Log for
電訊台
adjustable table + laptop riser
我之前換x1 Carbon
個零兩個月就燒I/O port
L470 > L460 > 原部全部零件換過晒的第一部L470 > X1C > x360
阿淇有無投訴 你淨係掛住篤surface個芒唔篤佢
唔係點出Mac Office iOS office
Cyberport d staff手執surfacebook
個title後面寫 Manpower Services
Microsoft Ignite
MS員工用Mac 做present
meanwhile 個個用 fibre 上網嘅屋企點都會有部華為
Big brother is watching you
I have join Greater Bay Area session
余承東在昨天P30系列發布以後的專訪說了幾句有爭議的話:
1.華為智能手機業務最快今年可以做到全球第一,但有信心明年一定第一…
2.我們不做屏幕,要是我們做屏幕,我們早就超過三星了。
3.華為PC的口碑已經超越傳統PC廠商位居第一,“我們還是新手,這說明我們的對手太弱了,現在華為PC剛開始試水,未來發力後競爭力會更強。”
有一批最右手邊既Dell機, CPU i3, 8G Ram, 256G SSD, 有無人在興趣?
2手機, 但間公司個老細買完, D員工唔鍾意, 想要i7, 所以賣出黎
暫時知係 CPU i3, 8G Ram, 256G SSD
HKD$1200
佢岩岩買返黎係$1400, 買返黎時已經係2手的, 員工要嘈要買新機🙈
一定唔係8代, 不過詳細要login部機睇睇, 遲下先知
老闆娘個老公買, 而家老闆娘改買新機, 呢D想搵人收左佢.
D員工成日話部機慢, 我一去到叫佢比我睇, 佢話比唔到我睇.....
i3 , 8G Ram, 240SSD, 點會慢得去邊, 我自己用Core2Due 6600, 4G ram 都未話慢.
佢地主要係用outlook, word, excel, 其實佢地係扭計有人用新機, 點解佢要用2手機.
我自己個部都係好舊既機, 我又唔打機, 根本夠用.
員工只係無事搵野嘈, 見到有人有新機用, 佢地嘈都要.
我公司都係用緊7代i7既dell notebook
你個邊有冇細cloud platform 仔可以借用
有無試過lan card drop到得10Mbps
我都唔知公司比部i7 6500U我做乜,行8Gb 1TB HDD疾到死,我連Vbox都開唔到
依家個個都用唔到(公司線)行Google Drive
新notebook有8代i7,16GB RAM同512GB SSD
係lenovo個網, 選用全部最貴既野😂
玩下咋, 邊有錢買.
之前係Dell, 選Server, 可以選到成百萬一部