Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

今日病左成日😷
APNIC 要交會費呀⋯⋯好窮呀⋯⋯租成個class C出黎,$4000一個月,有無人要?
[photo](media:AgADAgADtaoxG0GMuUtIaYamveIQAUpWXw8ABLC_L4QXlZCzRKMFAAEC@telegram)
[Spam/NSFW Detection]

@lifehome
HY
@licson

Type /ilovehusky If you want to turn off the SPAM/NSFW DETECTION.
too expensive
唔係
快d管理一下
成800人了!
舊admin俾人hack左,唔好俾資料佢,有咩就搵我

人頭500無價講,有飯盒
要自帶藍衫藍絲帶
只准應HKG報、大公文匯記者
唔准戴口罩


報名:
PM我名、whatsapp同埋相一張
註名支持修例遊行
唔會事後去反條例遊行就得

判頭只有一個!有咩就搵我
其他都係詐騙!!
小弟絕不問身份証等敏感資料,小心黃屍搞事

舊admin俾人hack左,唔好俾資料佢,交錯左俾佢既重新交資料俾我
HP個sureview黑到 連我自己都睇唔到
i can barely read the screen
想問有邊隻比錢vpn係快?
要幾快為止快
我就自己Host既
但如果你想翻牆
雙位數, 澳洲, 美國,呢d國家
都唔關你事有咩問題?
想問下,2部Vm 可唔可以set direct Ethernet connect? ( 無switch直連)
幫親我就可以🤣🤣🤣🤣🤣
I mean virtually direct connect
我可以🤣
我用VMware 可以建立vSwitch,然後每部機多張lan cars, 用private ip 連埋一齊
其實關
[sticker](media:AAQFABPCK8EyAASHNzir7fKekFYcAAIC@telegram)
我地有內奸
公開谷喎Ching
即係你
依家貴咗,仲要淨係得 /23
以前同樣價錢起碼有 /22
就算唔睇CCTV都有Log
睇Log就知條友做過乜野黎
好窮呀⋯⋯
換過個慳家既老婆
[sticker](media:AAQFABOCV7MyAAR67j2UyWW0KoUVAAIC@telegram)
叫老婆返工
[sticker](media:AAQFABOHeN4yAASRd7Ow90RUC1JiAAIC@telegram)
今日竟然巴士有位坐 一個鐘返到樓下
咁遲先走
條ram要遲d先比到你,因為聽朝有野搞😂 ,下星期又番新工
唔打緊
6pm sharp架喇
聽日詐死先 十點先返工
兩蚊郵票 不過我可以點比錢你🤔
chromecast真係好正 又借多幾日玩下先
Pm你地址比我, 我有郵票淨
[sticker](media:AAQFABMz6LEyAAS8buyYKUWnxg8PAAIC@telegram)
好近me屋企
你又話油麻地
差成一個半站
行到過去
可能本身隻野個價錢已經當圍左皮 當set top box咁賣
原來youtube chromecast真係無廣告
我求先要落中央拎件 本來都打算行
你果層仲有冇人?
唔係依家喎
你想依家拎上黎? 😅
依家我估收曬工
你果到唔係聽call?
係, 其實果到有間郵局, 順便上去睇下可唔可以放低
寫字樓黎
9至6
哦, 咁算啦
我以前番聽call 果d 機樓 , 好夜都有人
樓下就係
佢地返12點
病到9彩,嚴重流感
我最近都成身濕疹
半夜三更痕醒好辛苦
加埋身上一大片紅色
聽call 唔係24咩
早午晚三更
利申做過小瀝源機樓ts