Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

@nomijo Mark SIr,帶住張NA入去考GT係咪好on9
我發覺原來敝公司好多GT Programme
有Solutions/Global既ICT Trainee
二月大地震之後NA好似變廢紙
想當年我老細做華為 話成日去做中東佬生意
無事,佢會叫你考NP補數
GT要NP架咩
佢點都要你拎張Cisco cert
拎住張NA入唔得架咩
但未聽過人拎NP入
即係要在位時考一張新cert?
有NA就要上NP
同埋GT 只受畢業三年內
Yes
我撚緊轉去兩電一鐵GT
聽講今年開始要食多張cert
係呢度坐夠兩年寫reference做ICT先
個啲就要真fg多
撞下棍冇壞既,今年九月有得報
係咪Huawei
[sticker](media:AAQEABOwnWcZAATi_2qRVWfX8Vl0AAIC@telegram)
唔係
咩Cert先
Server/dB cert
@secondlast 就考左中工
Or vm cert
都好既又多一個可以移民
ICT兩年經驗 + 學歷 = 可以申請澳洲
我有望過個requirement
坐巴士坐上層反而震到趴街
你好想移民咩
好多ot
兩年拎PR當working holiday
我走個陣d人仲係公司
話時話打算點帶老婆過去
你講緊離職重有好多人係公司?
我今晚8點幾走
佢肯移就濕濕碎啦
Me have
點解
係,你去ACS可以cert
Min pay IELTS + 2yrs ICT exp
跟住排隊
矛錢
Ielts要考
做IT唔會ielts六仔都冇掛
咁你老婆又憑咩過去先
amazon 個d
[sticker](media:AAQFABOQZL8yAAR6mKS4tmRxqaMGAAIC@telegram)
有牌
大學畢業唔駛考咩
我就好愛老婆既,走都帶埋佢
有sub 非compul
咁如果佢唔走 又點先
唔洗,我個屆cut
我個屆無sub
依家大學畢業係考蝗語基準試架咋
唔走就拋妻棄子?
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
我條女考左2乙
刀矛
二穴
佢話想考到一乙😂
[sticker](media:AAQFABPKN94yAAS3gW-fZyoKicx4AAIC@telegram)
我grad個時啱啱最後一屆al grad
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
@sakura_18 話說律師果邊話今晚打唔到比你喎
拎189過去坐兩年轉PR
當玩Working Holiday
我唔會forward 條線去自己手機...
同埋佢自己都喺Amsterdam...
[sticker](media:AAQFABPlj8oyAARx-secM8dluJcZAAIC@telegram)
Sor
笑咗
你張IE呢
邊有錢考
你咁oversell都話窮
^