Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

SunnyVision咪Mark哥deal果間
貴過FX卡
yes
yes
last min
本來想去Jakarta
不過我上10G都好似無用,我連枱機都係ITX
最主要係隻AP bottleleck
原來Ruckus
500 = AC867
700 = AC1300
500 = 2x2
700 = 3x3
不過煙條8265 都係得2x2
diu
人過關駛唔駛五個鐘
sor
我新加坡tg group
六個鐘
[photo](media:AgADBQADmagxG0re8FWHCAE2isYByxxk2zIABO__uPsupCLwLnUFAAEC@telegram)
塞成咁
大陸周街都係天稱同圍板。。。
[photo](media:AgADBAADXKkxG8d19FHcJNl3Wo810b33LBsABBD0T5Y8CDzcHRsDAAEC@telegram)
玻國其實不停填海既可以做好多地喎
明日大嶼世界第一
香港又真係無乜位可以填
西北係大陸無得搞, 西九有碼頭,維港唔駛講,東有水庫西貢
港島南填黎把撚
迫4要搬入去
成個南海任填
[photo](media:AgADBQADgagxG2qi-FWTQsRI-e-hsF9n2zIABJxAWHh-M9NobmgFAAEC@telegram)
真係諗唔到香港重可以點填大佢
除左TKO可以補左個位
玻國有樣好,就係成塊平地黎
可以𡁻左啲丁地嘅
睇下點trade
係時候收割了
玩法律,唔駛補錢
歷史任務已完
[sticker](media:AAQFABPSYcoyAAReYXCKnWhf5uhBAAIC@telegram)
ChromeOS on99
no native support for IPSec using IKEv2
macOS have native support IKEv2
[photo](media:AgADBQADg6gxG2qi-FUD4eU2zrXnyI1T2zIABO_TzZJ0Cx1MpmEFAAEC@telegram)
支持
反對派反對
我都係鍾意搭飛機
你幅相咁似90年代皇崗口岸
嗰陣時啲貨車塞住過關排幾粒鐘
[photo](media:AgADBQADqKgxG1QN8VXj07_pIfXWFQhW2zIABO3WiS5VTZkYhmMFAAEC@telegram)
飛機係最方便…
d人吹到高鐵點方便都好
[photo](media:AgADBQADhKgxG2qi-FX2e19NwRbmAAE1e98yAASbDsqt2J_LS4vVAwABAg@telegram)
真心
邊張
得兩個port
昨日我過關唔使15分鐘就成架車搞掂
This
咁你咪唔明地緣政治囉…
[photo](media:AgADBQADpagxGxCt-VVXysG4abIHBalX2zIABPRZwFk5pJSQYW8FAAEC@telegram)
會唔會起高鐵
馬拉話唔起嘛
傾左十年(應該話兩邊嘈左十年)
其實馬拉好似係伊斯蘭國家,好撚落後喎
本來要起
後尾馬拉話要cut一戴一露
將KL SG高鐵取消
而家馬拉要賠錢
咩唔係馬來西亞去新加坡自己一條咩,有關中國一大一路
國債嚴重仲學咩人起高鐵
同埋
好多年前
其實係有火車直達市中心
後來,李光耀唔希望有火車軌直到市中心(如果新馬打起上嚟人地就一車車軍人入城)
所以就斷左火車,而家火車只能到Woodlands checkpoint
同以前火車去到深圳橋一樣
但其實仲有少量路軌的足跡
要落車行過關再上返火車
KCR
新加坡內部有冇火車站
有一個廢左既
仲有廢棄路軌的
你覺得星加坡先進啲定係深圳先進啲?
點樣叫先進🤔
經濟,生活級數
咪差唔多…
好簡單
d樓手工差過香港
你覺得澳門、深圳、珠海、馬拉四個地方的豪華大商場有咩共通點
就係d樓起出嚟手工好差,好多位都造工奇差
唔係話香港手工好好
但你行入個商場睇下d細位
其實我冇將新加坡同香港比較
有陣柒味
我都無
其實好多人講到香港好獨得
澳門嘅酒店係國際級數,超級太痛超級豪華,唔會有七味
我又唔覺…
你睇下d漆工、d牆批盪先啦…
你行去後門睇下d白色的牆
就見到真章
深圳新起嘅地方,全部都係國際級,南山起嘅商場,非常之大同靚
我講緊造工喎
香港人仲係返羅湖揼骨,深圳嘅富人區已經係響南山
唔係建築設計喎
造工喎!
