Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADxqgxG1oBqFWIzINZcHekkopw3zIABBiaLG_ZyQ47KpwDAAEC@telegram)
Surface pro?
go
芒靚 size ok 最緊要有腳狄
響巴士打飛機啱用
學習工具黎講唔錯
不過我平時已經帶左電腦 會重d
巴士開電腦唔方便
tablet黎講佢又重磅 不過有腳架
你仲係學生?
你都可以係學生點解我唔可以係學生
你係學生我係學生單眼佬都係學生
喺深圳麥當勞食緊早晨全餐,忽然有人要擦鞋😓
大家d server會唔會用public ntp
Google NTP/MS NTP/Apple NTP etc?
Ues
Yes
我用 hko 同埋 apple
用ruckus個NTP
Google 嗰個係假 Stratum 1
ntp.ruckuswireless.com
Apple 同 HKO 起碼係真 Stratum 1
but how HKO/Apple treats Leap time?
Google NTP is using leap smearing
Probably just skipped that second and wait for future calibration
It's OK, really
[sticker](media:AAQEABPf_jsbAARpSfR6j67RPUAAAwI@telegram)
IVE都玩dns spoofing....
dns over https le
@nomijo 老細派四仔
[sticker](media:AAQEABPf_jsbAARpSfR6j67RPUAAAwI@telegram)
[photo](media:AgADBQAD2KgxG7BvsFVfum2FopMrO81_3zIABBY3oMFrDOttWqQDAAEC@telegram)
笑死
IVE firewall?
yes
咁好呀
老細扭下籮柚話無咁多5仔位
[photo](media:AgADBQAD26gxG7BvsFV_X45hKKhBLgxX9jIABMjjL1zUTS2DhacCAAEC@telegram)
無人坐
SSR vs SSH Tunneling + SOCKS
which is better?
v2ray
SSH Tunnel都會擋
SSH header + 流量大 = drop
睇到
偉大的大灣區
Machine Learning
[photo](media:AgADBQADiqgxG9AdsFUk3ReJtcwAAYpPXtsyAAQgcoMyCkF8Nk5CBQABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADlqgxG3ShqFVWsgt8RlLMnaps3zIABOUOfqBMbBAf06kDAAEC@telegram)
OL leg 🦵
[photo](media:AgADBQAD36gxG7BvsFVlYoi2LA86diBR9jIABK-n7ZNZ2Oqwz6wCAAEC@telegram)
今日 hkt 去歐洲嘅 latency 非常好
@nomijo 你知道 HKT 係咪已經駁通咗 aae-1 落網嘛 🤔
應該駁左
係bay area
[sticker](media:AAQFABM6Nr4yAASwdg2MLCxs9EsMAAIC@telegram)
深圳福田區好多辦公室女士
OL sexy leg
唔止福田
Where still have ?
Whole shenzhen
too long
Do you love China girl ?
that's a waitress not OL
No, it’s reception girl
大陸啲OL着行制服
[photo](media:AgADBQAD4KgxG7BvsFWSUvSN491QQOlx3zIABHGXq0CmHb9hhqMDAAEC@telegram)
I love @sakura_18
原來你鍾意呢味
OLG
我陣間喺尖沙咀再影啲OL俾你,尖沙咀OL係咪G?
剛剛執返乾淨Office個位
終於似返IT
打完飛機嚟?
之前好多雜物 依家連電話都掛埋上板
[photo](media:AgADBQAD0agxGze7qFXT0oXe4nPTPvhR9jIABAbs6HOzRnH26aoCAAEC@telegram)
含撚啦,有team出左bonus,6仔得1.01
有6仔咁高?
不過聽講呢邊無人拎67
Consumer
無乜人啦
Consumer Product無
我收風有
我老細去左鳴股屋
23先返
team head今朝review完
Punctuality我填E 佢幫我拎返低一個grade :o)
雖然好多時我都係早返過佢
我呢面未出grade都出左bonus
你幾多?
