Jump to...
redirecting...

Log for 電訊台

反智一問,如果我有兩部一樣model既laptop,一部係公司,一部係屋企,想將公司D野帶番屋企做,有冇application 可以做到兩部PC 所有野互sync? 因為一部輕既laptop 已經等於兩部laptop價錢,所以有咁既諗法
Rslsync
thz
why dont use private cloud
我隻NAS放係屋企,平時靠VPN返去做野
我會prefer買一部輕既好過買兩部廢既
因為我會BYOD同埋出街用
你又岩wor
再加埋如果買品牌機 有mobile app
平平地買隻2 bay 10T x2夠你用十年
我十年前d hdd重用緊 好健康
我D HDD 年令就收皮XD
反而係度諗 dd個zfs drive 係咪真係clone到呢
或者dd任何raid 1 member
你係咪用synology
android tablet potrait dual app 上面播片下面chat
so good
android tablet potrait dual app 上面播片下面chat
so good
屋企唔係 公司本身有隻ds419我接左手
但我就好少用公司nas
你個private cloud 係咪用NAS功能做到
你想做d乜先
我屋企就vpn加nfs
ddns
ddns
正牌S記就可以用埋佢d VAS
有domain name同app
remote返屋企部pc
[photo](media:AgADAgADtasxG0fSQUuPd0X2c1SNZXt0Xw8ABNgNcv62bcSsnDwFAAEC@telegram)
臭敏感好辛苦
帶口罩
聞西?
帶口罩真的有用嗎?成日想試
無西聞
唔知,9UP
華為路由器 EOL 未?
無左WiFi, 幾時連LACP 都無?
照用到WiFi
係咩?又話Cut
Cut 佢會籍,佢以後WiFi tech無say only
WiFi 粒chip 都唔會比佢用啦
用得
聯盟純講tech standard
咁佢仲入唔入到口
仲有Bluetooth
係睇各個廠出唔出貨咁解
無左華為,用小米咪得囉
怕什麼
藍芽我唔肯定,應該類似
逐個BAN啦,小米點會冇份, DJI都出事
我驚中國唔入口外國野多D, 淘寶再冇平野買
淘寶嗰啲全部都係下價野
垃圾
😭
下一步封殺中國電信
聯通,中移
中移好似封殺左
xd
no la
u don't know who audit your network?