Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[sticker](media:AAQFAAPfBAACZNYqCffJzFwTAhcpaZHfMgAEAQAHbQAD8FQAAhYE@telegram)
amd瘋人院
青山😀
@licson 話說inspur質量如何
宜家越來越多外國企業鍾意
因爲平靚正
雖然我唔鍾意佢啲設計
will this be another huawei
or lenovo
No
But Inspur has gain traction in the China market
More inspur than Lenovo or Huawei servers in China already
[sticker](media:AAQFAANIAQACVl_YH3A70xf4UrWFJ_n3MgAEAQAHbQADPjgAAhYE@telegram)
sounds pretty okay to me
試下佢啲二手先
睇吓有無垃圾佬做
有錢
你咪仲多
mainframe都買得起
我要玩洋垃圾
你就玩platinum
你話買就買
我唔係
我都唔係喎
今日又換左少少USD
個rate又靚左
rich
🥺🥺
我想要D網, 係有crypto mining既野, 即係一入去就用你CPU mining, 有無人可以提供到?
唔要Avgle.com
coinhive 啊
要挖礦先比你睇網站之類
謝謝, 我想demo D野比人睇, 需要D網址, 一去就會cpu 100%
coinhive執左啦, 有無第2間?
你想係 yourthisav加?
你個網有冇fc2ppv
我覺得呢個系列都唔錯
唔係呀, 我只要呢D網, 唔要咸網.
然後就sell自己既scrubber嗎
好難搵呀....
[photo](media:AgADBQAD46gxG_T8qFa2faqs5G7OlMN1-TIABAEAAwIAA20AAyMvAgABFgQ@telegram)
[video](media:AAQFAAN-AAP0_KhWYT4z3pEiNxHvoAIzAAQBAAdtAAPEPAACFgQ@telegram)
[photo](media:AgADBQAD5KgxG_T8qFaCNzSxR_qMPKOE-TIABAEAAwIAA20AA3MwAgABFgQ@telegram)
點算?
用隔離部機?
買完顯示左個號碼43XX,0.5秒閃過,無野單出黎
我睇唔切個單號🤣🤣🤣
唯有問下職員
問左,拿到的
[sticker](media:AAQEAAOGAANLae4QCta2xEWLBYkg8MoaAAQBAAdtAAPxhAACFgQ@telegram)
有冇挑逗麥記阿姐
而家唔係table service?
have usd have happiness
[photo](media:AgADBQAD7KgxG_T8qFa1xR773Cp3RTV0-TIABAEAAwIAA20AA5cwAgABFgQ@telegram)
rich
818等食tg啦🌚
有邊次唔食?
今次一家老幼齊齊食
做個真香港人
香港地道特產
[photo](media:AgADBQADAqkxG_T8qFaGZOh9dOss0BSH-TIABAEAAwIAA20AA2YyAgABFgQ@telegram)
Raid 00
[photo](media:AgADBQADA6kxG_T8qFafHi1mipYmu3d3-TIABAEAAwIAA20AA5Y2AgABFgQ@telegram)
壞一隻都仆街🤔
係,但用黎放d唔重要既野,例如前片時暫時放片都OK,剪完就抄返走,剪既時候要快
rAID