香港依家學習呢四個地方嘅手工
裝修嘅嘢可以翻身或者重做
一味慳,偷位,同快
牆起唔平你最多都係搵野遮
[photo](media:AgADBQADrKgxG1QN8VV-K3AVev5DIqNo3jIABB8pRRSSdd8EQWMEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADhagxG2qi-FXE9dRikG_JiOlc9jIABEgTDOT143hhl94CAAEC@telegram)
遮得幾耐,最後一係拎膠布導水,一係成塊爛到唔似牆
我由一開始就講緊造工
設計你好似cctv咁係好型架
入面造工先係真章
睇天花、牆身已經睇到
星加坡最靚嘅建築物就係金沙
唔得啦
仲有冇靚嘅商場?
造工又係差
Where
上星期三開
Jewel嘛
賣好行廣告喎
Jewel Changi
私樓公屋一樣都係premade
砌積木咁求求其起完就收錢
[photo](media:AgADBQADhqgxG2qi-FWP56WInOuecvdO9jIABKl-_3ljVJm799kCAAEC@telegram)
premade module造工都要差真係要打靶
premade但駁口手工差就落雨含得
btw新加坡新起既HDB都係premade module
快嘛
起樓版js library
以前無premade咪又係7日一層
依家D樓全部都係砌出黎
依家係驚佢premade英泥砌個時唔夠硬
快嘛
made in china
咁就五年一細修,十年一大修
大陸而家起樓好先進,唔係模組化
[photo](media:AgADBQAD9qgxG6H_8VVmZf7IU6gOprVQ9jIABLzAcGGTbpZfSNoCAAEC@telegram)
又唔需要好似香港搭棚
模組化先係先進下話…
No la, 接口位會漏水
做得好咪唔漏
會漏水係手工差
先進在快同埋成本
以前都無人做清水牆啦
響香港只係比啲窮等人家先會用嘅起樓方法
依家周街都清水牆,咪因為造工進步左
要,但只係放個層先做棚
咸水樓…
咪拆得快手咁解
咸水石屎就另一樣野啦
一層層吊上去,中間石屎痴住
大陸起樓上邊最高嗰幾層,成個鉄棚升上去
依家碧桂園起樓係兩日一層
咁你重買
你香港用模組化都冇咁快
唔怕佢byebye?
[photo](media:AgADBQADqKgxGxCt-VUpHBS-L-akJPZ43zIABIIawTPt2XYybtcDAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADiKgxG2qi-FV-ihUvx6THqYtg2zIABLLguT3fcxTKFG4FAAEC@telegram)
SSGF 技術
佢一層層premade...
响大陸無條件搵預製件入嚟
因為大陸太大而且交通遙遠
一定唔會係預製件
喺香港先至一車一車,用中港貨車車預製件落香港
都話
最重要係造工
你係咪想講內部裝修
d樓造工唔好,造落問題會好多
造工呀……
上面 做咩無啦啦講起樓
我發現澳州 NBN 原來個運作模式唔係幾好
其實係預製牛黎
佢唔係齋租 fibre 出去,而係成條路 Layer 2 砌好晒
[photo](media:AgADBQADiagxG2qi-FW_Gv6bppXwTCBe9jIABEQYNT6qXpOIyNcCAAEC@telegram)
然後啲 Provider 同 NBN 買 port 位同埋 VLAN
仲要好貴下
因為政府做infra科左水
然後叫班operator科水買port
咁樣做責任去左operator到
政府起碼話我俾左backbone同infra
班人唔開工
SSGF
啲operator成日話,好難收得返成本
因為起完樓就要拉線
關電訊事
不過我覺得做 Local Loop Unbundling 好似比起咁樣好啲
上面張圖就係SSGF內容
唔通樓都未起就拉左線先
要件石屎就返條線
都係premade 組件
起碼 Operator cost 縮細,有利大規模部署 fibre broadband
我會問下碧桂园啲電訊wire,好似係碧桂園公司自己做埋
local就到政府成本貴,做唔到scale economy
一定唔會係好似香港咁響大陸運落嚟再搬上去
咁搞法 NBN 其實無益到平民百姓,都係咁貴 😬
SG lor
Governement just get the fibre there
聽聞 NBN 個 port 位要十幾澳元 per Mbps
和仔咪自己樓自己做埋囉
波波半獨裁呀嘛 所以話做就做(#
搬到黎香港淨係立法都搞一年半載
睇吓係咪一做就做光纖線
佢無砌埋,係分類運黎,但香港就砌得就砌埋先,再落黎
but tbh this is a smart city infra
岩呀
if HK need to be smart city
this is essential...
