Log for
電訊台
原來Ruckus
500 = AC867
700 = AC1300
西北係大陸無得搞, 西九有碼頭,維港唔駛講,東有水庫西貢
no native support for IPSec using IKEv2
macOS have native support IKEv2
咩唔係馬來西亞去新加坡自己一條咩,有關中國一大一路
後來,李光耀唔希望有火車軌直到市中心(如果新馬打起上嚟人地就一車車軍人入城)
所以就斷左火車,而家火車只能到Woodlands checkpoint
你覺得澳門、深圳、珠海、馬拉四個地方的豪華大商場有咩共通點
澳門嘅酒店係國際級數,超級太痛超級豪華,唔會有七味
深圳新起嘅地方,全部都係國際級,南山起嘅商場,非常之大同靚
btw新加坡新起既HDB都係premade module
佢唔係齋租 fibre 出去,而係成條路 Layer 2 砌好晒
然後啲 Provider 同 NBN 買 port 位同埋 VLAN
不過我覺得做 Local Loop Unbundling 好似比起咁樣好啲
起碼 Operator cost 縮細,有利大規模部署 fibre broadband
我會問下碧桂园啲電訊wire,好似係碧桂園公司自己做埋
local就到政府成本貴,做唔到scale economy
Governement just get the fibre there
聽聞 NBN 個 port 位要十幾澳元 per Mbps
佢無砌埋,係分類運黎,但香港就砌得就砌埋先,再落黎
but tbh this is a smart city infra
if HK need to be smart city
土地開發始終有日會end game,但電信呢啲細水長流,另一樣野黎
四叔就lam左煤氣,誠哥就lam左電燈公司同3,新鴻基就數記
以前易搞,科左水就OK,過townboard都無人理
1) not weather proof
2) noise
公司個firewall係咪有deep packet inspection🙊
見到你係IP Protocol某number已經kill你啦
Sales(Account manager)有個BD跟
不過我部 Nexus 3064x 好似唔夠 processing power,dup packet 果陣 forwarding rate 會慢左
1. ESP
2. UDP 1701
3. TCP 1701
Razor Blade Pro is waiting for me