Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

[photo](media:AgADBQADo6gxG2yGkFfmTPK0keJOP8dr3jIABNymjjVAmjcGVpMFAAEC@telegram)
再黎死全家
[photo](media:AgADBQADmagxG_l9kVcFznJE-Dxkt2V23zIABO4EBKtjtgRcVAEFAAEC@telegram)
聽媽媽話
【RFA】美方被指要求中方开放互联网遭拒网民反而支持美方要求:具有中资背景的香港“南华早报”本周二披露,中美双方未就经贸议题达成协议,原因是华盛顿要求中国“完全开放互联网”,所以遭到中方拒绝。消息放出后,有中国网民反而支持美方的立场,因为他们一直渴望可以开放网络。
反了
[sticker](media:AAQFABMe3_YyAATygtKCPEpZ8KpXAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNpEPgyAAQcQKT50pXzRTBZAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNpEPgyAAQcQKT50pXzRTBZAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNF_fcyAASWBQUVYLHXPrFWAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABNF_fcyAASWBQUVYLHXPrFWAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABMLG_gyAASIKBigXVqMU8RVAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABMLG_gyAASIKBigXVqMU8RVAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPZCPgyAATBNIWMcrNsi7hUAAIC@telegram)
[sticker](media:AAQFABPZCPgyAATBNIWMcrNsi7hUAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADuKoxG8kTkVcyx8q-sQQtawpd9jIABKc9C_POTkPtnQABBAABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADRKgxG8uHkVfZCs8raRhqP8Zv3zIABCh6WGEWBs0T1v0EAAEC@telegram)
大陸可能搵人攞cam影晒啲遊行人士嘅樣,然後用face recognition 入晒落系統度
大陸可能搵人攞cam影晒啲遊行人士嘅樣,然後用face recognition 入晒落系統度
Not use dark mode
Not use dark mode
[photo](media:AgADBQADxKgxG7jdkVccukCpPd9V8-NS9jIABBnOWWzhidId9A0EAAEC@telegram)
假期餐廳好多細路好撚嘈,自備耳塞
[photo](media:AgADBQAEqTEbbIaYV2-j8CmcUA9H_E32MgAEwy9b0kos7yXvCQQAAQI@telegram)
[photo](media:AgADBQAEqTEbbIaYV2-j8CmcUA9H_E32MgAEwy9b0kos7yXvCQQAAQI@telegram)
【BBC使用華為設備進行英國首次5G電視直播,清晰穩定,網速太快,「措手不及」】

當地時間5月30日,英國主要電信運營商之一EE公司在英國倫敦、愛丁堡、曼徹斯特等6個城市開通5G服務,這是英國首次正式啟用5G服務。EE公司在其5G網絡的基礎設施中,部分採用了華為的設備。

當日BBC派出3組報道團隊,使用華為設備、通過5G網絡進行了英國首次使用5G信號的電視節目直播。一位記者非常激動地說,這是一個歷史性的時刻,因為我們是通過5G在傳播畫面。記者都認為,網速超級快,佔用流量也很大,以致BBC不得不往sim卡裡加充流量以保證直播進行。

