Log for
電訊台
想問邊間 biz bb 出海好?想低 latency round trip US+Canada
始終都唔新,張 line card 去 backplane 得 40G
因為根本食唔到咁多 🤔
反而 port 位就用到咁多
呢邊係Woodlands Train Checkpoint
渣車仲慢
因為馬拉入境慢
新加坡有fuel check
香港同大陸,汽油單價都差唔遠 柴油分分鐘同大陸打和
有d market自己係active cable重衰過passive
撞鬼 求先個xserver炒左 閃左一野 然後明明logout再login見到netstat咁多conn
然後心諗 點解呢個新session未mount nfs又會係netstat見到,原來又係上個session sudo mount既
user logout != disconnect nfs made by root
求先試隻NAS,pull 4Mb file 有65mbps
iperf 781MBit/s
actual i/o 65Mbps
raid 1都無可能無100mbps per disk掛
FreeNAS tuning真係奇案,品牌機都可以屈係本身粒Chip廢
屋企套setup我成日都唔知bottleneck左係邊