Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

係度諗 咁薄夠唔夠散熱呢 idle都50度
我起唔到身
唔打緊
但呢套野得一隻120mm做抽氣 好似唔多夠
可能負壓唔夠
民航你講緊VHF?
me呢度收到海事航行安全通告
[photo](media:AgADBQADwKgxG1irsVerlLpTZHn7cF1y3zIABMy5YpoHrS9uAAEfBQABAg@telegram)
Hi
係屎坑搞機
吹?
[photo](media:AgADBQADwqgxG1irsVfmX-qrylI4T71_3zIABNn_sPilawLUfxUFAAEC@telegram)
屎坑四格
自己個位no service
你找屎
想問你係email list見唔見到個debbie ho既人?
[photo](media:AgADBQADsKgxG7-ksVc9ODp1nC7_epxw3zIABA_PFvuZi-MNLxYFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADg6gxG45VsVcbWnx9fkrlKLVW9jIABKSTfe4LqnvnHCUEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADH6kxG8dEsFfHu7AWZ-RhAdRm3jIABC9BJbc4QcqpcrAFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADkqgxG6pjsFd_ag1JUiRm3SxO9jIABFFNyJ_ika5_8RkEAAEC@telegram)
當年大陸既官公開宣布:「六四事件,我們沒有開過一槍」
沒開槍,只開坦克
大̵͍̞̘̼̣̯̯̲͍̯͎͕̺̀͌͋̀̈́͆̾͛̅͜家̷̢̨͕̬̠͎̗͍̝͇̯̦͇̤̦̩̟̙͎̝̱͓̭͙͓̺̝̜̱́̉̕͘ͅ好̶̨̢̛̬̤̹͉͓̣̦͈̰͇̲̘͖̰̗͈̮͕̬̞̞̩̦͇͇̼͙̀̇̈͛̏̈́̈́́̾̇́̈́̇͗̈͛͐̐̍̓̀̄͊͊̓͆̂͛̔͊̄̈́́̎͘͜͠
呢d字玩得多好令人討厭
開炮而已
放下手榴彈
只開炮
[sticker](media:AAQCABNzIksNAATKUEwuu4S2BeyjAgABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADH6oxG45VuVcNr-F7ee2Xo4Bb9jIABFatkCl73MhSASUEAAEC@telegram)
Fucking mega I , 這是裝修地盤嗎?
[photo](media:AgADBQADI6oxG45VuVfJ4jmOgGcL95RL9jIABFjJBGOEMsgBYCEEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADPqkxGxEzsFfBHGf6dLmNin193zIABJj_kvl8NPBiiRYFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADIqoxG45VuVdTkJR0P3BCYLRP9jIABF7kGS88NGhN9SEEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADIKoxG45VuVeXYeSeiwQbteNs3zIABDbiMXsTuBndBxkFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADIaoxG45VuVf8kKrqB1p0qTBx3zIABCxSZ7zwrte6dhwFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADJKoxG45VuVd0y6R2G72DK1NS9jIABD2CpbeF5zc_miYEAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADJaoxG45VuVctJHAc8D7cTPHx3zIABMRmvO85xucaxyAEAAEC@telegram)
還用了自動的鎖匙櫃
Yes 好似 expand 緊
你既學歷幾時Expand
expand 緊
用左一日HP機,個Sureview最大功用就係用黎睇AV
Make sure得我先見到內容
[sticker](media:AAQCABOGSXENAAR8qk7NxNMSBOAmAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADKKoxG45VuVebJAQjYfjLUAABUvYyAAR7vit6a4AjmDAlBAABAg@telegram)
要換卡
仲衰過我張卡……
我都係黃燈認唔到卡
都睇到架
係字
[photo](media:AgADBQADLKoxG45VuVfD0gABd2hmPrf5T_YyAATjM8efF1oxOcIiBAABAg@telegram)
香港電訊 5G 科技嘉年華雲集社會名人與行業領袖,一同探索嶄新的科技趨勢和締造創新的平台。呈現智慧城市的科技實踐,更展示了香港電訊的智能方案,讓參加者了解 5G 科技如何引領香港及大灣區市民邁向更高智慧、更安全和更健康的生活方式,全方位體驗業界以及 5G 科技的發展。

HKT員工於活動當日出示有效員工證可攜最多6名親友免費進入「香港電訊5G科技嘉年華」會場。

The Club會員現場參觀The Club於展區5的展覽攤位更可賺100 Club積分及兌換精彩獎賞。
代表what🤭
叫員工搵屋企人支持下公司
謝收皮唱唱下歌用曬5G Data
Profile unlimited 是常識吧
@Dieu_et_mon_droit 請問個遊行群組係咪無人駕駛了?
然後英國就出左事
[sticker](media:AAQEABMVyWEZAAQVx-9QxfY9eAw6AAIC@telegram)
今日老細知到左真相
利申:無爆香口
無口爆
老細重話:機樓條友 插完電 撳掣 唔見有燈閃 再撳 又唔見有燈 然後就重覆左呢個cycle幾次,最後就唔搞叫左富記
所以隻SAN上上落落左幾次
真,我地影左相,問center點樣做
因為佢睇左log
Center慣例咁,折電,1分鐘,插電,開機
唔得嘅再試多幾次
再唔得就call 富記
所以就收左隻SAN被
[sticker](media:AAQEABNECd0ZAATl193Fb5khlGR_AAIC@telegram)
因為佢冇睇燈/燈無著,佢以為部機收皮
所以係咁reboot
但center號稱撚過部野
燈無著
但實際上部機run緊
我地報俾上面center
多數報power supply,然後面版燈
呢個case多數火牛燈著
但面版power就收左皮無著燈
然後剛剛今日又有一單,PM直接搬左部富記返黎
好似係瓜HDD/SSH
然後就開始瓜開有條路
富記係咩
BBC 用 EE 5G 做直播,兩分鐘用完 10GB 數據
夠快還夠快
但係比人落咗 data cap
你架GTR好快,但係原來油缸無入滿
踩恆油無幾咪就flame out
西區嫁?
呀,個部唔係富記
係dell
要唔要拉富記過黎開壇作法
Btw,邊條冚家祥爆響口
唔知喎 今日就PM抬埋部機上黎
然後加錢升級既故事就出現了
繼續屈錢de best
Old news