Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

750/850/3250
我見仲有EADS TH1n
正是MTP
[photo](media:AgADBQADO6gxGzZDYVYJGMSsoiH1E8Hx3zIABAxX1aN95QiGmh0DAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADuKgxG9ApWVaOuJMqzTGvpFzt3zIABHDfuNs8W1EcaCUDAAEC@telegram)
你就好啦
搭大灣因航
我呢d低端人口
只係搭得到d第三世界國家航空
QR QF EK呢堆
😢
你UK 人係high end citizens
uk人應該坐ba virgin☺️
有冇人知15dB 點轉linear?我想要條formula
轉咩單位先...
Mbit/s
NAS有邊隻牌子有Versioning🤔
用Google Cloud
連你都抽佢水?
?
傻豬豬嚟
我自己Lihkg坡撚都推大灣區
叫人唔好嚟
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPJ6bEyAAT7FmnCo5MXbdYOAAIC@telegram)
而家好多連登仔想嚟
Qnap有backup versioning
佢地淨係識睇CCTVB、HK01同毒果
我自己想去深圳發展,如果收入好
想要file versioning
又唔了解下呢邊地緣政治就係度9up
而家好多香港人PR申請被人reject
甚至連EP都唔renew
因為大選臨近
大家都吹緊今年年尾或者下年就會大選
移民行政政策呢d時間通常收得好緊
然後又係咁派假甜頭
有英國護照要咩坡
點會移民去星加坡
星加坡人係咪自己都出走?
鍾意紀律既人
fanless nas 好似好少
you ask them
[photo](media:AgADBQADm6gxGzNHYFZzZdQe1h2-549g2zIABP4JZi-yFWd5ZrIFAAEC@telegram)
Premium class in cheap value
want something like Google Drive/Dropbox versioning
[photo](media:AgADBQADUKgxGzZDYVZzFJT1aSfRX7Nq3jIABLlSllvcrRzIP60EAAEC@telegram)
My this flat here
Majulah Singapura
咁得返黑群暉
+1
其實好易玩
Stablilty > everything
snap就要你抽bakcup到抽返個version出黎
點解唔 stable
而唔似dropbox式咁直觀
no support if messed up?
how about this
咁呢樣一定啦
I need a solution
for
但好似only work in qsync shared folder, not sure
不過 DSM 實在係好懶人 ready 所以基本上唔會炒
我張我屋企重要文件都digitalise
你敢唔敢放落一個unofficial既implementation
How much budget
<10k
oof
本身有cloud
而家係local backup
My solution mostly >10K
Or almost 10K
已經放左G Suite同埋S3 Glacier
唔差在azure
想要一個local solutions
今朝先down wor
咁都係 DSM
可以 sync 上去 S3
Azure
DSM ho chi is bugfs?
Google Drive
Can use ext4
using...as per requirement
Just don't choose BugFS when creating the volume
HA Cloud
using S3 Glacier + G SUite Drive
now need a sync
if mo use bugfs still have file versioning?
synology 本身都唔穩陣
So the flow will be upload to DSM and let it replicate in real time
黑群暉 OK 喎
File versioning > Defeating ransomeare o
[sticker](media:AAQBABNd1BMwAASPCgYHlrb2la1lAAIC@telegram)
你有冇見過0downtime commission 嘅drive?
成日中bitlocker
??
SOR
唔記得叫咩名
或者自己落Freenas囉
勒索病毒
[sticker](media:AAQFABOlYbMyAAQRtT6f760JBRsVAAIC@telegram)
cryptolocker
wannacry啲frd
唔該
bitlocker is the FDE for windows
I KNOW
= ransomware...
that's why
i need file versioning
上面個qnap啱唔啱洗?
looks like is backup versioning...
not file versioning
this one
oh
this one can
thanks!
only tricky thing is , this function seems only work on qsync shared folder
so , not sure if perfect suitable for your case
原來你係 qnap fans
佢唔要黑群,咪得返呢隻
利申,我無NAS
落site落得耐唔記得公司password
password manager
我都係開隻 VM 玩住先
那有錢
cannot in this case
critical documents
等間游水
成條Team d人出曬街
我好似又可以hea一個下午
[photo](media:AgADBQADUagxGzZDYVY4upEj2AcaVQVY2zIABIScZhqaXY7YWLsFAAEC@telegram)
Come to Bangkok
The most reliable thing in the world
never breakdown
??
ummmm
siu4
Google power
邊隻it狗
[sticker](media:AAQEABPrsFkZAARfw9gnNsyvQYRHAAIC@telegram)
出黎受下靶
典g
[有線支那組]支那代客吵架服務 最平20蚊一次
有人說,吵架是一門藝術。

如果不想失儀,但心中又真有東西想發洩,卻又不敢出面,怕有失斯文的話,或者有班「罵人高手」可以幫到你。

在淘寶、閑魚等網店,最近多了這些提供代客吵架的服務,視乎要求,價格由20元到100元不等。有些聲稱專業鬧人,邏輯清楚,不會有錯別字。如果加錢用方言都可以,不過用貴州、四川、重慶話就免問。為甚麼?因為無可能鬧贏當地人。

我們說了個理由,落單叫這個人幫我追債,罵一位欠我5000元的同學,對方沒問詳情就答應了。不過只是用文字短訊罵,50元一次。

加上要罵的人的微信後,她便不斷言語轟炸,還說了好多粗俗詆毀的話。我們問她累不累,她說不累;怕不怕舉報,她答無所謂;過程中她一直和買家保持聯繫,發截圖,鬧了半小時後,雖然沒成功催對方還錢,但說她也被人欠債,因此也鬧得很狠,還安慰我叫我不要難過,追不回的錢當買棺材。

至於用語言鬧人的服務就貴好多,對方說收70元一次,問了要罵的對象的姓名和地址後便打去罵。

有賣家說開設這些服務是為了幫人:「我們一直是服務行業,不管是國外還是國內,分擔你的不快是我們的責任嘛。」

至於有甚麼不能罵?他說話如果涉及政治或公權力都不行。
涉及政治或公權力都不行。
😂