Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

但有CCIE既人話ASR1001, 9萬條NAT夠頂,叫我地聯絡Cisco support 睇睇咩事(我地係2手野,邊有support)
How about change a ISO XE version ?
我都叫佢地試下upgrade ios, 但佢又想轉Juniper
我想問軟件既Juniper, 穩唔穩定的?
唔計自炒入recover mode,其他ok
敝部門有隻死到貼地既SRX240
我地公司d access layer都用juniper
這就是為什麼我喜歡Cisco的原因🤣
Juniper OS is based on FreeBSD, so it can file crash
Yes
[photo](media:AgADBQADyKgxG3Y0oVXFX_RCQCnev95x-TIABJXSvDSoFRkKsC4BAAEC@telegram)
IPV6
做signal system
你係咪白帽子
做station assistant
[sticker](media:AAQCABMyyYENAATgOzYojp6CeXV1AAIC@telegram)
肯定好高級
我小學同學讀左咁多年書 最後碌左去做T仔
佢返五日半
冲茶阿姐高級過我
我成日星期二去老尖上堂 出站都見到有人流管制,企個黃衫係度舉牌
制造就業機會
依家係度玩下Tensorflow,train個學生妹classifier
唔知DHL門市自取會唔會快少少呢
[photo](media:AgADBQAD5qgxGzkmoVVJgYgF8xY3CndT9jIABFy8_Xlf0CQwv-8FAAEC@telegram)
你黎?
唔知入去有冇RGB Keyboard用呢
大陸網吧知唔知係點
RGB keyboard要笑死我
[video](media:AAQFABO0mPkyAASSubBGwTk51y0mAAIC@telegram)
有電競女技師
我同老細講:冇全高清Rotatable芒+RGB Keyboard就考慮搵工
依家等緊新芒
基本野
要唔要女秘書?
佢已經有啦 唔係咩
仲要係特許果種
好耐之前我送左隻RGB青軸比佢
唔知佢有冇用
都幾靚既,TT隻色
遲下拎返隻USB-C Dock返公司先
上星期去新office 見佢枱面係rgb 喎
[photo](media:AgADBQADyqgxG3Y0oVWWFzoCbEyidoWB-TIABPatmUoHiB2KaSoBAAEC@telegram)
三舊水 抵過淘寶
馬莎大減價完都要599
你老婆帶你去?
然後買返條鮮紅色既呔
呢間野好似青衣有分店
唔記得係唔係
Playboy開倉
原價唔好理 折左329
秋冬著就岩
等我遲下都係Ebay買下野先