like power/water
可以覆蓋電訊商而家冇 coverage 嘅地方
utilities
我見屋企電掣房又好,街場又好,一條喉通天
煤氣公司都做埋fiber
hehe
碧桂園 debest
係煤氣管隔離拉埋fiber
[photo](media:AgADBQADvqgxG1QN8VVYb3KceKm179NR9jIABF7OSJVMA3lx6dcCAAEC@telegram)
但係煤氣 Coverage 唔高
我買嗰度有私家海灘,政府俾埋碧桂園做管理
睇地嚕
Glass-in-gas 呢下係咪痴線呢
[photo](media:AgADBQADqagxGxCt-VVqEX20asokvLxi2zIABOlZDP3Ib2o9R3AFAAEC@telegram)
呢啲香港有嘅,係因為各自開窿搞煩
個窿都係嗰間公司嘅property
我有見過幾間 share 一個窿
🤔
傾得埋嘅咪Share囉
有無得扑野先
個蓋同一個時間有三個名
講真一定係地產發展商做電訊先至賺到最大利潤
可以,深夜落海灘
個窿得咁大,到時出事嘅一齊攬炒,啲人食唔食到咁解
不過都唔係共享管
幾個細窿囉
我見居屋係HKBN
個電掣房成日唔鎖轉頭入去影下相先
鎖鳩住隻狗
但係而家和記九倉全部都賣晒
個到common左,都係個句,死嘅一齊死,得唔得
地產發展商唔睇好電信市場
同MME一樣,成間房炸左點樣
始終移動開始入手家居固網,有一就有二
何況判左唔可以包埋起樓套餐上
講真做開土地開發就唔會做電信,因為賺得少
無左獨市,自然無呢個性趣
土地開發始終有日會end game,但電信呢啲細水長流,另一樣野黎
你點都要keep住cash flow
在於依家黎講,一係租務,一係電訊/公用事業
收租is debest
四叔就lam左煤氣,誠哥就lam左電燈公司同3,新鴻基就數記
中電就走左去租務,搞酒店,都係個回事,兩手野咁解
以前易搞,科左水就OK,過townboard都無人理
依家又屏風又環保又乜又物
啲人知多左點搞,有好有唔好囉
開工喇??
環團收左錢呀嘛
今日一開工就要響個客度收返啲嘢
[photo](media:AgADBQADragxGxCt-VVL8jrII6EmjtOA3zIABDNVNSWyXCJJLdYDAAEC@telegram)
無訓過😎
多奴多得呀
淘寶終於到左
晏D先落去拎
你今日仲放緊假咩
放大假 聽日返
不如辭咗份工佢一直放假仲好
我鍾意返工
去大灣區返工
I❤️
大灣
幾時離開新加坡搬返返嚟香港
大灣區等緊你開發
no
灣區西部
將大灣區延伸到新加坡
灣西
日本有個叫首都圈
香港就有個彎區圈
係粵港澳大灣區,你背書背得唔夠熟
大灣區,係粵行先,港只係共次
原來今日機樓走火警
[photo](media:AgADBQADsagxGxCt-VUFBsLytWJsL19v3zIABL73tMjLsd0S5dADAAEC@telegram)
真係好鬼迫
[photo](media:AgADBQADm6gxG2qi-FXdxMDTr5Jfwsln3jIABF9M70cj0TKir2oEAAEC@telegram)
人工通風 唔焗不過熱
on9 x 1000
1) not weather proof
2) noise
1)無weather問題
2)我把掛牆扇更嘈
have
rain how?
