Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

Rock pi 4b
"bgp optimizer)
傻傻地(
邊個會將 Noction 改過啲嘢 pass 落去俾人
嗰啲 route 正常係內部用 only
做緊偕哥旗下d公司, d style都幾似pccw
為了automation
結果就bomb
[photo](media:AgADBQADIakxG0zQmFR3vHyJwcBmInJz3zIABK1-nRNSfctUR_QFAAEC@telegram)
定係TCP windowing既latency呢
no bgp = optimized
👍
肥叔叔你個username係咪hash出黎既
pwgen
話說 我扮工中
[photo](media:AgADBQADhqgxG-SPmFQN3sxC0l4yD6d63zIABHia1_opg93Cz_MFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQAD-KgxG8zPmFSzBBF0FtWGY9KC-TIABJPBc63x5g7LIkIAAgI@telegram)
play with me
最近有咩三A大作
android有無辦法可以enable snmp, 然後比我Monitor佢既狀態?
sure
Metro-Ethernet = a damn big virtual layer 2 switch
is that true
is that true
[photo](media:AgADBQADIKkxG1QjoFQAAWbcjCAfiRZpVfYyAAQi2gTkbhB_R_8HBQABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADIKkxG1QjoFQAAWbcjCAfiRZpVfYyAAQi2gTkbhB_R_8HBQABAg@telegram)
Unencrypted GRE好似係每邊四句就收工
Unencrypted GRE好似係每邊四句就收工
```int tunnel 1
ip XXXX
tunnel source XXXX
tunnel dest XXXX````
@nomijo Interested?
呢期mo interested
呢期mo interested
你唔係要recert咩
係連登個個都話NPO好做
FS就食十舊屎
FS就食十舊屎
我同事個friend就做FS做到笑笑口 拎埋獎
我同事個friend就做FS做到笑笑口 拎埋獎
新制CCNP = 兩個試only
新制CCNP = 兩個試only
[photo](media:AgADBQADKakxG1QjoFQHZJgIS5nyHCxS9jIABMzqLhoQKj9TBAYFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADKakxG1QjoFQHZJgIS5nyHCxS9jIABMzqLhoQKj9TBAYFAAEC@telegram)
相比起依家的話
相比起依家的話
過左期了
即係 一係要NA考過?
不過你都上左位 有冇都冇分別啦
舊制轉新制:
Route + Switch = A
TSHOOT = B
轉去IE掛
轉去IE掛
好似考左TSHOOT等出年考ENCOR有so
直接考IE?
同埋搞掂埋份dissertation 先
同埋搞掂埋份dissertation 先
唔係grad唔到
唔係grad唔到
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
lol 係喎Master Mark
邊科話
MSC IT?
OU?
OU?
事緣我同事都係讀緊OU CS 不過係UG
事緣我同事都係讀緊OU CS 不過係UG
EEE
單考NP TSHOOT = CCS
單考NP TSHOOT = CCS
我諗緊好唔好九月前搞曬NP
安心上路
九月就有得報其他GT
有好有唔好
呢個位坐得幾舒服,但唔夠專
呢個位坐得幾舒服,但唔夠專
你無諗住recert NA就gogogo
同埋睇人頭
新版勝在ENCOR變左二合一,TSHOOT用Python代考
變相係易左
變相係易左
但係依家搞掂曬就可以跳得安心
移民 = 唔睇Master
只睇Work Exp + IELTS + NP if necessary
只睇Work Exp + IELTS + NP if necessary
話時話IE筆試其實都唔太難
無諗過會得
應該is
ACS看似好手鬆
但考完之後無掂過
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
至於拎到之後你有冇Invitation就另一樣野
IE都係炒返曬之前D野啫
NA實驗 = 好皮毛
要拎部機撚返晒
NP實驗都係多左GRE,HSRP之類
NP實驗都係多左GRE,HSRP之類
應該is
不過最好就平時做慣
不過最好就平時做慣
唔是,我指master
NP起 = 大兜亂
Master唔關移民事
個時交完表無撚過有offer
移民就更加唔關我事
因為都移唔到
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
反而我成日望住我Office兩個高不成低不就既APM
反而我成日望住我Office兩個高不成低不就既APM
然後就諗下佢地既人生
佢地一個金鎖匙 一個平民
佢地一個金鎖匙 一個平民
金鎖匙果個但求有份工生活到,平民果個就開會抽居屋+Jobsdb
我望住我個邊都無野好望
老屎忽多?
只係我呢期俾人問一條問題我都唔識答
呢到唔係你屋企咩,走黎做咩
呢到唔係你屋企咩,走黎做咩
點解會走去讀EEE,咩stream
點解會走去讀EEE,咩stream
都叫你唔好五點就唔見人
我好醒爬既,頂頭老細走左我先借十分鐘
同埋你NP都係入場卷啫
同埋你NP都係入場卷啫
Telecom stream
Can do telecom engineer?
Can do telecom engineer?
can scheme a?
唔是啦,講移民呢個問題
Seems can
Seems can
因為我望HKIE就係得UG
雖然我ugrad 都can
me can too but electronics
me can too but electronics
有考慮過大電Master 但係好似都係伏伏地
Any肥 睇下七月咩環境先
老電scheme a 是electronic
Any肥 睇下七月咩環境先
老電scheme a 是electronic
但你老婆可以點移民
有人send左d女抗爭者性交片比我,為左保護義士,我唔會轉發的,不便之處,敬請原諒!