Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADp6gxG7gyUFZiyn9vT4O_nAjx3zIABENi0UGmt9-3AxgDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADGKkxG_AXUVaqj-_mJZCngHSA3zIABHL0_USq58735QwEAAEC@telegram)
八舊抵
[photo](media:AgADBQADuagxGzZDUVbcl0e4vVnuaY5R2zIABLD_C9rVqlXeXq0FAAEC@telegram)
or this好呢
我成日刨ac wifi d spec
867mbps好似係講緊成個router既ac io唔係點對點io
就算行2x2都無867
岩岩睇左, 860 qvo慢過860 evo
[photo](media:AgADBQAD3agxG0zXUVZxNiPwatHAG95_3zIABN-NwSM815Ca2xYEAAEC@telegram)
餓, 準備出門口食早餐
KOrnhill?
高級野黎架嘛
康怡廣場d野食大伏嚟架喎
[sticker](media:AAQFABM_W78yAASW05XhibWR5xIEAAIC@telegram)
玉桃軒😂
住過咁耐
係: 吸溫
club one
我屋企
你四海為家 有支的地方就是家
[photo](media:AgADBQADsagxGzZDWVYVaf91urdwO5L03zIABNo6luC4-d2MNxYDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADsqgxGzZDWVbB33aHdoJCcR5m2zIABN_Yv5xxbEUhKq8FAAEC@telegram)
而家拿正牌咩?
凹旗咪得lor
[sticker](media:AAQFABMWnN8yAAT6KYbSt1yNSlQbAAIC@telegram)
私伙電召姐
係都唔好咁楊吧🤔
可能佢部野無入會,咪唔理囉
電召無犯法喎
又無講明提供折扣
又真係拎正牌既
不過電召佢有權加你五蚊
[sticker](media:AAQFABNfctAyAAR-HAsbzReqeLouAAIC@telegram)
佢寫明跟錶八五就拉得
[video](media:AAQFABMiGfgyAAQ516PK-PI7RmQFAAIC@telegram)
個司機想點,等左好耐都未到,改坐的士了
Uber就唔熟路,的士可能要受氣,各有問題
why not both
[photo](media:AgADBQADx6gxGzZDWVYqJT9mV3PLHxJm2zIABEmvK9jyjXSIQaoFAAEC@telegram)
屎拉麵都賣65 屌
未食都知難食
@DZero0 今日又去探TSS
參觀人地個server房,佢話佢地個eclass down鬼左
eclass我地冇用
好似搞左幾日喇
個副校都一頭煙,TSS更加做到傻豬豬
[photo](media:AgADBQAD0qgxGzZDWVZfqIUxGGH3OD963zIABEBfmGimEKuhExwEAAEC@telegram)
佢地隻eclass server已經係新D既,skylake or newer
CLS系列
柒book pro裝win10
so smart
我嗰度個部係P4
咁motorola cps冇mac version嘛
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
呢個關你咩事
唔知道 wine 行唔行到
我都特登裝左部windows支
連vbox都唔得
motorola 嗰個 app
me要用嘛
VBox passthrough唔到個usb
又公器私用
motorola tetra cps depot
Depot???
部macbook自己架
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
你邊度上Tetra台
yes ar
你估下
[photo](media:AgADBQADnqgxG_AXWVa3PkoiW6o7-gABdN8yAATqdmyjjQrO-SocBAABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADn6gxG_AXWVZl6tVFhAaajeBw3zIABKBoG2glgCv6cRUEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADoKgxG_AXWVZ1ITKFQ4Ly-cFN9jIABHymUt8zfYmCDB0DAAEC@telegram)
無限 3GB FUP
利申20GB FUP 行priority
之前係3Gb+2Gb
over 5Gb = charge
雖然我開埋wifi都未過
咁你偷笑啦
But 108/mo
同埋依家送3 Wifi
[photo](media:AgADBQAD1KgxGzZDWVZS1cWpCp80JDpX9jIABL5CvaBmOhhn7h4DAAEC@telegram)
阿淇叫床?
我仲有TRAFFIC台
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
咩Traffic先
差佬你都聽唔到,加密左
[sticker](media:AAQFABN9ftYyAATzVorU6yMef9sMAAIC@telegram)
救護消防就唔知
[photo](media:AgADBQAD16gxGzZDWVbVldEIsZydGiBX9jIABOdRAgvKtZ5rzh8DAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD2agxGzZDWVbYkgTRl1MiVrxV9jIABDj80zp0qmu4Xx8DAAEC@telegram)
@ern2019 應該覺得部機好熟口面
又唔係MTP
乜MTP850個背脊咁柒架咩
同埋Tetra機好細部
我唯一鍾意係個PTT
[sticker](media:AAQFABPvh9AyAAQrzhbyxv_RxmxeAAIC@telegram)
如果crack到就勁, 知道哂佢啲部署
stop it
問:點解稅局寄報稅表無處理問題
但派4000蚊就on99?
[photo](media:AgADBQAD4agxGzZDWVYYmXGmn4zOWsbz3zIABPeYmb6IKOSpRCkDAAEC@telegram)
鏡頭勁多塵
一打燈反曬光
[photo](media:AgADBQAD4qgxGzZDWVaSYDjTBkSyk0973zIABLPJnYmC21DgrhYEAAEC@telegram)
[video](media:AAQFABMxxPYyAARs5GdXSS4rKuM1AAIC@telegram)
好多年前唔係話轉咗做3G?
唔係
都重係tetra機
mtp750
bra