Log for
電訊台
德國個 LocIX 好似有 broadcast storm
無拉拉個界面收到幾百 Mbps 流量跟住又冇嘢……
我長時間開台直播 , 屋企會無啦啦上唔到網, 但係spotify / telegram仲用到, 要熄一排個modem加打1000 reset 先上到網, 知唔知咩問題? 1000 果到會話網路正常
唔係,我出街放部腦係到開直播,之後番屋企停直播,果部腦會上唔到網
你 ISP limited左每秒 UDP packet既數量, 防止你DDoS出去
通常用 RTMP 推上去 Streaming Server
算把啦你.....
利申: HKBN 1000Mbps
試過起server, 可以去到600Mbps output
你哋咁得意嘅 🤔
我用 iperf 行滿哂 1G 睇 youtube 都無問題
我覺得HKBN限左concurrent session, 我當時係放咸片網, 好多connection.
出面大把網既片多過我, 我無咩特色, 自己知自己個網唔係太好, 我只係玩玩下, 而家連廣告都remove左, 反正無錢賺.
其實係個Fiber modem開多個1Gbps port
一條fiber入,modem有四個port可拎兩粒IP,不過total bw都係shared
Singtel真係狗都唔屌
試過全新加坡派唔到IP
所有residential 同commercial死左超過24hr
big 3全部有政府投資
連最後一間本來有馬拉資金都賣左
新加坡入屋fiber係國有的,政府出錢鋪,係睇你route去邊間