唔開
拉返埋隻窗咪得囉
都係爬落街拎淘寶先,五分鐘路程都嫌懶
[video](media:AAQFABPLJMwyAAQHG2L-XNutpKRKAAIC@telegram)
Good fuck
依家用用下Surface又覺得太Lag
老細講5月有一日朝早要去training
即係。。。
[sticker](media:AAQEABOVJmYZAARJMoNDl5--VLSFAAIC@telegram)
Bay Area ?
今日試玩wg過公司firewall
被detect到udp
即刻被QoS
UDP都唔比過咁惡?
敝部門有DMZ線
任我行
直出公海
被嚴重限速
公司個firewall係咪有deep packet inspection🙊
見到你係IP Protocol某number已經kill你啦
DPI都慳返
L2TP又on9既,標明自己係ESP
我用緊IKEv2
下次搵部dummy機玩下SSR
IKEv2係keyex algo啫
但SSH tunneling無block
keyex is phase 1
真心唔明公司玩咩
封到layman已經夠
全封就好難做
openvpn over UDP - block
封果個難做,用果個難做
唔難
請看大灣區
人家國家級基建 你公司有無
個throughput會柒到唔攻望
敝公司條intra線慢撚到
我用DMZ算
[photo](media:AgADBQADyagxGxCt-VVAjpX7wiOuEUL03zIABIVGYkUaZcC0o9wCAAEC@telegram)
好舊啦
4*24小時前既news
[photo](media:AgADBQAD9qgxG_QU-VXM5K42ApvZYT9o3jIABK0zotYFX4maPmkEAAEC@telegram)
咁鬼有趣既,定係早左出糧
原來四仔得0.75
我14出糧
以前25
原來bonus黎
篤一篤計數機得0.75
你早排問我出左B仔未嘛
Bonus
我篤左,4仔=0.75
有冇問阿sir高中定低
即係問下佢3同5拎幾多%?
三個唔同派法
Nonono
講到天花龍鳳原來4就係值咁樣
4H,4M,4L
唔係下話,四仔重要再分?
親,對呀
即係其實份PDR廢架啦,我16號做完,17號就出
即係其實AVP係無involve到
一早傾完
但正常要簽左字先可以派彩
可能一早簽左掛
今年可以派完彩反佢枱
AVP好似15已經唔見左
應該係13飛到22
又唔係AVP簽,HR簽字
HR個數都係AVP比架啫
AVP交個分餅名單上去
篤爛個計數機都唔明點解可以咁碎
按比例嘛
唔怪得6仔先1。01
應該如果返足一年有一份嘅
我得六個月
計B既
即係返足有1.5?
唔係
計4仔rate得0.75再×6/12
$6835 for 7-12
咁應該係4L
多撚謝老細
4M:1
4H:1.04
利申,人工同bonus公司(公開的)機密
[photo](media:AgADBQADyqgxGxCt-VVQGVcTKffV6ztP9jIABDpFECvj_cCp1tsCAAEC@telegram)
Field yes
但其他唔g
聽日等我拍下同事膊頭先得
NPO公廁分應該係4
我要繼續係公司再Hea D先得喇
整餐翠華,ok?
do what?
date me?
拍下同事膊頭嘛
我通常都捉佢去菜街食
睇下星期四老細會唔會遲返先
襯佢地開大會
有個BD上次又話請我飲野到最後無左件事
不過個BD好似好惹火
全世界都對佢做事方式有d意見
唔惹火點壓到場
d人覺佢做唔到野兼幫倒忙果下
佢係negative impact
總要有豬隊友
咦我最近玩緊
D人唔gur佢 純粹係佢拖後腿啫
係屋企個內網行
正所謂搞到自己都唔好搞到人
佢好似做左人球,入左黎大半年轉左幾個leader
吾巧吾gur me,oj?
Sales(Account manager)有個BD跟
當阿四用
不過我部 Nexus 3064x 好似唔夠 processing power,dup packet 果陣 forwarding rate 會慢左
😕
可以唔標
有三種方法
1. ESP
2. UDP 1701
3. TCP 1701
無Obsfrxxxx 咪又係易捉
剛剛沖完涼就有人撳鐘電視民調
耍走左佢,衫都未著
[photo](media:AgADBQAD4KgxGxCt-VXRpmqkxmOp_Uxh2zIABI2uQEQOVpj6YW4FAAEC@telegram)
如果掛個牌仔食頸喉就似曬
新加坡人著拖鞋
露腳指...
Razor Blade Pro is waiting for me