Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

德國個 LocIX 好似有 broadcast storm
無拉拉個界面收到幾百 Mbps 流量跟住又冇嘢……
[sticker](media:AAQFABOi4tQyAATlDzMKo9oFR1MxAAIC@telegram)
乜腦細咁好人嘅
[photo](media:AgADBQADT6gxG3bOkFVZXjMRb2f0jmF83zIABM-fArAGVhLRopMDAAEC@telegram)
開到周街都係
不過隻爪係上返去果下先收緊
[photo](media:AgADBQADtqgxGyqbiVU1_oSno-e6Tbx63zIABMdLP8kDxMUvqYwDAAEC@telegram)
應該問佢 有無isr 4321 包set?
[photo](media:AgADBQADlKgxG6FTiVX2HGL8WRTGRNpV2zIABFptlOAPhET_WS8FAAEC@telegram)
我長時間開台直播 , 屋企會無啦啦上唔到網, 但係spotify / telegram仲用到, 要熄一排個modem加打1000 reset 先上到網, 知唔知咩問題? 1000 果到會話網路正常
[photo](media:AgADBQADVKgxG3bOkFWYla7k-jbUyWKA3zIABErJyKb6p6w-dosDAAEC@telegram)
你jam死左全屋network
右邊肥仔波
我老婆大波就得啦
[sticker](media:AAQFABNlZ98yAAS0FW1uLNFI77AkAAIC@telegram)
你理得我
蘋果有調查
阿嫂好好J
東張西望講過啦
我唔發表評論
一陣阿淇嬲你
唔係,我出街放部腦係到開直播,之後番屋企停直播,果部腦會上唔到網
一路插佢 對奶一路fingfing下
Shake more
你 ISP limited左每秒 UDP packet既數量, 防止你DDoS出去
開臺係 TCP 架
通常用 RTMP 推上去 Streaming Server
哦....用RTMP
因為可以用UDP
我果到得6mb
算把啦你.....

利申: HKBN 1000Mbps
[sticker](media:AAQFABOl6bEyAASGfic98vknkMIPAAIC@telegram)
😭
[sticker](media:AAQFABNiLd4yAAQTidWn-S_NRYwFAAIC@telegram)
我致以深切既X問.
[sticker](media:AAQFABPMeMoyAAT-5xWo2W-XWyEUAAIC@telegram)
100Mb其實夠用.jpg
56K都名用
係睇片有時卡機
HKBN Business BB?
我屋企得300
家用 1G
試過起server, 可以去到600Mbps output
但屋企個MyTVSuper就會慢到睇唔到.
比人VPN入黎再開比人myavsuper得唔得呢
劏卡咁劏
[photo](media:AgADBQADmKgxG4rPkVVU3-inECQjIvFr3jIABHx0HMw5j9wNKyQEAAEC@telegram)
食完個晚餐返酒店瞓覺
[photo](media:AgADBQADdqkxGyqbkVX3RoLLZElvf-5s3zIABO1kZf6NvfNZv40DAAEC@telegram)
你肯定係返酒店call上門支
唔好係我面前提 myavsuper >3<
係喎 你有段故
[sticker](media:AAQFABOIeLMyAAR3Xh2HuO6cDQMKAAIC@telegram)
作為一個大灣區嘅人,係我嘅榮幸
係都提............
[photo](media:AgADBQADTqgxGwTOkFU-h8_-LM3TSdNw3zIABF116T7V1YPHy40DAAEC@telegram)
要18deny
你哋咁得意嘅 🤔
我用 iperf 行滿哂 1G 睇 youtube 都無問題
其實收費會員有冇得諗?
我覺得HKBN限左concurrent session, 我當時係放咸片網, 好多connection.
出面大把網既片多過我, 我無咩特色, 自己知自己個網唔係太好, 我只係玩玩下, 而家連廣告都remove左, 反正無錢賺.
我諗住試下朝早不停播歌, 睇下廣告費幾多
我呢D但求大家開心, 唔賺錢😂😂😂
六道仙人
唔是走左佬咩?
屋企1Gbps路過
但係唔對等
1G Down 500M uo
你果面好似有10gb
有咩🤔
我用緊個間有2Gbps
其實係個Fiber modem開多個1Gbps port
我有諗過dual WAN
咁記錯
FTTH
其實係做唔做既問題
真係有
Singtel
不了
錶機都講過640k ram夠用啦
其實應該係個街入嘅switch食唔住
黃金間...
其實敝公司都有呢個功能
一條fiber入,modem有四個port可拎兩粒IP,不過total bw都係shared
Singtel真係狗都唔屌
試過全新加坡派唔到IP
所有residential 同commercial死左超過24hr
國企有免死金牌?
有邊間政府無份
[sticker](media:AAQFABMEc94yAARy_LZhZD2drJIBAAIC@telegram)
細個幾間無
big 3全部有政府投資
連最後一間本來有馬拉資金都賣左
另外兩間無咁死過
係得Singtel可以咁廢
Tamasek控股~
仲要貴過老電
新加坡入屋fiber係國有的,政府出錢鋪,係睇你route去邊間
新加坡未有
有了
Singtel M1
我屋企得100
美國有先,跟住到香港,南韓,日本
宜家波波都有埋 🤔
postmortem?
1095 HK$
全國FTTH,其實係開唔開既問題
香港上網 快又平
150蚊樓下有ftth了
焗簽約 不了
[video](media:AAQFABOYZfkyAAQ9g18_Syu8OnR5AAIC@telegram)
"我想叫支"