Log for
電訊台
4G 網絡用既GTP Router,我都唔識的,幫人裝而已
中英聯合聲明已經作廢左,外國還信你香港什麼,就是法冶,現在整條送中條例,德國已經出在聲唔信香港法庭了,咁外資仲點解要來香港做生意?你估香港真係香啲?
xz冇得指定destination,只好 > 落個dst file
逃犯條例的修訂變相損害香港法治,削減法律對於社會各界,包括本港營商環境的保障。外資有見法律保障被降級,有機會考慮撒出本港市場。屆時,股市將會大跌,令市民蒙受經濟選失。此外,外資撤資會拋售物業,令樓價下跌,市民手持的物業有機會變成負資產。外資撤資亦需要裁員,與外資合作的中小企也會因為合作機會減少令收入下跌,亦有機會需要裁員,因而引政相當規模的失業。因此,逃犯條例對民生確有實際影響,市民不能置身事外。
Hardware base個d 唔可以控制到咁多野,例如微個Send字唔Send圖
我發覺行FreeNAS有樣野好就係如果你個platform夠勁你可以ssh入去然後先行XZ
雖然我依家係mount左nfs然後remote xz
部notebool 9 pen i7 賣一皮, 最平
agger , keyboad 唔好打同mon 又反光
我公司最近借左幾部samsung notebook返黎
三叔個keyboard好差,同fujitsu sony同級
fortnite battleground係咪free
想好似licson咁,試下config下D infa
你識U,識計heat gen heat flow同power,已經搞掂大部分hardware
個啲係physical connection,點走線,用咩線咩頭對咩light source 乜乜
果D係如果你係internet exchange放rack先會搞
未必既,係Internetworking config囉
冇,我見佢地用laptop remote , 個interface左面成排機,好似好過癮咁
Rack都無咩特別 都係將d blade server aggregate曬一齊咁解
我地其實係到研究緊ageing 對data transmission 同injection有咩影響
你又無料 又唔識網絡技術 又唔識寫code 留你係度咪算比面你囉
double slash係network location
iscsi係network storage procotol黎
前者hardware interface and controlling,後者...如何進入公廁
簡單黎講iscsi可以比你將一個remote既storage dev扮成local
類似pass through hdd over network
好, 我search唔到 iscsi vs smb
SMB NFS FTP果堆叫file sharing protocol
你唔係senior engineer黎架咩點解會唔識
係囉 senior programmer都唔識呢D?
我聽日收套G3220 kit返黎revamp我隻NAS先
你係咪街市賣魚架? 做乜成日黎R水吹既,乜你同條女無野好講喇?
搞DB 同front end back end已經好多野要記
我知道你個位係唔使落手落腳做 係點人做嘢嘛 你所有個人資料我都睇過~
不過聽聞近排你新收返嚟嘅唔係幾幫到手...
but so much like hong kong la
新北唔濕鳩,可以台北返工, 樓價又平少少,新市鎮黎
Iscsi 係block level = 你係aws 開個virtual hard disk 痴落個vm 度,之後可以format 做你想要既file system (zfs, ext4...)。nfs 係file level, 無得format fs, 只可crud野
vhd係filesystem in a file既format黎啫
一個mimic曬一隻hdd所有sector既file