Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQAD66gxG03sGFftqVoQumnLV-F6-TIABAEAAwIAA20AA9StAgABFgQ@telegram)
wzffexbkriob
[Spam/NSFW Detection]

A-G,I-X,Z
@licson

Type /ilovehusky If you want to turn off the SPAM/NSFW DETECTION.
守黃大仙 日日望學生妹
92蚊poe呢
請問用緊光纖師兄們:你哋最高速會係緊多?因小弟依然用緊銅線(100M).最高去到98M做dl.
講緊咩?
貢難理解嘅
我都想知
1000
如果佢想講上網plan,最多理論上去150M,但要睇埋佢張卡.如果講其他野嘅話....我勸佢講少啲廢話
返左母校做野 師妹d裙越黎越短
點擊這裡開啟附件 師妹.jpg
做左一日field仔 又有工作經驗喇
黃大仙食tg就有份😢😢😢
德望呢,聖母呢
唔。。。今日重未出糧
hkt財困😳
唔係聽日出咩
[sticker](media:AAQEAANVBwACzfXABJUqtkwKEg_gg5WmMAAEAQAHbQADIyoAAhYE@telegram)
之前試過早出
長假前,撞正六日之類
有時光纖擺放時角度太曲折,都會影響訊號穩定
我開始懷疑自己d知識
嗯...
嗯 x 2
如果 bend radius 夠嘅話 180 度屈都冇問題
有粗最好用粗
大開眼界
[sticker](media:AAQFAAP7AgACQDzkD1eBmmGreGCyOewCMwAEAQAHbQADXAIAAhYE@telegram)
你可以問下屋企都用光纖嘅我 🤔
差在我冇 Agent CC 咁買定部光機擺屋企
請看上面精采語句
如果你一定要一點想法,你試下用藍罐曲奇個圓周試下
唔知,我靠感覺。家居使用的話,通常用到就唔好再搞佢
1km radius
睇有幾sharp angle...
180度咁sharp