜功能都有齊晒
有無得snmp, 側錄, dpi
[photo](media:AgADBQADX6gxG0z0cVb0hpkMUXSN2dJV2zIABLmIsLqAJ5cm7sIFAAEC@telegram)
有 snmp span 同埋 sflow
今日咁好天 梗係要bbq
轉頭又可以挽火
[sticker](media:AAQFABMx-7EyAASb0BZOzlvOQYoOAAIC@telegram)
小心玩火自焚
我成日都慾火焚身喎 @sakura_18
幾時出火好
[photo](media:AgADBQADlagxG0z0eVayQDsMP-oH_YtS9jIABNAYN_pdu_PITzMDAAEC@telegram)
終於比我撞到,呢種IBM點樣boot from USB
係bios內,搵boot from file, 然後browse EFI內而,隻USB手指既某個file
以前既IBM機真係痴線,點估到
USB BOOT都咁唔User friendly
個個係 efi boot 先係咁
佢唔用EFI就認唔到隻手指
Boot menu選USB,但都無反應
[photo](media:AgADBQADiakxGyelcVZ_wY9jEfn8S1qA3zIABZqcfr7X-yPWKwQAAQI@telegram)
$3/支 Green Spot
綠寶浸齋燒鵝,浸2個鐘,d齋燒鵝會變成「酸齋」的
efi boot sucks
[photo](media:AgADBQADx6gxG8eMeVY9rCPgvEWstbdy3zIABI-PYTcUf5AqGyoEAAEC@telegram)
剛剛有個盲人係地鐵行錯路,我由深水埗帶到佢去太子😬
然後帶埋佢轉車去樂富
點知原來佢係富豪 佢想試你
然後就比左100萬cash cheque你?
係就好了🤣
佢比左⋯⋯⋯
[photo](media:AgADBQADbagxGyeleVYAAYq66LHJiPXVd98yAAREpDIlbb3KCQkvBAABAg@telegram)
係咪有折
上4season開房
🙈
憑卡雙鐘連代支半價
那些年宣傳易成日有骨場廣告
好在我睇過套「女人香」既戲,帶盲人係比隻手佢,而唔係拖佢既手
盲人按摩vip卡
首先要拍拍佢膊頭
我n年前上過導盲training
呢點唔知呢😱
先生 不如我帶你
肯定唔會拖手
係佢拖住你
女人香套戲,個人一拖佢,就比佢罵「你盲架?」,係我拖你,唔係你拖我
好似係盲人拎住你某邊上擘
係呀,剛剛都係
你下次又有新蒲點
鬆骨唔駛返大灣水立方
唔去啦,唔慣比男人掂
而家去緊水立方🙈
肯定又過埋夜
你老婆唔會咋你型咩
唔會
今日換火牛,clone HDD To SSD,舊款IBM X system 裝VMware 6.5, P2V 將部舊實體機 windows 2003 convert 入去VMware 內,做左成日好累
[photo](media:AgADBQADcKgxGyeleVb4zfAXxUy1VrFa9jIABLB_2TNUDlBgLjoDAAEC@telegram)
買左4支,總共$116
想整好Win10, 爆密碼,VMware 6.5手指,唔使成日洗黎洗去,固定左佢
原來落馬洲關口就關,我係廁所聽到廣播拿拿聲出黎
你唔理D手指speed?
其實冇乜所謂
開機碟唔使太講究
Read有二三十都夠
我平時都係咁用
不過12.5“ FHD依家眼訓會覺得好難睇
But i use xrandr --scale NxN on my GPD
This trick does not work with GPD as the panel itself is 1080*1920
and rotated
係度Tune個x server
聽日返去加埋落部Yoga 370
看似我可以買2K 14”機,然後用那個function
放返大個mon