1,2,3,4唔知重係咪
0.4 0.8 1 1.4
不過我得半份,7-12 only
我覺得老細肯定係對住個個都:你好努力,同你爭取過5,不過無都無計
唔知
[photo](media:AgADBQAD5KgxG7BvsFUwmstCuYpoppN43zIABNfDROnPPKKqyKIDAAEC@telegram)
10 mins back to TST
車,你又話出左
未睇
謝左恩未
近視緊
今日馬明單野, 我覺得公司網絡慢左.....
[sticker](media:AAQFABMba9YyAASKGTYGQEutm_wRAAIC@telegram)
睇人仆街就咁多人理
香港都就仆街 無人理
因為反抗唔到.
工程部6仔得1.01係咩玩法
點G
唔係含撚叫咩
隻6要黎做乜
lol
you 諗諗你有幾多
唔怪得知咁低
latency
但最近有幾core好似唔多得
俾global插到傻
無記錯就20core行地,20core行水路出市區
係咪講緊去馬賽行 aae-1 都要 180ms 嗰啲
唔係,係講local香港以內
😆
最近發現好似 global 應該係行 aae-1 嘅路怪怪地
但啲fiber好耐之前鋪落,好似係上一個gen嘅standard,會有degrade情況
人地 155ms Global 要 180ms
上世紀嘅線
鶴咀嗰啲
我仲以為個陣起 aae-1 嘅時候會順便重鋪
諗多左
因為嗰個 CLS 應該荒廢咗好耐下
無金主那會鋪
就算鋪都係個到去最近機樓
然後都係上世紀嘅線
鶴咀嘅最近機樓 🤔
士丹利
或者石澳
石澳出黎就好啲
[photo](media:AgADBQADoKgxG9AdsFWM6IkBVFTtqpts3zIABCW6th4ZGbN_hqgDAAEC@telegram)
黃金大量直播中
完左啦
[photo](media:AgADBQAD76gxG7BvsFVrCF-VpJrW4kNt3jIABA4e3oIntyysfjIEAAEC@telegram)
元氣出事馬上去幫親⋯⋯⋯⋯




仆街肚痛
有蟲就未必肚痛喎
邊有咁快發作
利串 依家唔再食
蘋果日報用 Akamai 做 CDN 應該冇事
@licson 幾時到你比IVE捉出黎要道歉聲明
[photo](media:AgADBQAD8agxG7BvsFWN4MZNy7DKupNO9jIABJ93BCoY1r3IILACAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD8KgxG7BvsFWcY1yRRMh_3LhP9jIABJ7Si9JGJ1FIzrACAAEC@telegram)
我以為明將
而家唔留過夜,所以好快賣晒
等一掛無人記得後,就有隔夜刺身食🐶
我要鮮忳
鮮鮑
食完會想嘔 🙊
聽講就無,落左場一係丟一係就員工拎返屋企
刺身唔駛write off?
然後員工屋企就日日起碼有兩底壽司刺身
食到腸都穿
可以派街坊
你要唔要屌屌
許志安偷情 曾女偷 @sakura_18 個心 大陸人偷渡 咁谷主偷什麼
偷走
王心穎係TBB藝員
聽日東西張望有花生食喇
偷走什麼
睇到對波咁大 真係望落都似雞
走路嗰個走
@sakura_18 可能你老公都背住你...
你姿勢不正確
係囉 背住點入
你條jer生屎忽?
頂 阿嫂點解反應咁快
等緊你條仆街交貨掛
同條女上床唔見你咁耐喎
再係咁... 我地cease service...
冷靜少少
[sticker](media:AAQFABOZTN4yAARE5hHrHaVoWpwJAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNEW8oyAASE_6eMhCeFGAMXAAIC@telegram)
政棍仆街點屌佢都係咁自在
明星仆街就俾人屌到變死狗

大灣區居民屌唔到政棍
咪走去屌明星平衡心理
明星無後台
明星偷食被dc9影 > 攻明星
媽媽餵人奶被dc9影 > 攻dc9
We do not seem to have received your response as of today. To avoid possible penalty and fines from the court, we should be grateful if you could arrange for the original documents (copies attached in our email message of xx April 2019) to be sent to us as soon as possible. Otherwise, we will have no choice but to resign service from xx April 2019 until the Company settle all the legal issues.
