Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

@licson 咩係mezzanine卡@@
一個特殊插頭
插網卡嘅
其實轉 PCIe
用落刀鋒到
慳好多位
姐係個白色頭?
你買咗 Quanta 刀鋒乜
就想買
唔怕嘈乜
刀鋒特別嘈
sosad
因爲買雙子星
2x2 cluster
都係會過熱啊
雙子星無風扇
每個cluster有兩個
要買就買四星
雙子星係劏出來嘅
得四星係完整系統
我諗住開k8s姐...
都係咁話
而且好on9 得兩個sata3...
自己加卡
機箱已經無位擺...
所以點解你明要用 mezzaine 卡
裝connect x3
用咗 mezzaine 卡你仲可以裝一張 full size PCIe
話說quanta隻雙子星其實符合opencompute
乜原來啲rack server咁重嘅咩
30kg
係呀
尤其是你呢個係一式兩味
正常都要 20-25kg 一部
我咁樣砌一隻 rack 隨時過百 kg
我隻x馬機箱先10kg...
有個趨勢,Dell 嘅 server 越來越輕
HP 嗰啲越來越重
部 Gen8 已經夠重夠深架啦
之後部 Gen10 仲重咗
少少
c6100🤔
呢個一件四味
重四倍好正常
睇吓有冇辦法整鋁皮機箱
通常用不銹鋼
sosad
1-2mm 厚
所以一定重
你可以將雙子星拆出來放落自己整嘅殼嘅
淘寶有得買刀鋒殼
一個可以擺八塊
唔係呢款
[photo](media:AgADBAADsq8xG1kIyVJ6LstLDKdIqbAtqhsABAEAAwIAA20AA7_qAAIWBA@telegram)
be vadxikrhw
[Spam/NSFW Detection]

A-G,I-X,Z
@licson

Type /ilovehusky If you want to turn off the SPAM/NSFW DETECTION.
話說香港有無datacenter賣唔要嘅server 費事轉運費
有 直接執走都得
係邊先
但係我唔話比你聽邊度
=_=
只可以話比你聽係新華豐
[sticker](media:AAQFAAPhAwAC5BWdDOMapqqUGVTRHKfQMgAEAQAHbQADwSkAAhYE@telegram)
[sticker](media:AAQFAAPsAgACQDzkD_A_vQpmJGqYadr5MgAEAQAHbQADaHEAAhYE@telegram)
咩類型spec
2011
R610 R710 HP Gen6/7 之類
[sticker](media:AAQCAAMbAANd6qsinB_Cwhpp6UoyUFMPAAQBAAdtAAP-NQACFgQ@telegram)
有一兩部行 2011 嘅
行到2660?
可以
if no need for bios update then dayum
any restriction on pickup?
係啲外圍博彩老闆升級完唔要嘅機
直接擺埋一邊當垃圾
.............
執到寶呀
一日淨賺幾十萬
香港都有 以為都係菲律賓
嗰啲只係無量細數
我都有收過外圍賭博嘅單 但係唔敢做啫
新華豐個dc🤔
tor
佢地唔要架
行monero咪得
直接上實線
cls
賭現金
IP 用海外 IP 搬過來廣播
用空殼公司同你簽約
咪住係barebone定full server?
full server
wtf連cpu
都話人地當垃圾
hope that shit still works, damn good collection to my future computation project
但係呢家出柴灣...
做乜唔去維園
費事同班echo chamber友癲
應該未畀人執走掛?
咁撚正嘅野無人知?
嗰度入去要 access card
所以咪無人知
[sticker](media:AAQEAAOvCAAC3kD4B9n8zRRleJj0Buu8GQAEAQAHbQADfmcAAhYE@telegram)
motherfuck
我話埋係邊層都得添(
入唔到咁解
[sticker](media:AAQFAAPyAgACQDzkD4tpOTkTqd0kgcMCMwAEAQAHbQADpwEAAhYE@telegram)
得 咁個lab都係淘...
我搵唔返嗰個 6U 嘅 DIY 殼
但係好正可以塞八塊
你可能會想配廣達個張 VGA / 10G LAN combo card
地攤佬又賣垃圾
係 Stefan 要買廣達垃圾 🌚
記得配 v2 啊
我窮撚無辦法
唔係食電
budget得5000
我部雙 E5-2670 嘅 R620 閒閒地都 200W
部 R630 勁咁多都係 200W
idle 可以 < 100W
我入到喎 😂
唔係嘅話點解我知道
我嘅理想係整個opencompute櫃
然後自動入k8s control plane
或者proxmox cluster
不過用kvm計數🤔
跟住過千 W 電
👍
[sticker](media:AAQEAAOwBAACRd67BfAvrSjbaHU02eA7GwAEAQAHbQADfDkAAhYE@telegram)
仲要買ups
我而家屋企隻櫃都要 850W 左右電
咁少
香港電費又唔係貴
因為換左 server 同埋行緊嘢
🌚
中電sor
已經交成千幾
😢
計埋冷氣
其實應該係季度結算
一個月
78蚊 x 100隻vm
睇真啲
其實電費係兩個月交一次
有錢仔不食人間煙火。。。
差唔多啦 我屋企係三個月
你就有錢仔 你冚家到有錢
天地銀行呀
[sticker](media:AAQFAANlAAPNiFoWUEjZVG7Uh06CnvkyAAQBAAdtAAM2KAACFgQ@telegram)
不過講真 外圍賭博呢啲算係黑心錢
Licson只在乎係咪落自己袋
澳門大把人做緊。。。
又唔係我做
咪就係
有錢就收啦
會唔會比人拉?
ofc
除非好隱蔽 開hidden host
有問題既係賭仔唔係賭場
但係賭場將賭博產業化
it狗會
 neighbour: arp_cache: neighbor table overflow!

????
你要買深櫃
Deepthroat? Deep anal?
屋企有位真係好
放床底
Nigga床 下面放機櫃
我就係訓nigga床既床下底
[sticker](media:AAQFAAP-BAACZNYqCXZeVKefslrRgYr2MgAEAQAHbQADEjAAAhYE@telegram)
Server rack放上格囉,hot aisle
有人訓
人地一家 n 口
n 係一個好大嘅數字
一屋七姓十三口
[sticker](media:AAQEAAMSAQACPbBZBmC-CVajz5P2-uWpGwAEAQAHbQADIhsAAhYE@telegram)
咁都係tower算
fractral design
你大把錢啦
所以叫你搵個 DIY 廣達殼
[sticker](media:AAQEAAMCAQACPbBZBo82scNmRWn0ROS4GgAEAQAHbQADXhIAAhYE@telegram)
買個open rack然後用L bracket氹個位出嚟
最ghetto做法 反正個闊係固定
搭多幾部機你就知道乜嘢問題
[sticker](media:AAQEAAMHAQACPbBZBrolTfEQQSKAoBm5GgAEAQAHbQADixkAAhYE@telegram)