Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

諗住讀cyber security?
fb gg
mark sir今日有冇黎 the club請咁多女pt
矛,開會
travel重有人扮空姐
老嘅
唔岩口味v
太老,太厚粉
server 房lock既話好有用
如果有同事唔記得帶匙
Auchan 如果連澳洲, 邊隻vpn快, 個個網都話expressvpn最快
DON'T USE EXPRESS VPN!!!!!!
It's actually is a HK infinity budget startup
[sticker](media:AAQFABOkZtAyAASLZezVyh-dsxABAAIC@telegram)
用緊windscribe
好,我用黎打機
[photo](media:AgADBQADCKkxG6iSGFQtwb2Wi5SsvlZt3jIABJaqmaNL4SCHJRAGAAEC@telegram)
@nomijo 終於bar埋anywhere
仆佢個街啦,咁我點用
Ass VPN
GDCN bar左
唔係起VPN出街remote返入黎
公司個Ass VPN喎
唔係自己起
佢話可以申請 唔知駛唔駛錢啫
The Club請咁多part time
我連active sycn都唔係好想入紙
[photo](media:AgADBQADYagxG8qTGVSmkSJb1pg_mwV33zIABFpiNuKuNOcJ54EFAAEC@telegram)
花園餐廳嘈到同酒樓一樣,咁不如去酒樓
[photo](media:AgADBQAD66gxG-DOGVSbNKn3lS6VzTlN9jIABLKSgZqRDLb9GZAEAAEC@telegram)
勿相認
花園酒家
然後第二秒你就被引渡
[photo](media:AgADBQADYqgxG8qTGVTzDGfEy6mMdXZs3zIABNJFtbOeWQ6B9IcFAAEC@telegram)
5566 收到你條野喇 thanks
條野…?
咁就好
做乜又改名
見到你個名 下體意識到你叫Austin
做乜你求先改名叫碌碌七七
見佢地改, 我又改下
如果送中通過左,你就會因為非禮而比人洗頭
都話唔好亂講野落
會被送中
都話係阻果個風水谷揾食
明既
同埋果段野一睇就知唔係認真, 你而加咁講歪曲晒成事
Thz
屌佢個肺 琴晚訓得4個鐘今日都鬼打咁精神
求先經過萬寧唔記得買春藥添
你用定阿嫂用啊睇過
[photo](media:AgADBQADUKkxGxH-IVQKuk1yor1HJ0Jx3zIABNPG5wpkv7aFD5EFAAEC@telegram)
好想買個沙包返屋企