嘩 阿嫂唔好講英文嚇我啦
上述為設計對白
[sticker](media:AAQFABN9ftYyAATzVorU6yMef9sMAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPlj8oyAARx-secM8dluJcZAAIC@telegram)
阿嫂你可唔可以唔好反應咁快
訓練有素
一埋位就濕
Akamai係咪仲好過cloudfront同cloudflare?🤔
yes
咩We should be grateful...
We would be grateful...
arrange唔駛proposition係尾…
阿嫂一係唔講野 一講野就...
steam
一講野就錯晒grammar....
兩個唔同意思架 蠢
而家先知steam用akamai😳
[sticker](media:AAQFABPTSN4yAARztDfqiSNyWYkwAAIC@telegram)
Arrange for 佢呢度係formal 同polite
Business English
你自己睇下篇野的context
同埋佢其實係串7緊我上一封send 比佢嘅野
因為一模一樣句式😂🙄
然後我都係用返中文send email 比佢地
[sticker](media:AAQFABPlj8oyAARx-secM8dluJcZAAIC@telegram)
阿嫂一出d law terms small 🥔 我唔識
終於知道了
[photo](media:AgADBQADo6gxG9AdsFU5lmqwd8WnU_No2zIABP5LX-JZZZGTYEEFAAEC@telegram)
阿嫂唔好咁啦
[sticker](media:AAQFABOZTN4yAARE5hHrHaVoWpwJAAIC@telegram)
唔知邊間公司架呢
跪玻璃認錯
咁都唔比人封盤既
佢講Python或者我會插佢,講英文我都係縮返入老母個西
雖然我insert佢果時,佢多數都係唔出聲
算啦 阿嫂反應好快💩
I love grammarly
i love chinglish
傳統英式英文女子中學
唔,我就係要呢D
indilish
[sticker](media:AAQFABNFct4yAASHDMMDjJaEXCF5AAIC@telegram)
日日聽緊n隻accent
我都係唔咁再send 英文email 比阿嫂💩 我d grammar 錯到比人話
開始捉到路
你forward 錯左你阿頭email 比我啊
你英文又唔得,IT又唔得,咁你平時點呃飯食
公司機密露出?
有得recall
so call recall係自己MX唔出住
射左出去就係咁先
佢公司security 好勁
intranet既mail先有得真recall
不過係recall on next sync
佢睇左
Exchange
下世小心點
O365?
yes
有得recall
要有排先收得晒
internally
如果跨organization既就肯定無架喇
利申,我試過
梗係
敝公司應該自己MX
鳩碌2010
我都recall過一次
send出org有warning
Recall左成九十幾個人,用左兩日時間
gmail recall只係幫你hold住個mail 1min
🤷🏻‍♂️
所以多數會alert到自已
你撳send係未真send出街
cache for 1 min then real send
以前唔係
@sakura_18 原諒我啦
以前要Labs enable
G suite function有得揀beta function嘛
determine how is new function deployed to your org
同我傾啦~
大org不deploy新func是常識吧
helpdesk會屌柒你
ticket數量幾何級數上升
係喎 我熄鳩左office部laptop
好在forwarding係MX level做
我公司直情係policy disable Chrome auto update
轉左用Firefox
chrome sucks
我都唔用Chrome
chromebook裝Firefox😎
Jacky就鍾意chromebook
或者我會考慮下買部二手thinkpad x1 T
我都好鍾意
用用下surface鳩 覺得還不錯
[sticker](media:AAQFABNOXd4yAARtph7pntDypI9sAAIC@telegram)
Pixel Slate
兩部Chromebook
但我準備轉會回家了
x1 前用家笑而不語
一個月就壞USB-C
你seven
我連買二手機粗用都無事
我得一部係一手機(唔計公司機
雖然好似比我用3rd party usb c hub叉到個type c壞左,叉唔到電
我唔肯定係咪關個Hub事
又唔見x360有事