Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

返新工, 個manager都未到, interview果陣又唔見人, 好神秘
完約?
轉新工
2點同HKBN個CISO開會,好無問佢點解死network?🤣
支持
怕羞
問啦
hkbn有無用華為
問下點樣確保network穏定
[sticker](media:AAQFABM8UN4yAAT4IAdckzN6UdwDAAIC@telegram)
我份人其實好怕羞🤣
睇唔出
怕醜就唔會去水立方啦
[sticker](media:AAQFABOFQd4yAAQHeTEgZRRDpBsEAAIC@telegram)
所以要熄曬燈
問佢啦
[photo](media:AgADBQAD5agxG9xh8Vep3eYEoHfQj1Bv3zIABPfkAQABpOVhtShTBQABAg@telegram)
食完飯去
同佢地講, 上唔到18deny, 點搞呀
鮑魚刺身?
而家係MyThisAV.com啦,即係唔係Fans
[sticker](media:AAQFABOFQd4yAAQHeTEgZRRDpBsEAAIC@telegram)
保險公司好有米,請左成大堆老鬼
公司三日off-site event
[photo](media:AgADBQADBakxG9xh8VfiJ3Pf6mUEXRts3zIABLxSXl30xyU1D1UFAAEC@telegram)
開完會了
佢地好忙好麻煩,高層中層全部要去開大會,比人照肺照左成日
今個星期係咪要去交人
斷電定甩錯fiber
無講😅
唔記得叫你問 HKBN DIA 而家係咪無得跟 BGP
唔太casual 架😅
之前聽聞係
你支唔支持反送中
樓谷d人好紅
市面多左好多警察,連深水埗都多
可以不停見到警察另轉面跑
[sticker](media:AAQFABMUYrMyAARFnl4blmr1QXUfAAIC@telegram)
race爆