Log for
電訊台
看似都係disable返power on on lid open
HKBN比平日慢左好多, 昨日死機, 我感覺似係佢地加左Layer 7既monitoring/filtering而引起的.
我以前試過DataCenter加左Layer 7既分析後, 成個網慢晒.
應該要probe出黎做,而唔係直加做data analytics
佢而加咁做有咩用, network唔係淨係駁通左就得咩?
HKBN太慢了, 唔玩電腦啦, 出去剪頭髮, 然後比家用老婆😢
Every ISP did the same shit
頂....沖涼出街, 唔好再對住條HKBN啦.........
我老母問,點算,佢想開set top box 睇戲
Network撚有鋪癮鍾意probe traffic你唔知咩
以前住唐樓,等左兩年終於有, 用多兩年, 比人收左層樓
乜嘢 cloud firewall 啊 sdn marketplace 啊
我下星期會去見HKBN既CISO,第一次見唔敢問佢點解你地個網死咁耐💩
但HGC內部都好亂的,佢地個高層退左休,我而家成日去佢觀塘Office坐
新華豐3樓個DC,你話識邊個邊個,就唔使申請就入到去,入到去無人理你,我剪晒佢既光纖都仲得
我朋友有個光纖托盤盒係3樓,由地下電錶房上黎的,有24條光纖
你信唔信如果下一代的iPhone係iPhone XI一定有班傻鳩連登仔會話部機奶共,因為iPhone XI = iPhone 習
我仲記得果陣搬入去,話啲 cross connect 已經 ready
結果打電話掃射個 manager 成日先同我拿拿林開通一條
你驚自己隻router man in the middle attack好過驚人地用華為
如果唔係我屋企冇位我應該買咗部華為 OLT 擺屋企做 GPON Lab
家用Router 既vulnerability肯撚定大過你華為隻 switch
話時話華為有隻 switch 有 4GB deep buffering
人地啲 switch buffer 得幾十 MB 一百幾 MB
今日係Event剛好老細有黎,然後漏口暗示下加人工
@licson 你話一個motherboard有無可能唔支持32G以上
Handle 0x0029, DMI type 16, 23 bytes
Physical Memory Array
Location: System Board Or Motherboard
Use: System Memory
Error Correction Type: Multi-bit ECC
Maximum Capacity: 96 GB
Error Information Handle: Not Provided
Number Of Devices: 4咁呢個又如何
我之前有一塊J1900不過得2 SATA, without mpcie
我本來拎左塊M5014同9211出黎用 點知FreeBSD唔認9211
部X360 sleep 但係粒CPU都唔會入sleep state
唔知係ubuntu driver唔support Kaby Lake R定點
今日去roadshow見到有人用XPS13,但我真係麻麻果種款
chipset有gigabit support 但要short走一個resistor
X79好似係prosumer板,未去到server grade
我係度諗2-bay NAS ITX Case + Ryzen 3G
Ryzen 5 2400G + ITX motherboard + ITX NAS Case
NE應只係做residents border router
因為ne 9k 上到單port 400G traffic