根據報道,現階段英國5G網速大概是4G的5倍。EE公司還將陸續在利物浦等另外10個城市開通。

https://mp.weixin.qq.com/s/HouyBo0aHNYOc_UIRoYDUQ
[sticker](media:AAQFABO377EyAATx5cSWs_ExDlUYAAIC@telegram)
[video](media:AAQFABNS-PcyAASbXokdDw3S1DhXAAIC@telegram)
[video](media:AAQFABNS-PcyAASbXokdDw3S1DhXAAIC@telegram)
[photo](media:AgADBQADwagxGzLYkVcAAYtbYrR5zmAjWvYyAAQ18gYRcX144egEBAABAg@telegram)
x360 touchpad個手感好奇怪
同埋個reaction
好似太smooth
然後唔係幾慣用佢個Keyboard
然後唔係幾慣用佢個Keyboard
好似key travel短過thinkpad
好似key travel短過thinkpad
部x360有d special function key
原來係windows就要裝driver先用到 好似thinkpad粒thinkvantage咁
用keycode睇 見到kernel話unmapped
Anyone have study FSK ?
Anyone have study FSK ?
[sticker](media:AAQFABNstL8yAAQRq0RD-DQjMCsAAwI@telegram)
証明微信假新聞幾乎99.99%
實情係BBC個直播因為網速差;結果要中斷直播
實情係BBC個直播因為網速差;結果要中斷直播
BBC仲upload左直播中斷一刻
BBC仲upload左直播中斷一刻
不過支那人上唔到bbc永遠都唔知實情;繼續用假新聞打飛機
會睇英文新聞既人唔係目標人士
所以我已經放棄華文傳媒
所以我已經放棄華文傳媒
求先三色台新聞先打完飛機黎
話中國有底氣有勇氣打貿易戰
心諗d官既仔女去曬美國喇
如果13億人知道呢樣野
如果13億人知道呢樣野
BBC一條片已經打臉
BBC一條片已經打臉
經民聯 自由黨既人已經劈價放哂資產
經民聯 自由黨既人已經劈價放哂資產
民建聯有d都賣左
所以真係爆獲,well
咁唔愛中國
[sticker](media:AAQFABOG2fcyAATXc1RZfOq5D7g4AAIC@telegram)
中國重可以打幾耐愚民波呢
粒CPU再勁都好,叉zip都係好慢
至於我點解唔用gz係因為gnome disk util可以食 img.xz
Y not bz2
Y not bz2
gnome-disk-util 唔食掛
我淨係知佢唔食 gz
我淨係知佢唔食 gz
bz2我唔用所以唔知
如果用 gz / bzgz -d | dd of=/dev/
如果用 gz / bzgz -d | dd of=/dev/
煩少少囉
同埋xz唔介意慢既,zip ratio會靚仔D
有排
同埋xz唔介意慢既,zip ratio會靚仔D
有排
其實國外新聞上唔到
根本就唔怕老作假新聞
我諗好多人唔知D高官全部拎曬外國passport
根本就唔怕老作假新聞
我諗好多人唔知D高官全部拎曬外國passport
我次次唔小心睇到無線打飛機新聞就覺得,邊個會信
定係依家連無線都有理無理,日日播,慢性洗腦
話說我搵到人同我countersign BNO
話說我搵到人同我countersign BNO
我果層,D中層基本上都拎曬外國passport
我bc都要人countersign
屈指一算 我諗都5個以上
屈指一算 我諗都5個以上
續定新領先
續定新領先
我搵左我同team既上司
因為我果team有兩個PM
乜續都要架咩
本身係citizen連續都要
依家mount左隻ext hdd入隻vpn gateway慢慢zip
你原產地係?
我係度諗 到底HP個芒FPS係咪高D呢 個Cursor郁下好smooth
但係business function就都係thinkpad好,有onboard builtin diagnostic tools
Pre-boot fingerprint
[photo](media:AgADBQADSakxGxmemFfIUwRu3SEY4A5w3zIABPJWe_MhNiPmKAMFAAEC@telegram)
雖然塊touchpad有時忽忽地
你係咪重拎緊特衰
又話愛大灣區
放棄了
放棄了
放棄拎外籍?
原來呢粒電行2S 唔怪得performance又會好少少
我唯一一樣野唔鍾意thinkpad就係舊電唔夠大
不過x360無microsd reader又差左少少,遲下可能直接換1T nvme
不過x360無microsd reader又差左少少,遲下可能直接換1T nvme
@DZero0 我R左個中學TSS入黎敝公司做,救佢脫苦海
敝公司唔得掂
敝公司重有perm位
不過唔知佢制唔制
[photo](media:AgADBQADDKkxG4NUmVe9S7lqFdCJvnl03zIABEXvOqQYoAZulwMFAAEC@telegram)
[photo](media:AgADBQADDKkxG4NUmVe9S7lqFdCJvnl03zIABEXvOqQYoAZulwMFAAEC@telegram)
老母係將房部電視搬左出廳
唔使講出黎
[sticker](media:AAQFABNd6bEyAASv1myl7c0ZJS4NAAIC@telegram)
然後廳將枱可以做Studio
用黎溫書
[photo](media:AgADBQADDqkxG4NUmVfOGJr92pTCu8rt3zIABJ5HYrbkeE5BHwYEAAEC@telegram)
6張10G Lan card
將會插晒入去部R730度
將會插晒入去部R730度
[photo](media:AgADBQADQKkxG2R7kFcAATt0kccfzStYTPYyAAR0kd7svZEIhxMGBAABAg@telegram)
[photo](media:AgADBQADGKkxG4NUmVcZ5C7CTPjrnyl03zIABMWr0r7hkRWR5_wEAAEC@telegram)
我諗果個pcie x8都係用黎插10GbE架喇
都無乜其他野好插
重要係半高卡
Good
諗住做乜野